Το χειρότερο marketing-Σκωτσέζος προσπάθησε να προμοτάρει την επιχείρησή του και πήγαν όλα στραβά (vid)

Ένας Σκωτσέζος επιχειρηματίας θέλησε να προωθήσει την επιχείρησή του με έναν πρωτότυπο – αλλά εξαιρετικά ατυχές – τρόπο. Παρήγγειλε μια πλαστική κούκλα ύψους 10 μέτρων, εμπνευσμένη από τον χαρακτήρα Mike Myers της ταινίας τρόμου «Halloween», κρατώντας ένα ματωμένο μαχαίρι και φορώντας μπλούζα που έγραφε: «Δολοφονήσαμε όλους τους ανταγωνιστές… στις τιμές».

Αυτό που δεν ήξερε, όμως, ήταν πως λίγες ημέρες πριν, στην ίδια περιοχή, ένας 15χρονος είχε μαχαιρωθεί μέχρι θανάτου. Όταν οι κάτοικοι είδαν τη μακάβρια διαφήμιση, ξέσπασε σάλος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Οργή και κατακραυγή από τους κατοίκους

Η ιδέα ανήκε στον Κορνίλιους Κέλι, ιδιοκτήτη της επιχείρησης Big Duck Bathrooms στο Ιστ Εντ της Γλασκώβης. Ο Κέλι οδήγησε την τεράστια κούκλα σε διάφορους δρόμους της περιοχής, πριν την «παρκάρει» στη συνοικία Ντενιστούν.

Όμως, η δολοφονία του 15χρονου Αμέν, που είχε συμβεί στην ίδια γειτονιά, έκανε τη μακάβρια φιγούρα να μοιάζει με προσβολή στη μνήμη του θύματος. Οι κάτοικοι εξοργίστηκαν και κατήγγειλαν την επιχείρηση στα social media, αποκαλώντας τη διαφήμιση «άρρωστη» και τον Κέλι «αναίσθητο».

Το δημοτικό συμβούλιο της Γλασκώβης δέχθηκε εκατοντάδες τηλεφωνήματα με παράπονα, ενώ οι αντιδράσεις πήραν μεγάλες διαστάσεις.

«Δεν ήξερα, ήθελα απλά να κάνω ένα αστείο»

Βλέποντας την κατακραυγή, ο Κέλι απέσυρε την κούκλα και απολογήθηκε, δηλώνοντας: «Ήθελα να κάνω ένα αστείο και όχι να προσβάλω κάποιον. Ούτε καν ήξερα ότι ένα παιδί είχε μαχαιρωθεί στην περιοχή. Μόλις το έμαθα, ‘κατέβασα’ τη διαφήμιση».

Παρόλα αυτά, βίντεο της καμπάνιας συνεχίζουν να κυκλοφορούν στα social media της επιχείρησης, διατηρώντας την οργή του κόσμου.

«Δεν υπάρχει τίποτα αστείο σε όλο αυτό»

Οι κάτοικοι της περιοχής δεν έδειξαν καμία διάθεση να συγχωρήσουν τον Κέλι. «Όποιος πιστεύει ότι μια τέτοια διαφήμιση είναι αστεία, απλά είναι άρρωστος», δήλωσε ένας από αυτούς. Ένας άλλος πρόσθεσε: «Απαίσιο. Δεν υπάρχει κανένα αστείο σε όλο αυτό».

Το περιστατικό είναι ένα τρανό παράδειγμα του πώς μια ατυχής διαφημιστική κίνηση μπορεί να μετατραπεί σε κοινωνικό σκάνδαλο. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση, η προσπάθεια για χιούμορ κατέληξε σε απόλυτο φιάσκο.

Πηγή: gazzetta.gr

Δειτε Επισης

ΒΙΝΤΕΟ: Αναστάτωση σε πτήση για Αίγυπτο-Γυναίκα απαιτούσε να πάει στη business class γιατί «πόναγαν τα στήθη της»
BINTEO: Αστυνομικοί στη Γαλλία έκαναν περιπολία στους πλημμυρισμένους δρόμους με μουσική από τον... Τιτανικό
Τουρίστας προσπάθησε να βγάλει selfie και προκάλεσε ζημιές σε πίνακα 300 ετών
Εγκεφαλικά νεκρή για αρκετούς μήνες, γέννησε αγόρι πριν τη βγάλουν από τη μηχανική υποστήριξη τέσσερις μέρες μετά
Ο «δείκτης πίτσας» στις ΗΠΑ είχε προβλέψει την ισραηλινή επίθεση στο Ιράν
Επικό ξέσπασμα Κινέζας επιβάτιδας στο αεροδρόμιο του Μιλάνο-Κυλιόταν στο πάτωμα για υπέρβαρη βαλίτσα
Δώδεκα χρόνια ψάχνει σε χωματερή σκληρό δίσκο με το κλειδί για 732 εκατ. ευρώ σε Bitcoin
Πτήση γεμάτη… νέες τρίχες-Το φαινόμενο μεταμόσχευσης μαλλιών στην Τουρκία
Συγγραφέας έκανε παρουσίαση βιβλίου και... δεν πήγε κανείς
Viral νονά στην Ελλάδα, έπιασαν φωτιά τα μαλλιά της-«Φοβόμουν την Ανάσταση και το έπαθα σε βάφτιση»