Η Gan Direct παρουσιάζει το «Pre-assessment» και… «όλα αυτά που ήξερες κάνε τα στην πάντα»

Σε μια εποχή που τα τροχαία ατυχήματα είναι καθημερινό φαινόμενο, ειδικά στους κυπριακούς δρόμους, το να αισθάνεσαι ασφαλής ανά πάσα ώρα και στιγμή, έχοντας σύμμαχό σου μια ψηφιακά προηγμένη ασφαλιστική εταιρεία που μπορεί να διευθετήσει άμεσα τις απαιτήσεις σου, παρέχοντάς σου 24ωρη οδική βοήθεια, άμεση εκτίμηση της ζημιάς και ένα δίκτυο συνεργείων παγκύπρια το οποίο μπορεί να σε εξυπηρετήσει τάχιστα, είναι ό,τι ακριβώς χρειάζεται ένας οδηγός.

Η Gan Direct, η εταιρεία που έχει συνδέσει το όνομά της με την παροχή κορυφαίων ασφαλιστικών υπηρεσιών για πάνω από 30 χρόνια, δίνοντας πάντα τη λύση στους πελάτες της, «εύκολα και γρήγορα χωρίς ταλαιπωρία», κάνει άλλο ένα άλμα μπροστά παρουσιάζοντας τη νέα υπηρεσία «Pre-assessment».

Πώς θα σας φαινόταν αν μετά από ένα ατύχημα στο δρόμο, αξιοποιούσατε τη δυνατότητα να καταγράψετε τη ζημιά με το κινητό σας τηλέφωνο, παρακολουθώντας την εξέλιξη της αποζημίωσής σας;

Η προ-αξιολόγηση (Pre-assessment) της ζημιάς, εξασφαλίζει στον πελάτη την άμεση και αποτελεσματική διεκπεραίωση των διαδικασιών, την αποκατάσταση των ζημιών και τη γρήγορη αποζημίωση της απαίτησής του, έτσι ώστε να συνεχίσει το πρόγραμμά του χωρίς περιττές έγνοιες. Μήπως το «κλειδί» βρίσκεται τελικά στη σωστή ασφάλεια αυτοκινήτου;

last photo

«Pre-assessment»: Online πραγματογνωμοσύνη

Πάντοτε αυτό που προέχει έπειτα από ένα αυτοκινητικό ατύχημα στο δρόμο, είναι να είναι όλοι οι εμπλεκόμενοι καλά στην υγεία τους. Αν δεν υπάρχουν τραυματίες, τότε θα πρέπει να αρχίσει η αξιολόγηση των ζημιών και η καταγραφή όλων των απαραίτητων στοιχείων. Παραδοσιακά οι οδηγοί καλούν την ασφαλιστική τους εταιρεία ενημερώνοντας για το περιστατικό και ένας εκπρόσωπός της μεταβαίνει στο σημείο.

Ωστόσο, η έλευσή του, ειδικά σε ώρα αιχμής είναι δύσκολο να προσδιοριστεί με αποτέλεσμα από την καθυστέρηση αυτή να επηρεαστούν και πολλοί άλλοι οδηγοί.

Η Gan Direct θέλοντας να διευκολύνει τους πελάτες της, αμβλύνοντας παράλληλα το κυκλοφοριακό χάος που προκαλεί καθημερινό πονοκέφαλο σε χιλιάδες οδηγούς, δίνει τη λύση μέσα από τη νέα υπηρεσία της «Pre-assessment».

Πρόκειται για άλλη μια πρωτοποριακή υπηρεσία που μπορεί να αξιοποιηθεί από τον πελάτη στην περίπτωση ενός ατυχήματος χωρίς τραυματισμούς παρά μόνο με υλικές ζημιές. Συγκεκριμένα, μέσα από τη συγκέντρωση κάποιων βασικών στοιχείων, όπως φωτογραφίες και βίντεο και τη συμπλήρωση ενός ηλεκτρονικού εντύπου το οποίο περιγράφει τις ζημιές που έχουν προκληθεί, δίνεται η δυνατότητα μιας online πραγματογνωμοσύνης η οποία οδηγεί στην ετοιμασία ενός «Pre-assessment», δηλαδή μιας προ-εκτίμησης της ζημιάς η οποία επισπεύδει τις διαδικασίες μειώνοντας την ταλαιπωρία του πελάτη.

All logos with R_300dpi-06

Όλες οι απαιτήσεις σου αμέσως διευθετούνται

Μετά την αποστολή του «Pre-assessment» στην εταιρεία, το αξιόπιστο δίκτυο συνεργατών της Gan Direct προχωρεί άμεσα σε αρχική εκτίμηση του κόστους των εξαρτημάτων και των εργατικών και ο πελάτης ενημερώνεται εντός σύντομου χρονικού διαστήματος σε ποιον επαγγελματία μπορεί να αποταθεί για επισκευή.

Στη διάθεσή του έχει την επιλογή να του καταβληθεί το συμφωνηθέν ποσό για τη ζημιά και να μεταβεί ο ίδιος σε κάποιο μηχανικό της επιλογής του για την αποκατάστασή της ή να αναλάβει η Gan Direct την άμεση διεκπεραίωση όλων των διαδικαστικών.

Επιλέγοντας συνεργάτη του δικτύου της εταιρείας, ο πελάτης, έχει επίσης στη διάθεσή του την υπηρεσία Key2Key, δηλαδή δωρεάν αυτοκίνητο αντικατάστασης, μέχρι την επισκευή του δικού του, έτσι ώστε να μην επηρεαστεί το καθημερινό του πρόγραμμα.

Σε κάθε περίπτωση, η άμεση αποζημίωση της απαίτησης είναι δεδομένη γι’ αυτό και ο πελάτης δεν έχει κανένα λόγο να ανησυχεί καθώς με αυτούς τους τρόπους, η ζωή του γίνεται πιο εύκολη, λιγότερο αγχώδης ενώ αποφεύγεται και η κυκλοφοριακή συμφόρηση που προκαλεί τεράστια ταλαιπωρία.

All logos with R_300dpi-16

Κάθε στιγμή κοντά σου

Οι υπηρεσίες που εδώ και χρόνια απολαμβάνουν οι δεκάδες χιλιάδες πελάτες της Gan Direct, διασφαλίζουν «σίγουρη ασφάλεια χωρίς πολλές κουβέντες». Για του λόγου το αληθές:

  • 24HR Fast Claim: Εξυπηρέτηση της απαίτησης του πελάτη εντός 24 ωρών, είτε επιλέγοντας έναν από τους Εγκεκριμένους Συνεργάτες του Δικτύου της εταιρείας ή με απευθείας πληρωμή των ζημιών.
  • 24HR Assistance: 24ωρη Οδική Βοήθεια, Βοήθεια Ατυχημάτων και αντικατάσταση ανεμοθώρακα.
  • 24’Task Force: Σε περίπτωση ατυχήματος στόχος της εταιρείας είναι να είναι κοντά στον πελάτη εντός 24 λεπτών από την κλήση του, εντός των ορίων της πόλης.
  • Key2Key: Παροχή δωρεάν αυτοκινήτου αντικατάστασης σε περίπτωση ατυχήματος.
  • Key2Key Plus: Παροχή δωρεάν αυτοκινήτου αντικατάστασης σε περίπτωση βλάβης.
  • Relay: Μεταφορά του οχήματος σας, του οδηγού και των επιβατών σε περίπτωση βλάβης.
  • Stay Mobile: Παρέχεται δωρεάν αυτοκίνητο αντικατάστασης ή το κόστος μεταφοράς ή διανυκτέρευσης σε περίπτωση βλάβης
taskforce

Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε ΕΔΩ

Για πληροφορίες στα αγγλικά διαβάστε ΕΔΩ

Δειτε Επισης