Έτσι θα είναι η διαδικασία αποστολής sms στο 8998

Το Υφυπουργείο Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής θέτει, από την Κυριακή, 10 Ιανουαρίου 2021, και ώρα 5:00πμ, στην υπηρεσία των πολιτών, τις δύο (2) ακόλουθες μεθόδους για εξασφάλιση έγκρισης για κατ’ εξαίρεση μετακίνηση:

ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΓΡΑΠΤΩΝ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ SMS 8998, χωρίς χρέωση

Δομή μηνύματος:

X (Αρ. Σκοπού Μετακίνησης) κενό Aρ. Αποδεικτικού Ταυτοποίησης κενό Ταχυδρομικός Κώδικας Οικίας

Όπου:

-          Χ: μοναδικός αριθμός από το 1 μέχρι το 8 που αντιστοιχεί στον σχετικό σκοπό μετακίνησης.

-          Αρ. Αποδεικτικού Ταυτοποίησης (μέχρι 3 γράμματα και συνολικά μέχρι 10 χαρακτήρες, αριθμούς και γράμματα) για:

Κύπριους πολίτες: ο αριθμός της κυπριακής ταυτότητας
Ευρωπαίους πολίτες και υπηκόους τρίτων χωρών: το ALIEN REGISTRATION NUMBER (ARC) που αναγράφεται στη βεβαίωση εγγραφής ή στην άδεια διαμονής.
Ευρωπαίους πολίτες και υπηκόους τρίτων χωρών που δεν έχουν ARC: αριθμός άλλου αποδεκτού αποδεικτικού ταυτοποίησης (αριθμός ξένου διαβατηρίου ή ξένης ταυτότητας, αριθμός διπλωματικού διαβατηρίου).

-          Ταχυδρομικός Κώδικας Οικίας: 4 αριθμοί

Τα γραπτά μηνύματα (SMS) θα λαμβάνουν απαντήσεις σε 4 μορφές: έγκριση, απόρριψη λόγω δομής μηνυμάτων, απόρριψη λόγω συμπλήρωσης του μέγιστου αριθμού επιτρεπόμενων ημερήσιων μετακινήσεων, και απόρριψη λόγω μη συμμόρφωσης με τις επιτρεπόμενες ώρες μετακίνησης.

Σημειώνεται ότι, μετά την αποστολή του μηνύματος SMS θα λαμβάνεται απάντηση για έγκριση του αιτήματος, και η διακίνηση θα ισχύει για εύλογο χρονικό διάστημα, αναλόγως της κατηγορίας διακίνησης για την οποία παραχωρήθηκε η έγκριση.

Οι πολίτες κατά τις μετακινήσεις τους θα πρέπει να έχουν μαζί τους την ταυτότητα ή το διαβατήριό τους, για σκοπούς ταυτοποίησης σε περίπτωση ελέγχου από τις Αρμόδιες Αρχές.

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ

Για εξυπηρέτηση κατόχων αριθμού τηλεφώνου από ξένο παροχέα, καθώς και για διευκόλυνση των πολιτών που δεν δύνανται - για τον οποιοδήποτε λόγο - να εξυπηρετηθούν μέσω της υπηρεσίας γραπτού μηνύματος (SMS) 8998:

Για κυπριακούς αριθμούς: 80012012
Για ξένους αριθμούς: +357 22 285777
Η εν λόγω υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη στους πολίτες από τις 5:00π.μ. μέχρι και τις 9:00μμ., τόσο στην ελληνική όσο και στην αγγλική γλώσσα, ως ακολούθως:

Επισημαίνεται πως το τηλεφωνικό κέντρο θα εξυπηρετεί μόνο κλήσεις που διεκπεραιώνονται από κινητό τηλέφωνο.

Σημειώνεται πως ο πολίτης φέρει προσωπική ευθύνη για την ορθότητα των στοιχείων που δηλώνει στο τηλεφωνικό κέντρο και υπέχει ευθύνη για ψευδή δήλωση.

Ολοκληρωμένη πληροφόρηση για τη διαδικασία εξασφάλισης έγκρισης κατ’ εξαίρεση μετακίνησης είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα www.pio.gov.cy/coronavirus.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

 

Δειτε Επισης

Αρχίζει η ανανέωση των αδειών κυκλοφορίας-Τι θα ισχύει για οχήματα με αερόσακους Takata
Στο επίκεντρο σύσκεψης υπό τον ΠτΔ το μέλλον του Λιμανιού Λάρνακας
Μελετά την εφαρμογή «Kids wallet» η Κυβέρνηση-Περιμένουν αξιολόγηση στην Ελλάδα και μετά θα λάβουν αποφάσεις
Τον Μάρτιο η πιλοτική εφαρμογή του ηλεκτρονικού φακέλου του μαθητή-Τι θα περιλαμβάνει
Back to school με ανυπόφορη κίνηση στους δρόμους-Επανέρχεται το ζήτημα ωραρίου των σχολείων
Με λαμπρότητα εορτάστηκαν τα Θεοφάνεια σε Πάφο και Λεμεσό-Δεκάδες κολυμβητές βούτηξαν στα παγωμένα νερά
Στο Προεδρικό Βαφεάδης, Βύρας και ΚΕΒΕ για το Λιμάνι Λάρνακας-Επιχειρεί να λύσει τα προβλήματα ο ΠτΔ
Εισφορά σαράντα χιλιάδων στη ΔΕΑ από την Ελλάδα
ΒΙΝΤΕΟ: Τελέστηκε ο καθαγιασμός των υδάτων-Μήνυμα για εορτασμό στην ελεύθερη Αμμόχωστο το 2026 από ΠτΔ
Η Κύπρος γιορτάζει τα Θεοφάνεια-Στην Αγία Νάπα για καθαγιασμό των υδάτων οι Πρόεδροι Δημοκρατίας και Βουλής