Αποφάσισε δημιουργία Κέντρου Αξιολόγησης Ειδικής Εκπαίδευσης η Κυβέρνηση

Τη δημιουργία ενός Κέντρου Αξιολόγησης της Ειδικής Εκπαίδευσης, αποφάσισε το Υπουργικό Συμβούλιο, σε σημερινή του συνεδρία στο Τρόοδος, υπό την προεδρία του Προέδρου της Δημοκρατίας Νίκου Αναστασιάδη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Οι αποφάσεις του Υπουργικού-Διορίστηκαν μέλη του Κτηνιατρικού Συμβουλίου

Σε δηλώσεις μετά το πέρας της συνεδρίασης του Υπουργικού Συμβουλίου, ο Υπουργός Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας, Πρόδρομος Προδρόμου, είπε ότι στη βάση έκθεσης που κατατέθηκε από το Υπουργείο Παιδείας και προτάσεων για τη βελτίωση των διαδικασιών και την ενίσχυση στην ειδική εκπαίδευση, το Υπουργικό Συμβούλιο έχει πάρει κάποιες αποφάσεις, λαμβάνοντας υπόψιν τη συνεχή αύξηση των αριθμών στην ειδική εκπαίδευση.

«Στο σχολικό έτος 2021-2022 είχαμε κάπου 13.500 μαθητές και μαθήτριες στην ειδική εκπαίδευση. Για να καταλάβουμε την αύξηση σε σύγκριση με το 2014-2015 από 8.200 παιδιά έχουμε φτάσει τις 13.500. Στην προσπάθεια της Κυβέρνησης να ενισχύσει τις διαδικασίες, να επιταχύνουμε κάποιες διαδικασίες εκεί όπου παρατηρείται κάποια χρονοτριβή, αλλά και να βελτιώσουμε τα σχολεία, σήμερα αποφασίστηκε όπως δημιουργηθεί ένα Κέντρο Αξιολόγησης της Ειδικής Εκπαίδευσης, το οποίο θα χρησιμοποιήσει επιστημονική εμπειρογνωμοσύνη, θα στελεχωθεί από κατάλληλο επιστημονικό προσωπικό και εκεί θα λαμβάνονται οι γενικές αποφάσεις και οι κατευθύνσεις, στις οποίες θα καλεί να εφαρμόσει το Υπουργείο Παιδείας», πρόσθεσε.

Σημείωσε ότι θα υλοποιηθεί η λειτουργία του Κέντρου Αξιολόγησης Ειδικής Εκπαίδευσης αφού προηγουμένως το Υπουργείο Παιδείας φέρει τη σχετική νομοθετική ρύθμιση «για να βελτιώσουμε την μέχρι τώρα υφιστάμενη λειτουργία μέσω του συστήματος των Επαρχιακών Επιτροπών».

Ο Υπουργός Παιδείας ανέφερε, επιπρόσθετα, ότι μία δεύτερη απόφαση αφορά στην ενίσχυση και εξειδίκευση των διαγνώσεων, «που ξεκινάμε στα σχολεία».

«Από το 2022 -2023 θα γίνεται μια διαγνωστική διαδικασία στα παιδιά της προδημοτικής και στα παιδιά της Α΄ του Δημοτικού Σχολείου. Θα φροντίσουμε να ενισχυθούν αυτές οι διαγνωστικές διαδικασίες με εξειδικευμένα εργαλεία», συμπλήρωσε.

Μια τρίτη απόφαση, συνέχισε ο Υπουργός Παιδείας, «αφορά την ενίσχυση των 9 ειδικών σχολείων, που έχουμε, με υπηρεσίες ψυχολογικής υποστήριξης και τακτικής σχολειατρικής παρακολούθησης και εποπτείας».

Καταλήγοντας, ο κ. Προδρόμου είπε ότι το Υπουργικό Συμβούλιο εξουσιοδότησε το Υπουργείο Παιδείας για την τελική αποτίμηση και την ενδεχόμενη κάλυψη πρόσθετων αναγκών σε υπηρεσίες σχολικών βοηθών συνοδών ενόψει της έναρξης της σχολικής χρονιάς 2022-2023.

Πηγή: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Αποκλεισμός ομόφυλων ζευγαριών και ανδρών από την απόκτηση παιδιού με παρένθεση μητέρα-Σοβαρό νομοθετικό κενό
Ανοιξιάτικο το σκηνικό σήμερα με τη θερμοκρασία στους 24 βαθμούς
Τα βήματα προόδου για την ισότητα των φύλων και το βαρίδι της νοοτροπίας και των στερεοτύπων
Αναβαθμίζεται και επεκτείνεται το ΤΑΕΠ του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας-Οι εκτεταμένες βελτιώσεις που θα γίνουν
Αναγκαστική προσγείωση αεροπλάνου στο αεροδρόμιο Λάρνακας μετά από αδιαθεσία επιβάτη
Αναγκαιότητα πλέον η επένδυση στην τεχνητή νοημοσύνη-«Αξιοσημείωτη η πρόοδος της Κύπρου»
Οι Κύπριες με πρωτοβουλία του Φουρλά σπάνε την σιωπή τους για τα δεινά που υπέστησαν το 1974
Πέραν των 200 καταγγελιών για εργασιακό εκφοβισμό-Μισθολογικό χάσμα ανάμεσα στα δυο φύλα
Παράταση στην προθεσμία για δήλωση ζημιών σε ηλικιακούς θερμοσίφωνες
Δυο τυχεροί στο Τζόκερ, ο ένας στη Λευκωσία-Κερδίζουν 100 χιλιάδες ο καθένας