Πηγαίνουν στις αντιπροσωπείες να διευθετήσουν ραντεβού για αλλαγή ΤΑΚΑΤΑ επειδή δεν απαντούν στα τηλέφωνα

Περί τα 30 παράπονα πολιτών δέχθηκε, τις τελευταίες μέρες, η επαρχιακή επιτροπή Λεμεσού, του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών, σε σχέση με το θέμα της αντικατάστασης αερόσακων Takata, δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο Αντιπρόεδρος της Επιτροπής, Μάριος Κωνσταντίνου.

Όπως και στις υπόλοιπες επαρχίες, τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην όλη διαδικασία οι πολίτες, ανέφερε, αφορούν στην δυσκολία τηλεφωνικής επικοινωνίας με τις επίσημες αντιπροσωπείες των αυτοκινήτων που επηρεάζονται, αλλά και σε χρεώσεις που δυο εταιρείες επέλεξαν να επιβάλουν για έλεγχο εισαγόμενων μεταχειρισμένων οχημάτων.

Στην πρώτη περίπτωση, όπως εξήγησε, τα τηλέφωνα που οι αντιπροσωπείες παρέχουν, για την εξυπηρέτηση τους, δεν ανταποκρίνονται στις κλήσεις των πολιτών, ενώ κάποιοι χρειάστηκε να μεταβούν στις αντιπροσωπείες για να διευθετήσουν ραντεβού. «Ο κόσμος προσπαθούσε να τηλεφωνήσει για να μάθει περισσότερα αλλά δεν απαντούσαν τα τηλέφωνα», συμπλήρωσε.

Επιπρόσθετα, συνέχισε, παράπονα καταγράφονται και για την απόφαση δυο επίσημων εισαγωγέων αυτοκινήτων να επιβάλουν χρέωση 120 και 160 ευρώ αντίστοιχα, ως διοικητικά έξοδα, ενώ όπως σημείωσε, «μια από αυτές τις εταιρείες σε υποχρέωνε να μπεις διαδικτυακά στο σύστημα τους και να προπληρώσεις τα 160 ευρώ, ώστε να προγραμματιστεί ραντεβού για εισαγόμενα μεταχειρισμένα οχήματα». Οι πολίτες, πρόσθεσε, παραπονιούνται γιατί να πληρώσουν για κάτι για το οποίο δεν φέρουν την ευθύνη.

Ο Αντιπρόεδρος της επαρχιακής επιτροπής Λεμεσού του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών ανέφερε ακόμη ότι «την Τρίτη φαίνεται μέσα από την ημερήσια διάταξη της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Εμπορίου ότι υπάρχει θέμα για τις ανακλήσεις και ενδεχομένως να συζητηθεί και το θέμα για τις χρεώσεις».

Μέχρι σήμερα, πρόσθεσε, η επαρχιακή επιτροπή Λεμεσού έχει λάβει 30 καταγγελίες για το θέμα που προέκυψε με τις ανακλήσεις οχημάτων και την αντικατάσταση των αερόσακων Takata, καλώντας τους πολίτες να αναφέρουν τα παράπονα τους, είτε μέσω της ιστοσελίδας www.katanalotis.org.cy , είτε στο τηλέφωνο 22516112.

«Προτρέπουμε τον κόσμο να μας ενημερώνει και θα προχωρούμε στις ανάλογες ενέργειες σε μια προσπάθεια επίλυσης των προβλημάτων», κατέληξε ο κ. Κωνσταντίνου.

Πηγή: ΚΥΠΕ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Δειτε Επισης

Είδε Ολγκίν ο Κόστα και εξέφρασε την πλήρη στήριξη της ΕΕ στις προσπάθειες λύσης
Παίρνει θέση ο Παγκύπριος Δικηγορικός για Βαρωσιώτου- «Ισοπεδωτική, ατεκμηρίωτη και πρόωρη κριτική που ασκείται»
Συγκάλεσαν επίσημα την νέα πολυμερή τα Ηνωμένα Έθνη για τις 16 και 17 Ιουλίου
Τέταρτη σύλληψη 14χρονου για την επίθεση και ληστεία εναντίον ζεύγους σε παραλία στην Πάφο
Χάθηκαν τα ίχνη 17χρονου από τον χώρο διαμονής του στη Λευκωσία (pic)
Καταγγελία στην Αρχή κατά της Διαφθοράς για παραβιάσεις στο ΤΕΠΑΚ-Μέλη Επιτροπής φέρεται να βρίσκονται σε σύγκρουση συμφερόντων
Εκλέγηκε το νέο Πολιτικό Γραφείο και η νέα Κεντρική Γραμματέα του ΑΚΕΛ
Συνεχίζονται οι απάτες για δήθεν παραδώσεις ταχυδρομικών πακέτων
Εξήγησε τις ανακριτικές ενέργειες ο υπεύθυνος αξιωματικός μετά τις καταγγελίες κατά του Al Jazeera
Ένοχος για ανθρωποκτονία ο οδηγός του τετραπλού θανατηφόρου στη Λεμεσό