Οι πέντε δρόμοι καρμανιόλα για μοτοσικλετιστές και οι «τρύπες» στο οδικό δίκτυο

Συνολικά δέκα θανατηφόρα δυστυχήματα μετράμε από τον Ιανουάριο μέχρι σήμερα, εκ των οποίων στα έξι εμπλέκονταν μοτοσικλετιστές. Ένας απολογισμός, που έχει προκαλέσει ιδιαίτερη ανησυχία στις αρμόδιες υπηρεσίες και στους οδηγούς των δίκυκλων μηχανών, οι οποίοι ψάχνουν άμεσα λύσεις για να κλείσουν «τρύπες» στο οδικό δίκτυο και ταυτόχρονα να βελτιωθεί η οδική συνείδηση των Κυπρίων οδηγών. Μάλιστα, τα οργανωμένα σύνολα των μοτοσικλετιστών, υπέδειξαν ήδη στο Υπουργείο Μεταφορών, τα επικίνδυνα σημεία σε συγκεκριμένους δρόμους, που αποτελούν παγίδες θανάτου για τους οδηγούς των μοτοσικλετιστών.  

H Λέσχη Δικαιωμάτων Μοτοσικλετιστών, αφού μελέτησε προσεκτικά τα προβληματικά δρομολόγια, κατέγραψε πέντε δρόμους σε όλη την Κύπρο, οι οποίοι αποτελούν μεγάλο κίνδυνο για τους μοτοσικλετιστές καθώς περιέχουν επικίνδυνες στροφές. Οι μοτοσικλετιστές ζητούν από το Υπουργείο Μεταφορών, να τοποθετηθούν κιγκλιδώματα στις στροφές των συγκεκριμένων δρόμων, αφού είναι κάτι που θα μπορούσε να αποτρέψει τα τροχαία ατυχήματα. 

Οι πέντε επικίνδυνοι δρόμοι:

  • Ορά προς Αγίους Βαβατσινιάς

 

  • Αγρός προς Παλαιχώρι

 

  • Κάτω Δρυς προς Ορά

 

  • Σαϊτάς προς Κάτω Αμίαντο

 

  • Βάβλα προς Κάτω Δρυς

Μιλώντας στον REPORTER, o πρόεδρος της Λέσχης Δικαιωμάτων Μοτοσικλετιστών, Μάριος Κωνσταντινίδης, εξέφρασε την απογοήτευσή του για τα προβλήματα που παρουσιάζουν σήμερα ορισμένοι δρόμοι, θεωρώντας αναγκαία την άμεση επιδιόρθωσή τους, για να μην θρηνήσουμε και άλλα θύματα στην άσφαλτο. «Δώσαμε στοιχεία για πέντε δρόμους με επικίνδυνες στροφές που θεωρούμε ότι επιβάλλεται να διορθωθούν. Το σωματείο μας, συνεργάζεται με τμήματα των Υπουργείων Μεταφορών και Δικαιοσύνης. Αυτό που θέλουμε, είναι ένα οδικό δίκτυο που να συγχωρεί στα λάθη. Τα θέματα που δίνουμε ιδιαίτερη σημασία επίσης, είναι τα μεταλλικά πασαλάκια που βάζουν στους δρόμους. Έχουμε καταγεγραμμένα θανατηφόρα ατυχήματα, που προήλθαν λόγω αυτών. Επίσης, είναι και τα κυρτώματα ένα θέμα που προβληματίζει, καθώς έχουμε κάνει έρευνα που βασίζεται σε μελέτες του εξωτερικού, που έδειξαν πώς πρέπει να είναι και στη βάση ποιων μοντέλων πρέπει να δημιουργούνται».

Για τα πέντε επικίνδυνα σημεία που επέδειξαν οι μοτοσικλετιστές στο αρμόδιο Υπουργείο, ο κ. Κωνσταντινίδης, είπε πως αυτό που χρειάζονται τα συγκεκριμένα σημεία, είναι κιγκλιδώματα. «Δεν είναι μόνο για τον υπεραστικό δρόμο τα κιγκλιδώματα, αλλά μπορούν να τοποθετηθούν και σε κάποιες επικίνδυνες στροφές γιατί μπορεί κάποιο λάθος του οδηγού να στοιχίσει ζωή ή ζωές. Επειδή είμαστε και μέλη της ευρωπαϊκής συνομοσπονδίας μοτοσικλέτας στην Ευρώπη, έχουμε στατιστικές και μελέτες για τα κιγκλιδώματα».

Ταυτόχρονα, ο πρόεδρος μοτοσικλετιστών αναφέρθηκε και σε άλλα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι δρόμοι και θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των οδηγών μοτοσικλέτας. «Θέλουμε το οδόστρωμα να είναι ίσιο και να έχει ένα «κράτημα». Δηλαδή βλέπουμε φρεάτια, τα οποία δεν είναι διορθωμένα, ή μεταλλικά είναι σπασμένα ή εξέχουν. Για εμάς μπορεί να κάνει ζημιά στη μοτοσικλέτα ή να δημιουργήσουν ατυχήματα. Εμείς βρήκαμε όλα τα σημεία και συνεργαζόμαστε με το Υπουργείο Μεταφορών και όλους τους Δήμους ή κοινότητες. Σίγουρα, είναι δύσκολο το έργο μας, γιατί κάθε δρόμος χωρίζεται και κάπου και χρειάζεται το κατάλληλο πρόσωπο σε κάθε σημείο για να μιλήσουμε». 

Όπως διευκρίνισε ο κ. Κωνσταντινίδης, «υπάρχουν καθημερινώς άτομα έξω, μέλη και φίλοι, που καταγράφουν τα σημεία. Για παράδειγμα μας είπαν ότι έχει λάδι σε ένα δρόμο πάνω σε ένα αλτ, που είναι επικίνδυνο για τη μοτοσυκλέτα. Εμείς αμέσως ειδοποιήσαμε την αρμόδια αρχή και ενημερώσαμε μέσω των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης τον κόσμο για να προσέχει. Επίσης, μπορεί να υπάρχει κάποια κατολίσθηση. Ενημερώνουμε αμέσως τα μέλη και τους φίλους  μοτοσικλετιστές, για να είναι προσεκτικοί. Ακόμη ένα άλλο σοβαρό θέμα είναι το πότισμα στις νησίδες και στους κυκλικούς κόμβους, λόγω και τους είδους του νερού, που είναι από επεξεργασμένα λύματα. Φανταστείτε τι θα γίνει εάν οδηγεί κάποιος και βρεθεί νερό μπροστά του σε μια στροφή… Με τις γραμμές στους δρόμους επίσης, μπογιάτιζαν συνεχώς τη μια πάνω στην άλλη και γίνονταν πάρα πολύ ψηλές και επικίνδυνες για τους οδηγούς. Μόλις «κάναμε»  πρόβλημα, το θέμα επιλύθηκε και υπάρχει κανόνας ότι δεν πρέπει η μπογιά, να υπερβαίνει συγκεκριμένο ύψος. Μπορεί σε κάποιους να ακούγονται αστεία, αλλά για τους μοτοσικλετιστές είναι πάρα πολύ σοβαρά».

Την ίδια ώρα, ο πρόεδρος μοτοσικλετιστών, δεν έκρυψε και την ικανοποίησή του για την ανταπόκριση που υπήρξε σε ορισμένα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι ίδιοι οι μοτοσικλετιστές. «Κάποια θέματά μας, έχουν βρει αμέσως λύση και ανταπόκριση. Δηλαδή, στην Νίκου Παττίχη δεν υπήρχαν φώτα και αναγκαζόταν ο οδηγός να διασταυρώσει τέσσερις λωρίδες. Πλέον έχουν μπει φώτα, ενώ σε κάποιους άλλους χώρους έχουν τοποθετηθεί νησίδες. Επίσης, ο Υπουργός Μεταφορών έθεσε θέμα για δημιουργία ιστοσελίδας, στην οποία θα καταχωρεί το κοινό τα επικίνδυνα σημεία και προβλήματα, που αντιμετωπίζουν οι δρόμοι. Αυτό  είναι κάτι πολύ καλό και χρήσιμο. Είμαστε αισιόδοξοι ότι τα σημεία θα επιδιορθωθούν και όλα θα φτιαχτούν για το καλό το μοτοσικλετιστών, χωρίς να επιβαρύνονται και οι άλλοι οδηγοί».

Η ταχύτητα ασφαλώς και σκοτώνει, είπε καταλήγοντας ο κ. Κωνσταντινίδης, «αλλά το πιο σημαντικό είναι η εκπαίδευση και δεν αφορά μόνο τους εκπαιδευτές, αλλά και τον τρόπο που βγάζει ο καθένας άδεια. Πρέπει να μάθουμε να υπολογίζουμε στον δρόμο ο ένας τον άλλο και ιδιαίτερα τους μοτοσικλετιστές. Υπάρχουν όμως δυστυχώς, πράγματα που δεν θα αλλάξουν ποτέ…».

Δειτε Επισης

Μυστήριο με άγνωστη φυλή που ζει στον Αμαζόνιο-Φωτογραφίες φέρνουν στο φως στοιχεία για τη ζωή τους
Κηδεύτηκε η εγκλωβισμένη «Κουλλού» της Αγίας Τριάδας-«Ένα πρόσωπο φωτεινό, γεμάτο αγάπη»
Σε διαθεσιμότητα ο Αστυνομικός που φρουρούσε τον 49χρονο δραπέτη
Στο νοσοκομείο τέσσερα πρόσωπα μετά από τροχαίο στον Άγιο Συλά
Απέδρασε κρατούμενος που νοσηλευόταν υπό αστυνομική φρούρηση σε ιδιωτική κλινική
Φιντάν σε Αλ Τζολάνι: «Δεν υπάρχει καμία απολύτως θέση για το PKK στη Συρία»
ΒΙΝΤΕΟ: Τουλάχιστον δέκα νεκροί από συντριβή μικρού αεροπλάνου στο κέντρο τουριστικής πόλης της Βραζιλίας
Ερωτηματικά για τους χειρισμούς των υπηρεσιών που διέθεταν πληροφορίες για τον 50χρονο δράστη στο Μαγδεμβούργο
Πυκνή τροχαία κίνηση στον Καλοπαναγιώτη λόγω του Χριστουγεννιάτικου Χωριού-Οι διευθετήσεις της Αστυνομίας
Deal Κυβέρνησης με Hermes για τα αεροδρόμια απογειώνει ως διεθνή ταξιδιωτικό κόμβο την Κύπρο-Η συμφωνία που επιτεύχθηκε