Η ανακοίνωση των Δημοσίων Έργων για τα... 20 εκατοστά στη Γέφυρα της Καλαβασού

Το Τμήμα Αναπτύξεως Υδάτων, ως αρμόδια αρχή για τους ποταμούς, θα πρέπει να αποφασίσει για το αίτημα μονιμοποίησης προσωρινού δρόμου που κατασκευάστηκε στο πλαίσιο αναβάθμισης της Γέφυρας Καλαβασού, αναφέρει σε ανακοίνωσή του το Τμήμα Δημοσίων Έργων, σημειώνοντας ότι σε περίπτωση που αποφασιστεί να μεγαλώσει το καθαρό ύψος μεταξύ του υφιστάμενου δρόμου και της γέφυρας, θα πρέπει να ελεγχθεί εάν επηρεάζεται η θεμελίωση της γέφυρας.

Το Τμήμα Δημοσίων Έργων, του Υπουργείου Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων αναφέρει σε ανακοίνωσή του, σχετικά με το έργο αναβάθμισης/επιδιόρθωσης της Γέφυρας Καλαβασού στον αυτοκινητόδρομο Λευκωσίας-Λεμεσού ότι κάτω από τη γέφυρα διέρχεται χωματόδρομος δίπλα από το δυτικό ακρόβαθρο (προς Λεμεσό) ο οποίος συνδέεται με εγγεγραμένους αγροτικούς δρόμους βόρεια και νότια της γέφυρας με καθαρό ύψος 3,7μ περίπου. Σημειώνει ότι για τις ανάγκες του Έργου κατασκευάστηκε προσωρινός δρόμος εντός της κοίτης του ποταμού με καθαρό ύψος 4,9μ.

«Η κοινότητα Καλαβασού η Πυροσβεστική και η Εθνική Φρουρά ζητούν όπως ο προσωρινός δρόμος παραμείνει σε λειτουργία ώστε να διασφαλίζεται ικανοποιητικό καθαρό ύψος για διακίνηση συγκεκριμένων οχημάτων», αναφέρει.

ΔΙΑΒΑΣΤ ΕΔΩ: Ολημερίς την χτίζανε... Πρόβλημα με το ύψος της γέφυρας στην Καλαβασό, δεν χωράνε τα Πυροσβεστικά οχήματα

Το Τμήμα Αναπτύξεως Υδάτων ως αρμόδια αρχή για τους ποταμούς, θα πρέπει να αποφασίσει για την μονιμοποίηση του προσωρινού δρόμου, προσθέτει.

Σημειώνοντας ότι ο υφιστάμενος δρόμος, είναι πάνω από τα θεμέλια της γέφυρας, το Τμήμα Δημοσίων Έργων αναφέρει ότι σε περίπτωση που αποφασιστεί να μεγαλώσει το καθαρό ύψος μεταξύ του υφιστάμενου δρόμου και της γέφυρας, θα πρέπει να ελεγχθεί εάν επηρεάζεται η θεμελίωση της γέφυρας. «Θα πρέπει επίσης να τροποποιηθεί η μηκοτομή των εγγεγραμένων δρόμων εκατέρωθεν της γέφυρας ώστε να αποφευχθεί δημιουργία κοίλου σημείου κάτω από τη γέφυρα με κίνδυνους πλημμύρας», αναφέρει. Επιπλέον, προσθέτει, η διαφοροποίηση της μηκοτομής θα έχει ως επακόλουθο την αύξηση του εύρους κατάληψης των δρόμων και πιθανόν να απαιτούνται επιπρόσθετες απαλλοτριώσεις.

Σημειώνεται ότι η αναβάθμιση της γέφυρας Καλαβασού αφορούσε εργασίες ενδυνάμωσης για να πληροί τους νέους αυστηρότερους Σεισμικούς Κώδικες,  χωρίς διαφοροποίηση του ύψους της γέφυρας.

Σημειώνεται πως, σύμφωνα με όσα λέχθηκαν στην Επιτροπή Εμπορίου, την περασμένη εβδομάδα, φαίνεται ότι υπάρχει απόκλιση περίπου 20 εκατοστών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Στην κυκλοφορία ο αυτοκινητόδρομος στο ύψος της γέφυρας Καλαβασού-Η ανακοίνωση των Δημοσίων Έργων

Δειτε Επισης

Υποβολή σχολίων ΚΔ για αξιολόγηση από ΣτΕ εφαρμογής Σύμβασης Πλαίσιο για Προστασία Εθνικών Μειονοτήτων
Η ανακοίνωση των Δημοσίων Έργων για τα... 20 εκατοστά στη Γέφυρα της Καλαβασού
Διαβούλευση Υπ. Παιδείας για αναγνώριση στρατιωτικής θητείας σε εκπαιδευτικούς κρατών ΕΕ
Στην κυκλοφορία ο αυτοκινητόδρομος στο ύψος της γέφυρας Καλαβασού-Η ανακοίνωση των Δημοσίων Έργων
Πάνω από 20 χιλιάδες Ουκρανοί στην Κύπρο το 2025 λόγω του πολέμου
Νέα πρότυπα ΕΕ για ηλεκτρικές συσκευές για εξοικονόμηση ενέργειας και μείωση λογαριασμών
Στην Επιτροπή Οικονομικών οι άμεσες μεταφορές πιστώσεων σε ευρώ στην Ευρώπη
Έφυγε από τη ζωή ο πρόεδρος του ΔΣ του Γερμανικού Ογκολογικού Κέντρου, Πέτρος Μιχαηλίδης
Σεβασμός ΟΚΥπΥ στους νοσηλευτές-«Εργαζόμαστε για ένα σύστημα υγείας που τους ενισχύει»
«Πράξεις αλληλεγγύης, ανιδιοτέλειας»-Τιμήθηκαν οι έξι γυναίκες της ΕΦ που κατέγραψαν τις περισσότερες αιμοδοσίες