Αυτός είναι ο τύπος οχημάτων που προτιμούν οι Κύπριοι-Η σύγκριση με Ευρώπη

Κλήση προς τα υβριδικά και ηλεκτροκίνητα οχήματα φαίνεται να έχουν οι Κύπριοι, έναντι των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων, που είναι τα πλείστα που κυκλοφορούν μέχρι σήμερα στους κυπριακούς δρόμους. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με έρευνα της ΕΤΕπ για το Κλίμα 2021-2022, το 85% των Κυπρίων δηλώνει ότι θα επιλέξει είτε υβριδικό είτε ηλεκτρικό αυτοκίνητο την επόμενη φορά που θα αγοράσει όχημα, ενώ μόλις το 15% εξακολουθεί να προτιμά βενζινοκίνητο ή ντιζελοκίνητο αυτοκίνητο.

Όπως διαφαίνεται και από τα αποτελέσματα της έρευνας, στην ερώτηση σχετικά με μελλοντική αγορά αυτοκινήτου, το 85% των Κυπρίων δηλώνουν ότι θα αγοράσουν είτε υβριδικό είτε ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Αυτό το ποσοστό είναι 70 μονάδες υψηλότερο από το ποσοστό των Κυπρίων που δηλώνουν ότι θα αγόραζαν ντιζελοκίνητο ή βενζινοκίνητο όχημα (15%). Ειδικότερα, το 51% θα αγόραζε υβριδικό όχημα και το 34% θα επέλεγε ηλεκτρικό όχημα.

Παράλληλα, οι Κύπριοι ηλικίας 30-64 ετών ενδιαφέρονται ιδιαίτερα να αγοράσουν υβριδικό αυτοκίνητο (57%), ενώ οι νέοι ηλικίας 15-29 ετών κυρίως τείνουν να επιλέξουν ηλεκτρικό όχημα (40%). Οι Κύπριοι φαίνεται ότι τείνουν λιγότερο να επιλέξουν βενζινοκίνητο/ντιζελοκίνητο όχημα: το 24% των νέων θα αγόραζαν αυτόν τον τύπο αυτοκινήτου, ποσοστό 11 μονάδες υψηλότερο από το ποσοστό των συμμετεχόντων ηλικίας 30-64 ετών (13%).

Εντωμεταξύ, το 6% του συνόλου των Κυπρίων δηλώνουν ότι δεν διαθέτουν όχημα επί του παρόντος και ότι δεν σχεδιάζουν να αγοράσουν (επτά μονάδες κάτω από τον μέσο όρο της ΕΕ).

Καθώς το 85% των Κυπρίων αγοραστών αυτοκινήτου δηλώνουν ότι θα επέλεγαν υβριδικό ή ηλεκτρικό όχημα, φαίνεται ότι οι Κύπριοι τείνουν περισσότερο να στραφούν σε νέες τεχνολογίες αυτοκινήτου συγκριτικά με τους Γερμανούς (52%) και τον συνολικό πληθυσμό της ΕΕ (67%). Ωστόσο, οι Κύπριοι φαίνεται ότι έχουν παρόμοιες προτιμήσεις με τους Έλληνες (το 81% θα επέλεγε υβριδικό ή ηλεκτρικό αυτοκίνητο).

Ειδικότερα, οι Κύπριοι αγοραστές αυτοκινήτου φαίνεται ότι τείνουν ιδιαίτερα να επιλέξουν υβριδικό όχημα· το 51% δηλώνει ότι το επόμενο αυτοκίνητό του θα έχει αυτόν τον τύπο κινητήρα. Αυτό το ποσοστό είναι πολύ υψηλότερο από το αντίστοιχο ποσοστό των Ελλήνων (41%), των Γερμανών (29%) και τον μέσο όρο της ΕΕ (39%). 

Οι Κύπριοι αγοραστές αυτοκινήτου φαίνεται ότι τείνουν λιγότερο να επιλέξουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο (34%) συγκριτικά με τους Έλληνες (40%). Ωστόσο, αυτό το ποσοστό παραμένει υψηλότερο του ποσοστού των Γερμανών (το 23% δηλώνει ότι θα αγόραζε ηλεκτρικό αυτοκίνητο) και του μέσου όρου της ΕΕ (28%).

Γενικά, οι Ευρωπαίοι αγοραστές αυτοκινήτου τείνουν να προτιμούν τα υβριδικά οχήματα (39%), ενώ τα βενζινοκίνητα ή ντιζελοκίνητα οχήματα βρίσκονται στη δεύτερη θέση (33%) και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην τρίτη (το 28% δηλώνει ότι θα αγόραζε ηλεκτρικό αυτοκίνητο). Ενώ οι Κινέζοι αγοραστές αυτοκινήτου τείνουν περισσότερο από όλους να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο (44%), οι Αμερικανοί θα επέλεγαν πρώτα υβριδικό όχημα (38%), ύστερα βενζινοκίνητο ή ντιζελοκίνητο όχημα (33%) και τέλος ηλεκτρικό αυτοκίνητο (29%).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Δειτε Επισης

Ρίχνουν 128 εκατομμύρια σε υποδομές για την Υγεία-Ιδρύεται πρότυπο Παιδογκολογικό κέντρο
Αναμένει ολοκληρωμένη πρόταση για αξιολόγηση εκπαιδευτικών η ΟΕΛΜΕΚ
Στα σκαριά κίνητρα για προσέλκυση ΣΥΟΠ από Υπουργείο Άμυνας-Οι προτάσεις που βρίσκονται στο τραπέζι
Λειτουργία διαδικτυακής πλατφόρμας για «αγοραπωλησίες» ακινήτων στα κατεχόμενα-«Νέα εποχή στον τομέα»
Πραγματοποίησαν πορεία οι απεργοί του κλάδου σκυροδέματος-«Οι εργοδότες να τηρήσουν τα συμφωνηθέντα»
Παράδειγμα φιλοπατρίας 18χρονη από την Πάφο-Άφησε την Φαρμακευτική και εντάχθηκε στη Σχολή Ευελπίδων
Σοβαρά περιστατικά σε Δημοτικά-Ένας μαθητής έφυγε μόνος του, άλλος χτύπησε δασκάλους
Αναβολές θεραπειών λόγω της απεργίας των γιατρών-«Αδιανόητο να χρησιμοποιείται η υγεία ως εργαλείο πίεσης»
Η Κύπρος ο μεγαλύτερος δωρητής Αναπτυξιακής και Ανθρωπιστικής Βοήθειας-Μπαίνει στη μάχη κατά της φτώχειας
Ενοχλημένος ο Παναγιώτου για την απεργία στον κλάδο σκυροδέματος-«Τριάντα επτά σεντς ημερησίως η διαφορά»