Με email και… βιντεοκλήσεις η εξυπηρέτηση πολιτών-Ο σχεδιασμός της Κυβέρνησης
15:14 - 10 Σεπτεμβρίου 2021
![f5787aaf-e417-4d3b-b774-9b131d595ee3.jpg](/images/34oXP_pswaZ5XmF-Z-8XPvpA5G8=/321219/width-750/f5787aaf-e417-4d3b-b774-9b131d595ee3.jpg)
Σε ολιστικό σχεδιασμό για την τηλεξυπηρέτηση πολιτών προχωρεί η Κυβέρνηση, όπως ανακοίνωσε ο Υφυπουργός Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής Κυριάκος Κόκκινος
Όπως δήλωσε μετά από τη συνεδρία του Υπουργικού Συμβουλίου, τηλεξυπηρέτηση σημαίνει τηλεφωνική επικοινωνία, επικοινωνία με email ή και με βιντεοκλήση.
«Έχουν ετοιμαστεί οι προδιαγραφές προκηρύσσεται ο διαγωνισμός τις επόμενες μερικές εβδομάδες, ο στόχος μας είναι μέσα στον Σεπτέμβριο να προκηρυχθεί ο διαγωνισμός», είπε ο κ. Κόκκινος.
Η τηλεξυπηρέτηση, είπε επίσης θα ξεκινήσει από το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων και από τον Έφορο Εταιρειών. Ταυτόχρονα, πρόσθεσε, το ίδιο σύστημα που θα υλοποιείται θα εξυπηρετήσει και τα υπόλοιπα Υπουργεία.
![Altamira22](https://reporter.com.cy/media/documents/Altamira22.png)