In4COHESION: Πολιτική Συνοχής

Το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “In4COHESION – Information and Awareness for Cohesion Policy via Media” ολοκληρώθηκε. Οι εταίροι του έργου συναντήθηκαν για να παρουσιάσουν τα τελικά αποτελέσματα της συνολικής επικοινωνιακής στρατηγικής που σχεδιάστηκε στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου, αλλά και για να συζητήσουν τα αποτελέσματα της τελικής έρευνας γνώμης που πραγματοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας και την IMR/University of Nicosia.
 
Το έργο υλοποιήθηκε από την ΙΜΗ, το Ευρωπαϊκό Γραφείο Κύπρου, το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, το Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, το Πανεπιστήμιο Frederick, το Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού και την Enoros Consulting. Χρηματοδοτήθηκε, δε, από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
 
Το έργο στόχευσε στην ουσιαστικότερη κατανόηση του ρόλου που διαδραματίζει η Πολιτική Συνοχής στην Κύπρο και στην ενίσχυση ευαισθητοποίησης αναφορικά με τα έργα που χρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και έχουν θετικές επιδράσεις στη ζωή των ανθρώπων και στην ευημερία της εκάστοτε κοινωνίας. Παράλληλα, το “In4COHESION” αποσκοπούσε στην επαρκή πληροφόρηση και στην ενθάρρυνση του ανοιχτού διαλόγου με θέμα την Πολιτική Συνοχής, τα αποτελέσματά της, τον ρόλο της στην επίτευξη των πολιτικών προτεραιοτήτων της Ε.Ε. και το μέλλον της.
 
Στην τελευταία φάση υλοποίησης του έργου, το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας και η IMR/University of Nicosia πραγματοποίησαν παγκύπρια τηλεφωνική έρευνα για να καταγράψουν τη γνώμη του κοινού ως προς την Πολιτική Συνοχής. Αξίζει να αναφερθεί ότι το 54% του κοινού απάντησε θετικά, ότι είναι ενημερωμένο σχετικά με την Πολιτική Συνοχής.
 
Το 74% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι η Πολιτική Συνοχής συνεισφέρει πολύ θετικά στην ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας, ενώ μόλις το 5% πιστεύει ότι υπάρχει μικρή συμβολή από τα Ταμεία Πολιτικής Συνοχής. Μεταξύ άλλων, το κοινό ρωτήθηκε αν γνωρίζει έργα που έχουν υλοποιηθεί με χρηματοδότηση των Ταμείων Πολιτικής Συνοχής.
 
Τα έργα τα οποία είναι πιο ευρέως γνωστά είναι τα έργα ανάπλασης δήμων και κοινοτήτων (65%), το Κέντρο Πληροφόρησης – Βιβλιοθήκη «Στέλιος Ιωάννου», Πανεπιστήμιο Κύπρου (52%), και το Πολυθεματικό Παραθαλάσσιο Πάρκο στη Λεμεσό (46%). Η συντριπτική πλειοψηφία του κοινού που συμμετείχε στην έρευνα και πιο συγκεκριμένα το 92%, συμφώνησε ότι τα έργα αυτά συνεισφέρουν στην ευημερία της κυπριακής κοινωνίας.
 
Τέλος, όσον αφορά την ενημέρωση του κοινού για την Πολιτική Συνοχής, το κοινό εντόπισε ότι το πρώτο μέσο ενημέρωσής του είναι η τηλεόραση και ακολουθούν το Facebook, η ηλεκτρονική διαφήμιση (web banners), οι διαφημίσεις σε εξωτερικούς χώρους (billboards) και οι διαφημίσεις σε εφημερίδες.
 
Για περισσότερες πληροφορίες - ΙΜΗ, τηλ.: 22505555, events@imhbusiness.com, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com
 
 
 

Δειτε Επισης

«Παιδάκι πήρε δώρο ένα παιχνίδι και έτρεχε στον κήπο… Ήταν χαρά και λύπη μαζί»
Γυρίζουν την πλάτη στα ορεινά, πάνε παραλία όσοι θα εκμεταλλευτούν τις εορτές του Πάσχα
Ένεση για τα κατεχόμενα χωριά η χαλάρωση κινήτρων για επανεγκατάσταση-Ικανοποίηση για τα μέτρα της Κυβέρνησης
Αυτοί είναι οι μαγικοί αριθμοί της κλήρωσης του Τζόκερ
Διάκριση «Χρυσό Αγρινό» για ανάπλαση εμπορικού τριγώνου στον Δήμο Λευκωσίας
Μνημόνιο Συνεργασίας με «Αττικόν» υπέγραψε το Ακτινολογικό Τμήμα του Γενικού Νοσοκομείου
Ανακοίνωσε 20 νέες ψηφιακές υπηρεσίες για το 2024 ο Υφ. Έρευνας-Εφαρμόζεται η ηλεκτρονική υπογραφή
Η έκκληση του Δήμου Στροβόλου στο κοινό να μην συμμετέχει στις λαμπρατζιές
Έτσι λειτουργούν τα έξυπνα τηλεκατευθυνόμενα σωσίβια με εμβέλεια 800 μέτρα
Διευρύνεται η πρόσβαση αλλοδαπών φοιτητών στην αγορά εργασίας-Οι ανακοινώσεις Παναγιώτου