Φορτηγό πλοίο υπό ελληνική σημαία δέχθηκε επίθεση ανοικτά της Υεμένης

Η βρετανική εταιρεία για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας Ambrey ανακοίνωσε πως αμερικανικής ιδιοκτησίας φορτηγό πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου υπό ελληνική σημαία ζήτησε στρατιωτική συνδρομή δηλώνοντας πως δέχθηκε «πυραυλική επίθεση» σε απόσταση περίπου 93 μιλίων ανατολικά του Άντεν της Υεμένης.

Πηγές του υπουργείου Ναυτιλίας αναφέρουν σχετικά με την απόπειρα στο υπό ελληνική σημαία πλοίο, ότι πρόκειται για ένα Bulk carrier με φορτίο σιτηρών από την Αργεντινή για το Άντεν.

Έχει 23 μέλη πλήρωμα, μεταξύ των οποίων 5 Έλληνες και είναι όλοι καλά στην υγεία τους.

Οι ίδιες πηγές  αναφέρουν ότι το πλοίο δεν χτυπήθηκε. Έγιναν 2 απόπειρες επίθεσης πολύ κοντά στο πλοίο με αποτέλεσμα να σπάσει ένα τζάμι σε ένα κρένι του πλοίου.

Το πλοίο φέρει την επωνυμία Sea Champion και σύμφωνα με στοιχεία του Εquasis, το διαχειρίζεται η εταιρεία MEGA shipping line που έχει έδρα τον Πειραιά.

Η κρίση στην Ερυθρά

Στο μεταξύ, οι συνέπειες της κρίσης στην Ερυθρά Θάλασσα αποτυπώνονται και στα αποτελέσματα διακίνησης containers για τον Ιανουάριο που δημοσιοποίησε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες διαχείρισης λιμένων, η Cosco Shipping Ports, η οποία ελέγχει τους δυο από τους τρεις προβλήτες του λιμανιού του Πειραιά.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η Cosco Shipping Ports, η διακίνηση containers στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά κατέγραψε μείωση 12,7% τον Ιανουάριο αποτέλεσμα την αλλαγή δρομολογίων που επέβαλαν οι… Χούθι, με τις επιθέσεις τους σε πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα. Ακόμη μεγαλύτερη θα είναι η πτώση τον μήνα Φεβρουάριο όπως εκτιμούν παράγοντες που παρακολουθούν τις εξελίξεις στα λιμάνια.

Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα υποχρέωσε όλες σχεδόν τις ναυτιλιακές εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (και όχι μόνο) να επιλέγουν να στέλνουν τα πλοία τους γύρω από την Αφρική. Οι αλλαγές δρομολογίων από την Άπω Ανατολή προς την Ευρώπη, μέσω Νότιας Αφρικής ευνοούν τα λιμάνια της Δυτικής και Βόρειας Ευρώπης αλλά και του Μαρόκου, εις βάρος του Πειραιά που παύει πλέον να είναι το πρώτο λιμάνι στην Ευρώπη μετά το Σουέζ, με αποτέλεσμα να χάνει ένα σημαντικό φορτίο που προοριζόταν για μεταφόρτωση.

Πηγή: Ιn

Δειτε Επισης

Προς αξιοποίηση η Τεχνητή Νοημοσύνη στην υγειονομική περίθαλψη-Όσα ισχυρίζεται ειδικός
Τέσσερις νεκροί από πυρά στο Αφγανιστάν-Ανάμεσά τους τρεις Iσπανοί τουρίστες
Ανακουφισμένοι οι τραγικοί γονείς της Σάνι Λουκ-«Είναι ακόμη πολύ όμορφη, τώρα μπορούμε να την θάψουμε»
Επεισοδιακή καταδίωξη καταζητούμενου στη Λεμεσό-Τον τσάκωσαν με παράνομο 32χρονο και με ναρκωτικά
Απολογείται τη Δευτέρα ο 50χρονος για τη γυναικοκτονία στο Μενίδι-Η κυνική ομολογία και τα κίνητρα της δολοφονίας
Στο μικροσκόπιο κλειστά κυκλώματα και τεκμήρια για τον εντοπισμό των βάνδαλων των γηπέδων Απόλλωνα και ΑΕΛ
Γιατί ο Ερντογάν μετέτρεψε την Μονή της Χώρας σε τζαμί-Ερευνήτρια εξηγεί
Η αμερικανική κυβέρνηση προειδοποιεί για πιθανή τρομοκρατική απειλή στην κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ+
Έφηβος στις ΗΠΑ πέθανε από καυτερό πατατάκι που έφαγε μετά από challenge στα social media
Έμμεσες συνομιλίες ΗΠΑ και Ιράν για την αποφυγή περιφερειακής κλιμάκωσης