Χρόνο για προσαρμογή και επαναλήψεις για τους μαθητές ζητούν οι γονείς Γυμνασίων

Να δοθεί χρόνος προσαρμογής στα παιδιά του Γυμνασίου, μόλις επιστρέψουν και να γίνει διαγνωστική αξιολόγηση, που δεν θα ληφθεί υπόψη για σκοπούς βαθμολογίας, αλλά θα έχει στόχο να εντοπίσει ο εκπαιδευτικός τι έμαθε ο μαθητής κατά τη διάρκεια των τριών μηνών που λάμβανε εξ αποστάσεως εκπαίδευση, είπε, σε δηλώσεις του στο ΚΥΠΕ, ο Πρόεδρος της Παγκύπριας Συνομοσπονδίας Ομοσπονδιών Συνδέσμων Γονέων Δημοσίων Σχολείων Μέσης Εκπαίδευσης, Χαράλαμπος Διονυσίου.

Ερωτηθείς για την ανακοίνωση των Υπουργείων Υγείας και Παιδείας για το επικείμενο άνοιγμα των Γυμνασίων με φυσική παρουσία, ο κ. Διονυσίου είπε ότι «δεν μπορούμε να πούμε ότι είμαστε ικανοποιημένοι διότι εμείς θέλαμε να επιστρέψουν τα παιδιά πολύ νωρίτερα όπως είναι γνωστό από τις 8 Μαρτίου αν ήταν δυνατό».

Σημείωσε ότι για τα παιδιά των Γυμνασίων συμπληρώθηκαν τρεισήμισι μήνες παραμονής στο σπίτι και χωρίς φυσική παρουσία στο σχολικό τους περιβάλλον.

Οι οργανωμένοι γονείς, συνέχισε ο κ. Διονυσίου, εισηγούνται να δοθεί εύλογο χρονικό διάστημα για επαναλήψεις των όσων έχουν διδαχθεί μέσω τηλεκπαίδευσης.

«Στην παρούσα φάση η τηλεκπαίδευση παρουσιάζει δυο σημαντικές αδυναμίες, πρώτο ότι δεν μπορεί να έχει αντικειμενική γραπτή αξιολόγηση και δεύτερο οι κλειστές κάμερες δεν επιτρέπουν στον εκπαιδευτικό να έχει τον απόλυτο έλεγχο κατά πόσο οι μαθητές του παρακολουθούν ή συμμετέχουν», συμπλήρωσε.

Ανέφερε, επίσης, ότι εισηγούνται όπως γίνει μείωση των γραπτών αξιολογήσεων (διαγωνισμάτων), με ρύθμιση από το Υπουργείο Παιδείας, με σκοπό να αξιοποιηθεί ο αντίστοιχος χρόνος για διδασκαλία, εμπέδωση και κάλυψη κενών, εστιάζοντας πλέον στις πυρηνικές γνώσεις και τους δείκτες επάρκειας της σχολικής χρονιάς.

«Παράλληλα να δοθούν οδηγίες να δοθεί προτεραιότητα στα εξεταζόμενα μαθήματα. Στα μη εξεταζόμενα μαθήματα, για εύλογο χρονικό διάστημα να μη γίνουν διαγωνίσματα και όπου αυτό είναι εφικτό να αξιολογηθούν με εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης. Ο προβληματισμός είναι το τι μπορούν από εδώ και πέρα οι μαθητές να αποκομίσουν και να μεταφέρουν μαθησιακά στην επόμενη σχολική χρονιά», σημείωσε.

Είπε, παράλληλα, ότι η αναθεώρηση της ύλης επιβάλλεται να γίνει άμεσα για όλες τις τάξεις, ιδιαίτερα για τα παιδιά των Γυμνασίων.

 

«Η διδασκαλία πρέπει πλέον να περιοριστεί, πέραν των επαναλήψεων με την επιστροφή των παιδιών, στη διδασκαλία των βασικών γνώσεων για να μπορέσουν να παρακολουθήσουν χωρίς κενά την επόμενη σχολική χρονιά», πρόσθεσε.

 

Καταλήγοντας ο κ. Διονυσίου είπε ότι τα σχολεία αποτελούν το φυσικό περιβάλλον των παιδιών και η επιστροφή σ’ αυτά τους δίνει ένα αίσθημα κανονικότητας, και κάλεσε το Υπουργείο Παιδείας να θωρακίσει τα σχολεία και τα παιδιά ούτως ώστε να διασφαλιστεί η συνέχιση της εκπαίδευσής τους με φυσική παρουσία μέχρι την ολοκλήρωση της σχολικής χρονιάς.

Δειτε Επισης

«Ολοκληρωτική» η καταστροφή σε φυτείες πατατών λόγω παγετού στην Πάφο
Απαντά το Υπ. Μεταφορών στον Οδυσσέα Μιχαηλίδη-Δεν κατασκευαζόταν δρόμος «σκοτώστρα»
Δεν αποφεύχθηκαν οι διακοπές ρεύματος παρά τις διαβεβαιώσεις Παπαναστασίου-Στο κόκκινο η ζήτηση λόγω ψύχους
Οριακή η ικανότητα κάλυψης της ζήτησης ηλεκτρισμού τη Δευτέρα-Έκκληση για εξοικονόμηση ενέργειας
Πέφτει και πάλι κάτω από το μηδέν η θερμοκρασία-Νέα κίτρινη προειδοποίηση
Αλλαγές πτήσεων της Cyprus Airways προς και από την Αθήνα λόγω απεργίας στην Ελλάδα
Διαβεβαιώσεις Υπουργείου Γεωργίας για στήριξη αγροτών που επλήγησαν από Coral
Εγκρίθηκε κονδύλι 450,000 ευρώ για επέκταση ορόφου και ανέγερση στεγάστρου στο σχολείο «Άγιος Σπυρίδωνας»
Απαντά σε Φαίδωνος το ΥΠΑΝ για τις αναφορές σε Μιχαηλίδου-«Απαράδεκτες και απαξιωτικές»
Ζητούν λύσεις στα προβλήματα οι συντεχνίες της ΑΗΚ-Δεν αποκλείουν λήψη μέτρων