Ζήτησε απαντήσεις για τα περί αλόγιστης διάθεσης εισιτηρίων στο final-4 η Λοϊζίδου-Απαντά η ΚΟΚ
Γιώργος Χατζηπαναγή 06:00 - 03 Μαΐου 2025

Μπορεί το final-4 καλαθόσφαιρας να διεξήχθη το διήμερο 10 με 12 Απριλίου χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα και μάλιστα με την παρουσία οργανωμένων οπαδών από τουλάχιστον τρεις μεγάλες ομάδες (ΑΠΟΕΛ, ΑΕΛ και Ανόρθωση), ωστόσο η καταγγελία που είδε το φως της δημοσιότητας για αλόγιστη χρήση εισιτηρίων από το σύστημα, το μεσημέρι της 10ης Απριλίου, έπειτα από καταγγελία πολίτη, συνεχίζει να εξετάζεται από το γραφείο της Επιτρόπου Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
Πριν τη διεξαγωγή του final-4, καταγράφηκε καταγγελία από πολίτη για αγορά εισιτηρίων χωρίς την επίδειξη κάρτας φιλάθλου, με τον ΚΟΑ να εκδίδει ανακοίνωση στην οποία ανέφερε ότι ζητούσε ενημέρωση από την Κυπριακή Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης (ΚΟΚ), ως προς το κατά πόσον ευσταθούσε ο συγκεκριμένο ισχυρισμός.
Μάλιστα, ο ΚΟΑ κοινοποίησε την εν λόγω επιστολή και στην Επίτροπο Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, Ειρήνη Λοϊζίδου Νικολαΐδου, η οποία, σύμφωνα με πληροφορίες, έδωσε οδηγίες για διερεύνηση της υπόθεσης.
Ακολούθησε ανακοίνωση της ΚΟΚ, η οποία έκανε λόγο για αλλοίωση της πραγματικότητας και δημιουργία ψευδούς εικόνας για την έκδοση των εισιτηρίων, εξηγώντας την διαδικασία που ακολουθήθηκε για όσους προμηθεύτηκαν τα μαγικά χαρτάκια για τους αγώνες των ημιτελικών και του μεγάλου τελικού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Καταγγελία για αλόγιστη διάθεση εισιτηρίων χωρίς κάρτα φιλάθλου-Τα μέτρα της Αστυνομίας για το Final-4
Παρόλα αυτά, από τη διερεύνηση που πραγματοποίησε το γραφείο της Επιτρόπου, κρίθηκε αναγκαίο να ζητηθούν κάποιες διευκρινίσεις επί ορισμένων στοιχείων που εντοπίστηκαν και έχρηζαν αποσαφήνισης από την Κυπριακή Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης.
Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες του REPORTER, το γραφείο της κ. Λοϊζίδου ζήτησε απαντήσεις για το κατά πόσον το σύστημα επιτρέπει σε πρόσωπο που δεν έχει κάρτα φιλάθλου να εκδώσει εισιτήριο. Ένα δεύτερο ερώτημα που τέθηκε, είναι το κατά πόσον μπορούσε κάποιος που δεν είχε σε ισχύ κάρτα φιλάθλου να προχωρήσει σε έκδοση εισιτηρίου, ενώ ένα τρίτο αφορούσε ως προς το κατά πόσον επιτρεπόταν η αγορά χωρίς ταυτοποίηση.
Σε περίπτωση που συνέβαινε ένα από τα πιο πάνω, η Επίτροπος ζητούσε άμεσα διόρθωση ενδεχόμενου κενού στο σύστημα αγοράς εισιτηρίων και ανέμενε απάντηση από την ΚΟΚ, η οποία σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, αναμένεται να αποσταλεί άμεσα (εάν δεν αποστάλθηκε ήδη μέχρι την δημοσιοποίηση του άρθρου), για να ενημερωθούν για τις ενέργειές τους και να καταλήξουν εάν πρέπει να ληφθούν ή όχι οποιαδήποτε μέτρα.
Πάντως, η ΚΟΚ στην ανακοίνωση που είχε εκδώσει μετά την δημοσιοποίηση του θέματος και απαντώντας στην επιστολή του ΚΟΑ, ξεκαθάριζε ότι η διαδικασία ελέγχου της Κάρτας Φιλάθλου είναι απολύτως ξεκάθαρη και ασφαλής και πως η εταιρεία έκδοσης εισιτηρίων που συνεργάζεται η ΚΟΚ έχει πρόσβαση στο μητρώο του ΚΟΑ που δίνεται πριν από κάθε εκδήλωση/αγώνα, με σκοπό την επαλήθευση της εγκυρότητας της Κάρτας Φιλάθλου.
Υποδείκνυε εξάλλου ότι «ο έλεγχος είναι άμεσος και επιτρέπει μόνο απάντηση τύπου ΝΑΙ (ισχύει)/ΟΧΙ (δεν ισχύει), χωρίς αποθήκευση ή προβολή προσωπικών δεδομένων. Η διαδικασία αυτή είναι σύμφωνα με την μελέτη αντικτύπου που κατατέθηκε από την ΚΟΚ και τις οδηγίες του γραφείου Επιτρόπου Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων».
Επισήμανε ακόμα ότι «η έκδοση εισιτηρίου δεν προχωρά εάν η κάρτα δεν είναι ενεργή και στο εισιτήριο αναγράφεται μόνο ο αριθμός της Κάρτας Φιλάθλου και δεν αναγράφονται τα προσωπικά στοιχεία όσων προχωρούν στην αγορά».
Καταληκτικά, ανέφερε ότι «το κάθε εισιτήριο, με τον αριθμό κάρτας φιλάθλου που έχει αναγραμμένο πάνω, καθώς επίσης και η φυσική κάρτα του φιλάθλου η οποία θα πρέπει να έχει τον ίδιο αριθμό, σκανάρεται στην είσοδο του γηπέδου».
Αξίζει να σημειωθεί ότι το final-4 διεξήχθη χωρίς το παραμικρό πρόβλημα και όσοι είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν είτε κάποιο από τους δύο ημιτελικούς, είτε τον τελικό, δεν αντιμετώπισαν το παραμικρό πρόβλημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
