Zero Waste HoReCa: Η Coca-Cola στην Κύπρο στηρίζει τις επιχειρήσεις καφεστίασης και φιλοξενίας.

H Coca-Cola στην Κύπρο είναι δίπλα στην κοινωνία όπου δραστηριοποιείται και θεωρεί καθήκον της να διασφαλίζει ότι οι ενέργειες και οι δράσεις της συμβάλλουν στην ανάπτυξη της κοινωνίας και οικονομίας.

Η βιώσιμη ανάπτυξη αποτελεί θεμελιώδη αρχή της επιχειρηματικής στρατηγικής για κάθε πτυχή της δραστηριότητας της και στοχεύει στη δημιουργία κοινής αξίας για την ίδια και τα ενδιαφερόμενα μέρη. Είναι μία εταιρία εστιασμένη στην ανάπτυξη και θέλει να δίνει αξία στους πελάτες της υποστηρίζοντας την ανάπτυξή τους.

22

Ένα πρόγραμμα για τη βιώσιμη φιλοξενία και εστίαση

Το Zero Waste HoReCa αποτελεί ένα κοινωνικό πρόγραμμα της Coca-Cola στην Κύπρο που υλοποιεί σε συνεργασία με το Κέντρο Μελετών και Έρευνας ΑΚΤΗ και με την υποστήριξη του Ιδρύματος της Coca-Cola, “The Coca-Cola Foundation”. Αποτελεί μετεξέλιξη του επιτυχημένου προγράμματος Zero Waste Beach, και στοχεύει πλέον αποκλειστικά στον τομέα HoReCa (Hotel, Restaurant, Catering), δηλαδή τις επιχειρήσεις καφεστίασης και φιλοξενίας.

Είναι ένα πρόγραμμα οικονομικής ενδυνάμωσης, που προσφέρει δωρεάν εργαλεία και συμβουλευτική υποστήριξη, ενισχύοντας τη μετάβαση των επιχειρήσεων σε ένα πιο βιώσιμο μοντέλο λειτουργίας. Οι επιχειρήσεις ενθαρρύνονται να ενσωματώσουν αρχές κυκλικής οικονομίας και ανακύκλωσης στην καθημερινότητά τους, προχωρώντας σε πρακτικές όπως η εξοικονόμηση νερού και ενέργειας, η βιώσιμη προμήθεια αγαθών και η μείωση των αποβλήτων.

Πως λειτουργεί

Οι επιχειρήσεις HoReCa υποστηρίζονται στον εντοπισμό, τη συλλογή και την καταγραφή ανακυκλώσιμων αποβλήτων με βάση τις αρχές της κυκλικής οικονομίας. Ταυτόχρονα υποστηρίζονται για να πετύχουν μείωση της ενεργειακής τους κατανάλωσης με στόχο τη μείωση του λειτουργικού τους κόστους και τη συμβολή στην αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης. Η βιομηχανία HoReCa καταναλώνει μεγάλες ποσότητες νερού, γεγονός που σημαίνει ότι η εφαρμογή πρακτικών εξοικονόμησης νερού θα μπορούσε να έχει θετικό αντίκτυπο στην κρίση του νερού. Η έρευνα δείχνει επίσης ότι τα δύο τρίτα του αποτυπώματος μιας εταιρείας ανήκουν στους προμηθευτές της. Επομένως, η βελτιστοποίηση των πρακτικών προμηθειών μιας επιχείρησης για να γίνουν πιο βιώσιμες, μπορεί να συμβάλει σημαντικά στη μείωση αυτού του αποτυπώματος. Αυτές οι πρακτικές βιωσιμότητας λαμβάνουν υπόψη ολόκληρο τον κύκλο ζωής των προϊόντων που προμηθεύονται και προσπαθούν να ελαχιστοποιήσουν τις επιπτώσεις όπου είναι δυνατόν.

cats

Από τη θεωρία στην πράξη

Μέχρι σήμερα, πάνω από 300 επιχειρήσεις έχουν γίνει μέλη του Δικτύου Zero Waste HoReCa, αποδεικνύοντας ότι η φιλοξενία μπορεί να είναι ταυτόχρονα ποιοτική και φιλική προς το περιβάλλον. Η υιοθέτηση των βέλτιστων πρακτικών του προγράμματος έχει διπλό θετικό αντίκτυπο: τόσο στη βιωσιμότητα των ίδιων των επιχειρήσεων, μέσω της μείωσης του λειτουργικού κόστους και του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, όσο και στην ευρύτερη κοινωνία, μέσω της βελτίωσης της ποιότητας ζωής και της προστασίας του περιβάλλοντος.

55

Πολυεπίπεδα οφέλη

Οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν ωφελούνται σε πολλαπλά επίπεδα. Εφαρμόζοντας καλές πρακτικές διαχείρισης αποβλήτων, μπορούν να μειώσουν τον όγκο των απορριμμάτων τους. Μέσα από την εξοικονόμηση ενέργειας και νερού, μειώνουν τα λειτουργικά τους έξοδα, ενώ η υιοθέτηση βιώσιμης εφοδιαστικής αλυσίδας τις βοηθά να περιορίσουν το συνολικό τους περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Ταυτόχρονα ενισχύουν τη φήμη τους ως υπεύθυνες επιχειρήσεις, προσελκύοντας ένα ολοένα και αυξανόμενο, περιβαλλοντικά ευαίσθητο, κοινό.

50

Δειτε Επισης

Zero Waste HoReCa: Η Coca-Cola στην Κύπρο στηρίζει τις επιχειρήσεις καφεστίασης και φιλοξενίας.
Άγγελος Πέτρου: Από τον δρόμο στη σκηνή, από το όραμα στην πράξη
Foody Pro: Ακόμα περισσότερα αγαπημένα σου καταστήματα διαθέσιμα με αποκλειστικά προνόμια
Ακτινολογικό Τμήμα El Greco: Καθημερινά στην υπηρεσία της Δημόσιας Υγείας
Άντρη Χριστοφόρου: Μια γυναίκα, τρεις Ολυμπιάδες και αμέτρητα χιλιόμετρα αποφασιστικότητας
DEMOGEN FRANCE SAS: Στρατηγική επέκταση της DEMO στη Γαλλία με την ίδρυση θυγατρικής εταιρείας
O ρόλος της παρηγορητικής φροντίδας στο τέλος της ζωής
Η επιχειρηματικότητα που δεν γνωρίζει σύνορα
Μαρίνος Σωτηρίου: Όταν η καινοτομία χτυπά στην καρδιά της ιατρικής
Το ταξίδι μιας ιδέας που έγινε παγκόσμιο εργαλείο ενδυνάμωσης