Προειδοποιούν με μέτρα οι καθηγητές, φωνάζουν για κωλυσιεργία από το ΥΠΠΑΝ

Με τη λήψη δυναμικών μέτρων προειδοποιούν οι καθηγητές, οι οποίοι διαμαρτύρονται για κωλυσιεργία, από πλευράς Υπουργείου Παιδείας, για επίλυση σημαντικών θεμάτων, ανάμεσά τους και ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών για την Γ’ Λυκείου.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, από την έναρξη της σχολικής χρονιάς και για αρκετά ζητήματα, πριν ακόμα από την έναρξή της, η ΟΕΛΜΕΚ είχε επισημάνει σειρά ζητημάτων, τα οποία έχρηζαν κατάλληλου χειρισμού ώστε να μην προκαλέσουν προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία.

«Δυστυχώς, παρατηρούμε μια τακτική κωλυσιεργίας από μέρους του ΥΠΠΑΝ, το οποίο δείχνει απρόθυμο τόσο να τα συζητήσει με την ΟΕΛΜΕΚ όσο και να δρομολογήσει την επίλυσή τους, παρά τα επανειλημμένα αιτήματα που έχουμε υποβάλει για διάλογο. Ως ΟΕΛΜΕΚ, τονίζουμε ότι η τακτική κωλυσιεργίας από το ΥΠΠΑΝ δεν πρόκειται να γίνει άλλο αποδεκτή».

Ειδικότερα, από τα πολλά ζητήματα που υπάρχουν, η ΟΕΛΜΕΚ καταγράφει τρία συγκεκριμένα προβλήματα που χρήζουν άμεσης επίλυσης, γιατί επηρεάζουν αρνητικά την εκπαιδευτική διαδικασία.

Όπως αναφέρουν:

«1).   Το πρώτο ζήτημα αφορά τα Πλαίσια Μάθησης κυρίως της Γ’ Λυκείου αλλά και των άλλων τάξεων του Λυκείου, όπου δεν έγινε ορθή αντιστοίχιση της διδακτέας ύλης με τον πραγματικά διαθέσιμο διδακτικό χρόνο.  Παρά την ετοιμότητά μας για διάλογο και κατάθεση συγκεκριμένων εισηγήσεων, το ΥΠΠΑΝ ουσιαστικά έκλεισε τις πόρτες του διαλόγου και παρουσιάζεται απρόθυμο να συζητήσει σοβαρά το θέμα και να λάβει υπόψη τις απόψεις των άμεσα επηρεαζομένων, δηλαδή των διδασκόντων καθηγητών, γεγονός που θεωρούμε απαράδεκτο.

2).    Το δεύτερο ζήτημα αφορά στον προγραμματισμό που ανακοίνωσε το ΥΠΠΑΝ για τη σχολική χρονιά 2021 – 2022 για τη Γ’ Λυκείου, ο οποίος δεν είναι συμβατός ούτε με τους Κανονισμούς Λειτουργίας των Σχολείων ούτε με τη Νομοθεσία των Παγκύπριων Εξετάσεων Πρόσβασης.  Η ΟΕΛΜΕΚ απέστειλε στις 20 Αυγούστου 2021 γραπτώς αίτημα για διάλογο, κάτι που επανέλαβε σε αρκετές περιπτώσεις και τηλεφωνικά, χωρίς να βρει ανταπόκριση.

3).    Το τρίτο ζήτημα που καταγράφουμε είναι η διενέργεια ελέγχου μέσω των rapid test κάθε 72 ώρες, το οποίο δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία και προκαλεί την απώλεια ωφέλιμου διδακτικού χρόνου. Είχαμε επισημάνει το θέμα ήδη σε συνάντηση που πραγματοποιήσαμε με τους Υπουργούς Υγείας και Παιδείας στις 11 Αυγούστου και η εφαρμογή του μέτρου από την έναρξη της σχολικής χρονιάς έχει επιβεβαιώσει τις προβλέψεις μας.  Σχετική επιστολή έχουμε αποστείλει στους Υπουργούς Υγείας και Παιδείας στις 13 Σεπτεμβρίου 2021, χωρίς να έχουμε πάρει μέχρι τώρα απάντηση».

Λαμβάνοντας υπόψη τα πιο πάνω, συνεχίζει η ανακοίνωση, η ΟΕΛΜΕΚ προειδοποιεί ότι δεν θα κάνει αποδεκτή την περαιτέρω κωλυσιεργία και χρονοτριβή στην επίλυση σημαντικών προβλημάτων, «τα οποία εμποδίζουν την ομαλή λειτουργία των σχολείων και της διδασκαλίας, η οποία επηρεάζει αρνητικά τους μαθητές/τριες, τους εκπαιδευτικούς και τις σχολικές μονάδες. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, η ΟΕΛΜΕΚ δεν αποκλείει και τη δυναμική αντίδραση».

Δειτε Επισης

Κηδεύτηκε η εγκλωβισμένη «Κουλλού» της Αγίας Τριάδας-«Ένα πρόσωπο φωτεινό, γεμάτο αγάπη»
Deal Κυβέρνησης με Hermes για τα αεροδρόμια απογειώνει ως διεθνή ταξιδιωτικό κόμβο την Κύπρο-Η συμφωνία που επιτεύχθηκε
Νέα κίτρινη προειδοποίηση για ισχυρές καταιγίδες-Πότε θα τεθεί σε ισχύ
Διακόσιες οικογένειες θα στηριχθούν με δωροκουπόνια και τρόφιμα ενόψει εορτών στην Πάφο
Εκδήλωση υπέρ των Παλαιστινίων πραγματοποιήθηκε στη Λευκωσία
Συνεδριάζει εκτάκτως η Ολομέλεια τη Δευτέρα για αναπομπή νόμου για όριο συναλλαγών σε μετρητά
Άννα Αριστοτέλους: Έμπρακτη η στήριξη Kυβέρνησης σε εγκλωβισμένους
Α. Αριστοτέλους στην Μαρωνίτικη κοινότητα-«Νιώθουμε περήφανοι για τους αγώνες και την προσφορά σας»
Συννεφιασμένος με ανέμους ο καιρός-Η πρόγνωση για την ημέρα των Χριστουγέννων
Στόχος του ΟΑΥ η αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών-Στο επίκεντρο η αντιμετώπιση των καταχρήσεων και η ενδυνάμωση του ΓεΣΥ