Απόδοση πειθαρχικών και ποινικών ευθυνών για ΤΑΚΑΤΑ ζητά το Volt-«Η ασφάλεια δεν είναι παιχνίδι»

Η ασφάλεια των πολιτών δεν είναι παιχνίδι, αναφέρει σε ανακοίνωση του#, το Volt σχετικά με το θέμα που προέκυψε με τους αερόσακους ΤΑΚΑΤΑ, ζητώντας απόδοση πειθαρχικών και ποινικών ευθυνών σε όσους κρατικούς αξιωματούχους άφησαν την κατάσταση να διογκωθεί και προσθέτοντας ότι η αποκάλυψη ότι εδώ και πάνω από μία δεκαετία οι κυπριακές αρχές δεν προχώρησαν στις αναγκαίες ενέργειες για να ενημερώσουν και να προστατεύσουν τους πολίτες, αποτελεί σοβαρή αμέλεια που δεν μπορεί να αγνοηθεί.

Σημειώνει ότι το Τμήμα Οδικών Μεταφορών (ΤΟΜ) και οι αρμόδιοι κρατικοί αξιωματούχοι από το 2010 μέχρι σήμερα, φέρουν σοβαρές ευθύνες για το γεγονός ότι πάνω από 80.000 οχήματα που υπόκεινται σε ανακλήσεις, κυκλοφορούν ανενόχλητα στους δρόμους χωρίς να έχουν ενημερωθεί έγκαιρα οι ιδιοκτήτες τους.

«Είναι αδιανόητο το γεγονός ότι αυτοκίνητα με ελαττωματικούς εξοπλισμούς – όπως οι αερόσακοι Takata – που αποδεδειγμένα έχουν προκαλέσει θανατηφόρα δυστυχήματα, παραμένουν ακόμα σε κυκλοφορία, με τις αρχές να μην έχουν επιβάλει την άμεση αντικατάστασή τους. Παράλληλα, η λύση που δόθηκε με τη δωρεάν μεταφορά με λεωφορείο των επηρεαζόμενων οδηγών δεν είναι παρά μια κοροϊδία, εκτός κι αν η πολιτεία αποφάσισε να κάνει εν μία νυκτί, ότι δεν έκανε για ολόκληρες δεκαετίες, δηλαδή να προσφέρει αξιόπιστο και λειτουργικό δίκτυο δημόσιων συγκοινωνιών», προσθέτει.

Αναφέρει, επίσης, ότι η πειθαρχική έρευνα που ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Μεταφορών δεν είναι αρκετή. 

Το Volt απαιτεί, σύμφωνα με την ανακοίνωση του, απόδοση πειθαρχικών και ποινικών ευθυνών σε όσους κρατικούς αξιωματούχους άφησαν την κατάσταση να διογκωθεί, πλήρη διαφάνεια στην όλη διαδικασία που θα υιοθετηθεί, με δημοσιοποίηση τόσο των όρων εντολής που θα τεθούν όσο και του τελικού πορίσματος, υιοθέτηση συγκεκριμένου σχεδίου δράσης, με ξεκάθαρο χρονοδιάγραμμα, για να διασφαλιστεί ότι όλα τα επικίνδυνα οχήματα θα αποσυρθούν άμεσα προς επιδιόρθωση, παρέμβαση της Υπηρεσίας Καταναλωτών ώστε να μην επωμιστούν το κόστος των ανακλήσεων και των επιδιορθώσεων οι πολίτες αλλά οι εισαγωγείς και οι κατασκευαστές και νομοθετική ρύθμιση που να διασφαλίζει ότι στο μέλλον δεν θα εισάγονται ή κυκλοφορούν ανεξέλεγκτα οχήματα που υπόκεινται σε ανακλήσεις.

Δειτε Επισης

Δύσκολη η εξαίρεση του πρωτογενούς τομέα από τον ΦΠΑ-«Υπάρχουν επιπτώσεις στις τιμές των προϊόντων»
Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί του Τζόκερ για τα 3.000.000 ευρώ
Παίρνει αποφάσεις για τον αποτειχισμένο ιερέα ο Αρχιεπίσκοπος-Ανοικτό το ενδεχόμενο για νέα έκτακτη Σύνοδο
«Είναι ο λυγμός της μάνας που κοίταζε το άδειο δωμάτιο του παιδιού της»-Τιμήθηκαν οι ήρωες του Παλαίκυθρου
Αύξηση ποσοστού αιγοπρόβειου βιολογικού γάλακτος στο χαλλούμι ζητούν οι παραγωγοί
Σήκωσε το γάντι η ΥΠΑΝ, απαντά ξανά σε ΟΕΛΜΕΚ-«Το ερώτημα είναι αν έχουμε το θάρρος να προχωρήσουμε»
«Διαφωνώ» είπε στο σχέδιο αξιολόγησης το 91,85% στο δημοψήφισμα ΟΕΛΜΕΚ
Προσεχώς νέα σχέδια επιχορήγησης ηλεκτρικών οχημάτων-Προσπάθεια να επωφεληθούν ευάλωτοι και μεσαία τάξη
Το σκεπτικό του δήμου Λευκωσίας για το άνοιγμα της Μακαρίου-Διασκέδασε ανησυχίες ο Προύντζος
Απόφαση για καθιέρωση ακουστικής αναπηρίας ως μόνιμης για άτομα με κοχλιακό εμφύτευμα