Πηγαίνουν στις αντιπροσωπείες να διευθετήσουν ραντεβού για αλλαγή ΤΑΚΑΤΑ επειδή δεν απαντούν στα τηλέφωνα

Περί τα 30 παράπονα πολιτών δέχθηκε, τις τελευταίες μέρες, η επαρχιακή επιτροπή Λεμεσού, του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών, σε σχέση με το θέμα της αντικατάστασης αερόσακων Takata, δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο Αντιπρόεδρος της Επιτροπής, Μάριος Κωνσταντίνου.

Όπως και στις υπόλοιπες επαρχίες, τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην όλη διαδικασία οι πολίτες, ανέφερε, αφορούν στην δυσκολία τηλεφωνικής επικοινωνίας με τις επίσημες αντιπροσωπείες των αυτοκινήτων που επηρεάζονται, αλλά και σε χρεώσεις που δυο εταιρείες επέλεξαν να επιβάλουν για έλεγχο εισαγόμενων μεταχειρισμένων οχημάτων.

Στην πρώτη περίπτωση, όπως εξήγησε, τα τηλέφωνα που οι αντιπροσωπείες παρέχουν, για την εξυπηρέτηση τους, δεν ανταποκρίνονται στις κλήσεις των πολιτών, ενώ κάποιοι χρειάστηκε να μεταβούν στις αντιπροσωπείες για να διευθετήσουν ραντεβού. «Ο κόσμος προσπαθούσε να τηλεφωνήσει για να μάθει περισσότερα αλλά δεν απαντούσαν τα τηλέφωνα», συμπλήρωσε.

Επιπρόσθετα, συνέχισε, παράπονα καταγράφονται και για την απόφαση δυο επίσημων εισαγωγέων αυτοκινήτων να επιβάλουν χρέωση 120 και 160 ευρώ αντίστοιχα, ως διοικητικά έξοδα, ενώ όπως σημείωσε, «μια από αυτές τις εταιρείες σε υποχρέωνε να μπεις διαδικτυακά στο σύστημα τους και να προπληρώσεις τα 160 ευρώ, ώστε να προγραμματιστεί ραντεβού για εισαγόμενα μεταχειρισμένα οχήματα». Οι πολίτες, πρόσθεσε, παραπονιούνται γιατί να πληρώσουν για κάτι για το οποίο δεν φέρουν την ευθύνη.

Ο Αντιπρόεδρος της επαρχιακής επιτροπής Λεμεσού του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών ανέφερε ακόμη ότι «την Τρίτη φαίνεται μέσα από την ημερήσια διάταξη της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Εμπορίου ότι υπάρχει θέμα για τις ανακλήσεις και ενδεχομένως να συζητηθεί και το θέμα για τις χρεώσεις».

Μέχρι σήμερα, πρόσθεσε, η επαρχιακή επιτροπή Λεμεσού έχει λάβει 30 καταγγελίες για το θέμα που προέκυψε με τις ανακλήσεις οχημάτων και την αντικατάσταση των αερόσακων Takata, καλώντας τους πολίτες να αναφέρουν τα παράπονα τους, είτε μέσω της ιστοσελίδας www.katanalotis.org.cy , είτε στο τηλέφωνο 22516112.

«Προτρέπουμε τον κόσμο να μας ενημερώνει και θα προχωρούμε στις ανάλογες ενέργειες σε μια προσπάθεια επίλυσης των προβλημάτων», κατέληξε ο κ. Κωνσταντίνου.

Πηγή: ΚΥΠΕ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Δειτε Επισης

Προσπάθησαν να ξεχελάσουν 62χρονο που προσπαθούσε να πωλήσει την φωτογραφική του μηχανή
ΒΙΝΤΕΟ: Ξέσπασε πυρκαγιά σε διαμέρισμα στον πρώτο όροφο πολυκατοικίας στην Αραδίππου
Χάθηκαν από την Πέμπτη τα ίχνη της 20χρονης Λιάνας στη Λεμεσό (pic)
Τυχαίος έλεγχος σε φορτίο στη Λεμεσό οδήγησε σε κατάσχεση χιλιάδων πυροτεχνημάτων και Labubu (pics)
Ως οικιακή βοηθός εργαζόταν η άτυχη 58χρονη-Τέσσερις οι επιβαίνοντες του οχήματος που την παρέσυρε στη Λεμεσό
Εκκενώθηκε πολυκατοικία στην Παλουριώτισσα μετά από πυρκαγιά-Στο νοσοκομείο ένοικος που εισέπνευσε καπνό
Η δεύτερη χώρα με τον μεγαλύτερο υπερπληθυσμό στις φυλακές η Κύπρος-Τι καταγράφει η έκθεση του Συμβουλίου της Ευρώπης
Κατέθεσε ως μάρτυρας κατηγορίας στη δίκη Al Jazeera o Πετρίδης-Εγκρίθηκαν 27 κατ’ εξαίρεση πολιτογραφήσεις κατά τη θητεία του
Στη δημοσιότητα τα στοιχεία του 18χρονου καταζητούμενου από το θανατηφόρο στη Λεμεσό (pic)
Μείωση 86% των παράτυπων αφίξεων στην Κύπρο τα τελευταία τρία χρόνια-Στα χαμηλά και οι αιτήσεις ασύλου