Καταγγέλλουν πως ενημέρωσαν Βαφεάδη από τον Ιούλιο του 2023 οι γονείς του Όξινου-«Δεν έκανε τίποτα»
12:00 - 06 Φεβρουαρίου 2025

Ενημέρωσε τον Υπουργό Μεταφορών για τους φονικούς αερόσακους TAKATA, δύο μήνες μετά τον τραγικό χαμό του παιδιού του, ο πατέρας του Κυριάκου Όξινου. Αυτό ανέφερε σε ανάρτησή της η μητέρα του άτυχου νέου, Μαρία Λούη, η οποία κάνει λόγο για ωρολογιακές βόμβες που βρίσκονται στον δρόμο.
Συγκεκριμένα, στην ανάρτησή της η κα. Λούη αναφέρει: «Δύο μήνες μετά που οι φονικοί αερόσακοι ΤΑΚΑΤΑ σκότωσαν το δικό μας Κυριάκο, ο πατέρας του, Γιάννος Όξυνος, επισκέφτηκε προσωπικά τον κ. Βαφεαδή, ο οποίος, όπως όλη η Κύπρος, δεν γνώριζε τη λέξη ΤΑΚΑΤΑ». Επίσης, προσθέτει πως «τον Ιούλιο του 2023 ενημερώθηκε σε εκπομπή ο κ. Βαφεαδής, πριν τον Οκτώβριο του 2023, όταν υπογράφηκε το πόρισμα της Αστυνομίας».
Επιπλέον, όπως αναφέρει, στις «17/10/2023, ο κ. Βαφεαδής ενημερώθηκε στην Επιτροπή Εμπορίου της Βουλής και πάλι για την ωρολογιακή βόμβα που σκότωσε τον Κυριάκο μας και επεσήμανε ότι η κατάσταση είναι διαχειρίσιμη και μόνο 12.000 βόμβες κυκλοφορούν στους δρόμους». Από τότε «δεν έκανε τίποτα», όπως σημειώνεται στην ανάρτηση, μέχρι που χάθηκε η Στυλιανή Γιωργαλλή στις 21/10/2024. Και πάλι, προσθέτει, «τον Νοέμβριο του 2024, ενώπιόν μου, ο κ. Βαφεαδής επαναλάμβανε τα ίδια».
Επιπρόσθετα, η κα. Λούη αναφέρει πως «η αλήθεια είναι ότι πάνω από 82.000 ωρολογιακές βόμβες κυκλοφορούν στους δρόμους της Κύπρου με χιλιάδες υποψήφια θύματα. Καθόλου ενσυναίσθηση και αυτοκριτική από μέρους του αρμόδιου υπουργού, ο οποίος στα χέρια του κρατά ανθρώπινες ζωές», αναφέρει η μητέρα του αδικοχαμένου Κυριάκου Όξινου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ:
- Αιχμές Κυβέρνησης για ΤΑΚΑΤΑ-«Βλέπαμε άλλα κράτη να αρχίζουν τις ανακλήσεις, στην Κύπρο δεν λήφθηκαν μέτρα»
- Αυτή είναι η διαδικασία έκδοσης κάρτας δωρεάν μετακίνησης για τους ιδιοκτήτες ακινητοποιημένων οχημάτωνΚαλεί τους πολίτες να μην αποδέχονται να πληρώσουν για ΤΑΚΑΤΑ η Ένωση ΚαταναλωτώνΠηγαίνουν στις αντιπροσωπείες να διευθετήσουν ραντεβού για αλλαγή ΤΑΚΑΤΑ επειδή δεν απαντούν στα τηλέφωνα
- Η διευκρίνηση CTC Automotive για ανάκληση οχημάτων Volvo-«Πλήρης αίσθηση ευθύνης προς τους πελάτες μας»
