Το χειρότερο marketing-Σκωτσέζος προσπάθησε να προμοτάρει την επιχείρησή του και πήγαν όλα στραβά (vid)

Ένας Σκωτσέζος επιχειρηματίας θέλησε να προωθήσει την επιχείρησή του με έναν πρωτότυπο – αλλά εξαιρετικά ατυχές – τρόπο. Παρήγγειλε μια πλαστική κούκλα ύψους 10 μέτρων, εμπνευσμένη από τον χαρακτήρα Mike Myers της ταινίας τρόμου «Halloween», κρατώντας ένα ματωμένο μαχαίρι και φορώντας μπλούζα που έγραφε: «Δολοφονήσαμε όλους τους ανταγωνιστές… στις τιμές».

Αυτό που δεν ήξερε, όμως, ήταν πως λίγες ημέρες πριν, στην ίδια περιοχή, ένας 15χρονος είχε μαχαιρωθεί μέχρι θανάτου. Όταν οι κάτοικοι είδαν τη μακάβρια διαφήμιση, ξέσπασε σάλος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Οργή και κατακραυγή από τους κατοίκους

Η ιδέα ανήκε στον Κορνίλιους Κέλι, ιδιοκτήτη της επιχείρησης Big Duck Bathrooms στο Ιστ Εντ της Γλασκώβης. Ο Κέλι οδήγησε την τεράστια κούκλα σε διάφορους δρόμους της περιοχής, πριν την «παρκάρει» στη συνοικία Ντενιστούν.

Όμως, η δολοφονία του 15χρονου Αμέν, που είχε συμβεί στην ίδια γειτονιά, έκανε τη μακάβρια φιγούρα να μοιάζει με προσβολή στη μνήμη του θύματος. Οι κάτοικοι εξοργίστηκαν και κατήγγειλαν την επιχείρηση στα social media, αποκαλώντας τη διαφήμιση «άρρωστη» και τον Κέλι «αναίσθητο».

Το δημοτικό συμβούλιο της Γλασκώβης δέχθηκε εκατοντάδες τηλεφωνήματα με παράπονα, ενώ οι αντιδράσεις πήραν μεγάλες διαστάσεις.

«Δεν ήξερα, ήθελα απλά να κάνω ένα αστείο»

Βλέποντας την κατακραυγή, ο Κέλι απέσυρε την κούκλα και απολογήθηκε, δηλώνοντας: «Ήθελα να κάνω ένα αστείο και όχι να προσβάλω κάποιον. Ούτε καν ήξερα ότι ένα παιδί είχε μαχαιρωθεί στην περιοχή. Μόλις το έμαθα, ‘κατέβασα’ τη διαφήμιση».

Παρόλα αυτά, βίντεο της καμπάνιας συνεχίζουν να κυκλοφορούν στα social media της επιχείρησης, διατηρώντας την οργή του κόσμου.

«Δεν υπάρχει τίποτα αστείο σε όλο αυτό»

Οι κάτοικοι της περιοχής δεν έδειξαν καμία διάθεση να συγχωρήσουν τον Κέλι. «Όποιος πιστεύει ότι μια τέτοια διαφήμιση είναι αστεία, απλά είναι άρρωστος», δήλωσε ένας από αυτούς. Ένας άλλος πρόσθεσε: «Απαίσιο. Δεν υπάρχει κανένα αστείο σε όλο αυτό».

Το περιστατικό είναι ένα τρανό παράδειγμα του πώς μια ατυχής διαφημιστική κίνηση μπορεί να μετατραπεί σε κοινωνικό σκάνδαλο. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση, η προσπάθεια για χιούμορ κατέληξε σε απόλυτο φιάσκο.

Πηγή: gazzetta.gr

Δειτε Επισης

Το χειρότερο marketing-Σκωτσέζος προσπάθησε να προμοτάρει την επιχείρησή του και πήγαν όλα στραβά (vid)
«Παράτησε» τους νέους και ψάχνει ηλικιωμένους η 24χρονη που κοιμήθηκε με 100 άνδρες σε μια μέρα
O έφηβος με το σύνδρομο του λυκάνθρωπου-Έχει το πιο τριχωτό πρόσωπο στον κόσμο, καλύπτεται το 95%
Βραζιλιάνα επιβάτιδα αεροπλάνου δεν άφησε παιδάκι να κάτσει στο παράθυρο κι έγινε viral
Τρένο στο Περού πέρασε πάνω από άνδρα που κοιμόταν στις γραμμές και βγήκε σώος
Φοιτήτρια πούλησε την παρθενιά της για 1.9 εκατ. ευρώ σε δημοπρασία-Ο αγοραστής είχε καλέσει και γιατρό
Σε αμόκ επιβάτης αεροπλάνου-Πέταξε τα ρούχα της και άρχισε να ουρλιάζει, έτρεχε πάνω κάτω στο διάδρομο
Νεκροφόρα εγκλωβίστηκε σε χωριό στα Άγραφα λόγω του GPS-Η οικογένεια περίμενε για την κηδεία (pics)
ΒΙΝΤΕΟ: Απίστευτο ξύλο στο Καρναβάλι του Ρεθύμνου-Αρπάχτηκαν δύο και μετά έγινε ροντέο
ΒΙΝΤΕΟ: Έπιασε στα πράσα τον ημίγυμνο σύζυγό της και την ερωμένη του σε βαν-«Θα σε βγάλω στο Facebook»