Στο τραπέζι σκέψεις για επέκταση του εναλλακτικού σχολείου για παραβατικούς μαθητές-«Μεγάλο επιχείρημα»

Υπάρχουν σκέψεις για επέκταση του εναλλακτικού σχολείου στη Λεμεσό, ανέφερε σήμερα η Υπουργός Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας (ΥΠΑΝ), Δρ Αθηνά Μιχαηλίδου.

Η Υπουργός Παιδείας απαντούσε σε ερωτήσεις δημοσιογράφων στη Βουλή μετά από τη συνεδρία της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Παιδείας. 

Ερωτηθείσα αν γίνονται σκέψεις για την επέκταση του εναλλακτικού σχολείου, είπε ότι «το εναλλακτικό σχολείο δεν είναι σχολείο για τους άτακτους μαθητές ή για εγκληματίες μαθητές». «Είναι ένα σχολείο για παιδιά δικά μας, παιδιά που έχουν προβλήματα στις οικογένειές τους, γιατί δεν έχουν οικογένεια πίσω τους είτε δεν έχουν την απαραίτητη στήριξη για να μπορούν να φοιτήσουν σε κανονικό σχολείο», πρόσθεσε.

Όπως εξήγησε η κ. Μιχαηλίδου, «πήγαμε πιλοτικά με 4 παιδιά γυμνασίου, στα οποία δώσαμε την προσωπική φροντίδα που χρειάζονται. Όλα τα παιδιά κατάφεραν και να παρακαθίσουν στις εξετάσεις και μάλιστα πέρασαν με πολύ καλούς βαθμούς την ίδια εξέταση στην οποία παρακάθισαν οι συμμαθητές τους», σημείωσε η κ. Μιχαηλίδου, προσθέτοντας ότι από τον Σεπτέμβριο μπαίνουν στο γενικό σχολείο.

Ακόμη, η Υπουργός Παιδείας ανέφερε ότι υπάρχουν σκέψεις για επέκταση του εναλλακτικού σχολείου και στη Λεμεσό, επισημαίνοντας ότι υπάρχουν γύρω στις 35 περιπτώσεις παιδιών που κινδυνεύουν να διακόψουν τη φοίτησή τους και παρακολουθούνται από την Υπηρεσία Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας. «Τους είχαν δοθεί αρκετές ευκαιρίες είτε κατ’ οίκον εκπαίδευσης είτε στήριξης στο σχολείο και δεν πέτυχαν. Η μόνη λύση για να κρατήσουμε αυτά τα παιδιά και να τα επανεντάξουμε στα σχολεία τους ήταν να τα μεταφέρουμε σε πιο ατομικά προγράμματα και να τους δώσουμε την ευκαιρία, όπως και κάναμε», τόνισε.

Την ίδια ώρα, εξήγησε ότι το εναλλακτικό σχολείο εφαρμόζεται πιλοτικά, προσθέτοντας ότι σε αυτό θα ενταχθούν «σιγά-σιγά κι άλλα παιδιά και σε άλλες πόλεις». «Είναι πολύ μεγάλο επιχείρημα, ευαίσθητο. Δεν μπορούμε να τα βάλουμε ξαφνικά όλα τα παιδιά, ούτε θέλουμε να τα ιδρυματοποιήσουμε ούτε να τα στιγματίσουμε», υπογράμμισε, επισημαίνοντας ότι «έγινε προσεκτική στήριξη και ενδυνάμωση των παιδιών αυτών για να μπουν με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση πίσω στα σχολεία».

Πηγή: KYΠΕ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Deadline μέχρι τον Σεπτέμβριο για γεφύρωση των διαφορών για το νέο σχέδιο αξιολόγησης εκπαιδευτικών

Δειτε Επισης

Ανησυχίες στην Επιτροπή Παιδείας για αγώνες σκοποβολής στο Δάσος Κόρνου
ΟΕΛΜΕΚ και ΟΛΤΕΚ καλούν την Βουλή να μην ψηφίσει νόμο για ξενόγλωσσα στα δημόσια Πανεπιστήμια
Βουλευτές ζητούν ενίσχυση φοιτητικής μέριμνας και αναθεώρηση εισοδηματικών κριτηρίων
Λειτουργία κλιματιζόμενου χώρου στη Λάρνακα λόγω των εξαιρετικά υψηλών θερμοκρασιών
Προβλήματα στις ηλεκτρονικές εγγραφές μαθητών, χωρίς επαρκή στοιχεία παιδιά μεταναστών
Έναρξη προγράμματος ψυχολογικής στήριξης οικογενειών στο Βερολίνο
Στους 40 βαθμούς ο υδράργυρος-Αναμένονται βροχές στα ορεινά
Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί της κλήρωσης του Τζόκερ για τα 10,2 εκατ. ευρώ
Εκατοντάδες πολίτες σε διαμαρτυρία έξω από τη Νομική-Κατηγόρησε τον Αγγελίδη για αλαζονεία και ζήτησε παραίτηση η ΠΟΓΟ
Δεν μπορεί να αξιοποιηθεί το νερό της λίμνης Μεμί για άρδευση-«Δεν μπορούν να δοθούν άλλες ποσότητες»