Ο ΟΚΥπΥ ενισχύει τη φωνή των ασθενών-Σύστημα αξιολόγησης εμπειρίας ασθενών σε όλα τα Νοσοκομεία και Κέντρα Υγείας

Ο Οργανισμός Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (ΟΚΥπΥ) κάνει ακόμη ένα ουσιαστικό βήμα για τη βελτίωση των υπηρεσιών υγείας, εφαρμόζοντας ένα ολοκληρωμένο Σύστημα Αξιολόγησης της Εμπειρίας των Ασθενών.

Από την έναρξη της λειτουργίας του, τον Οκτώβριο του 2024, το σύστημα έχει ήδη συγκεντρώσει περισσότερες από 10.000 απαντήσεις. Καλύπτει όλα τα Νοσοκομεία και τα Κέντρα Υγείας του ΟΚΥπΥ και, μέσω ανώνυμων αξιολογήσεων, καταγράφει τη συνολική εμπειρία των ασθενών.

Στόχος είναι η συνεχής βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, μέσα από την ενίσχυση της διαφάνειας και της αποδοτικότητας σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας του Οργανισμού.

1

Πώς λειτουργεί το Σύστημα Αξιολόγησης Εμπειρίας Ασθενών;

Άμεση επικοινωνία
Μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψής τους, οι ασθενείς λαμβάνουν γραπτό μήνυμα (SMS) με έναν σύνδεσμο, όπου μπορούν να αξιολογήσουν ανώνυμα τις υπηρεσίες που έλαβαν.

2

Στοχευμένη συλλογή δεδομένων:
Ανάλογα με την επίσκεψη, αποστέλλεται το κατάλληλο ερωτηματολόγιο για:

  • Εξωνοσοκομειακές Υπηρεσίες
  • Ενδονοσοκομειακές Υπηρεσίες
  • Τμήμα Ατυχημάτων και Επειγόντων Περιστατικών (ΤΑΕΠ)
  • Υπηρεσίες Ημερήσιας Φροντίδας

4

Εμπεριστατωμένη ανάλυση
Οι ερωτήσεις καλύπτουν θέματα όπως η συμπεριφορά του προσωπικού, η καθαριότητα, η ποιότητα του φαγητού και η συνολική εμπειρία υγείας.

Διαφάνεια και αξιοποίηση δεδομένων
Οι απαντήσεις αναλύονται αυτόματα, δημιουργώντας στατιστικές αναφορές για κάθε Νοσοκομείο και Κέντρο Υγείας, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα άμεσων βελτιώσεων.

5

Γιατί είναι σημαντικό αυτό το Σύστημα;
Με την ανατροφοδότηση του κοινού, ο Οργανισμός ενισχύει τη διαφάνεια και την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει, εξασφαλίζοντας καλύτερη εμπειρία φροντίδας υγείας για όλους. Εάν προκύψουν αρνητικές αξιολογήσεις, οι ασθενείς/επισκέπτες μπορούν να παρέχουν αναλυτικά σχόλια καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας τους, επιτρέποντας την άμεση επίλυση πιθανών προβλημάτων.

Δέσμευση για συνεχή βελτίωση
Ο ΟΚΥπΥ παραμένει αφοσιωμένος στη συνεχή αναβάθμιση όλων των υπηρεσιών που παρέχει, λαμβάνοντας υπόψη τη φωνή των ασθενών. Η εφαρμογή του συστήματος αξιολόγησης της εμπειρίας των ασθενών, αποτελεί ένα ακόμη σημαντικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, διασφαλίζοντας ότι οι παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας εξελίσσονται με γνώμονα τις πραγματικές ανάγκες των πολιτών. Με τη χρήση των ανώνυμων δεδομένων και την ανάλυση των αξιολογήσεων, εντοπίζονται τάσεις, καλές πρακτικές, αλλά και πιθανά σημεία προς βελτίωση, επιτρέποντας την άμεση λήψη μέτρων για την αναβάθμιση της εμπειρίας των ασθενών.

Δειτε Επισης

Ο ΟΚΥπΥ ενισχύει τη φωνή των ασθενών-Σύστημα αξιολόγησης εμπειρίας ασθενών σε όλα τα Νοσοκομεία και Κέντρα Υγείας
Φοιτητική Εστία UC Hall-Άκης Κλεάνθους: Ξεκίνησαν οι Προκρατήσεις για τη Νέα Ακαδημαϊκή Χρονιά για Διαμονή στο Πανεπιστήμιο Κύπρου
Φίλιππος Καμέρης στο Inspire 2025: Όταν το όραμα χτίζεται με τα χέρια και την καρδιά
Φίλιππος Πατσαλής: Ο άνθρωπος που έκανε την επιστήμη αποστολή
Ξεκινούν οι Τελικοί του 1ου Corporate Padel Tournament!
Young Lions 2025 Cyprus-Οι 8 νικητές φιλοξενήθηκαν από τον κ. Χριστοδούλου στο Μονακό
CARDET και Δήμος Λευκωσίας Διοργανώνουν την Εκδήλωση: «Σπάμε τη Σιωπή: Τέχνη και Διάλογος για την Ενδοοικογενειακή Βία»
Δες το αλλιώς! Δημιούργησε ένα διαφορετικό καλοκαίρι!
Όταν ο νόμος περνάει από γενιά σε γενιά… και γίνεται Έμπνευση!
Κτίζοντας αναμνήσεις στον καλοκαιρινό μας παράδεισο μαζί με την ΙΚΕΑ