Δεσμεύονται συνεχώς τα αποθέματα αερόσακων-Οι διανομείς ζητούν κατανόηση και υπομονή

Κατανόηση και υπομονή συστήνει στους ιδιοκτήτες των οποίων τα οχήματα τους είναι προς ανάκληση, ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Εισαγωγέων Μηχανοκίνητων και Ηλεκτρικών Οχημάτων (ΣΕΜΗΟ) Αλέξης Άννινος τονίζοντας ότι «σκοπός των διανομέων είναι να εξυπηρετηθεί ο κόσμος με τον καλύτερο τρόπο».

«Είναι φοβερός ο φόρτος εργασίας και για τον χειρισμό των περιπτώσεων των ανακλήσεων και για τον χειρισμό των αιτημάτων για ραντεβού και το πιο σημαντικό απ’ όλα, τον χειρισμό τόσων χιλιάδων αυτοκινήτων ξαφνικά στα συνεργεία», δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο κ. Άννινος.

Ανέφερε ότι οι διανομείς βρέθηκαν με έναν «τεράστιο αριθμό αυτοκινήτων να εξυπηρετήσουν, για τον οποίο δεν ήταν δυνατόν να είναι προετοιμασμένοι ούτε να έχουν την υποδομή να το κάνουν».

«Όλοι αυτοί οι ιδιοκτήτες ενημερώθηκαν την ίδια στιγμή περίπου και όλοι αυτοί προσπαθούν να επικοινωνήσουν για να κλείσουν ραντεβού», ανέφερε και πρόσθεσε ότι «κανένας δεν μπορούσε να προετοιμαστεί για κάτι τέτοιο, ούτε ήταν δυνατόν τηλεφωνικά κέντρα να μπορούν να ανταπεξέλθουν με εκατοντάδες κλήσεις ή χιλιάδες κλήσεις την ημέρα», πρόσθεσε.

Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου είπε ότι το κλείσιμο ενός ραντεβού μπορεί να γίνεται είτε τηλεφωνικά είτε με την αποστολή αιτήματος, με τα στοιχεία του ιδιοκτήτη του οχήματος, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), στην εταιρεία.

Ο κ. Άννινος σύστησε στο κοινό ως πρώτο μέσο επικοινωνίας την χρήση email, παρά το τηλέφωνο, ενώ σημείωσε πως μπορούν κάνουν χρήση της ειδικής πύλης που έχουν δημιουργήσει στην ιστοσελίδα τους κάποιες εταιρείες.

Ανέφερε ότι το να υποβάλεις το αίτημα για ραντεβού διαδικτυακά σίγουρα θα βοηθήσει και ενδεχομένως όλα τα μέλη μας να ετοιμάζουν μια τέτοια υπηρεσία προς το κοινό «διότι θέλουμε να απλοποιηθεί η όλη διαδικασία ώστε να μπορούν πιο εύκολα να εξυπηρετηθούν οι πελάτες».

«Εμείς ως εταιρεία παίρνουμε πάρα πολλά αιτήματα από email ενώ ετοιμάζουμε και ειδική πύλη στην ιστοσελίδα μας», πρόσθεσε.  

Χρεώσεις από εταιρείες

Σε σχέση με χρεώσεις που επιβάλλουν κάποιες εταιρείες, ο κ. Άννινος, αφού σημείωσε ότι οι ίδιες εταιρείες δικαιολόγησαν την ανάγκη επιβολής χρεώσεων, είπε ότι «όλοι, έχουμε ένα διοικητικό κόστος από την στιγμή που προσφέρεις μια υπηρεσία ή κάνεις μια διαδικασία».

Ανέφερε ότι αυτό το κόστος διαφέρει από κατασκευαστή σε κατασκευαστή και από εταιρεία σε εταιρεία λόγω διαφορετικών συστημάτων αλλά και διαδικασιών που ακολουθούνται.

Σε παρατήρηση ότι δεν επιβάλουν όλες οι εταιρείες χρεώσεις, ο κ. Άννινος είπε ότι «δεν χρεώνουν όλες στο παρόν στάδιο» και πρόσθεσε ότι δεν επιβάλλονταν χρεώσεις ούτε και κατά την ενημέρωση που ζητούσαν από τους εισαγωγείς οι ιδιοκτήτες οχημάτων κατά πόσον το όχημα τους υπόκειται σε ανάκληση.

«Και εκείνο είχε ένα κόστος αλλά οι πλείστοι από εμάς δεν το χρέωναν», πρόσθεσε.  

Επί του προκειμένου, εξήγησε ότι διαφέρει ο χρόνος και η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει ο κάθε διανομέας, είτε στην Κύπρο ή οπουδήποτε αλλού, με τον κατασκευαστή του για αυτοκίνητα που δεν προορίζονται για την αγορά του.  

Σημείωσε ότι τα συστήματα, η  πληροφόρηση και ο τρόπος επικοινωνίας για αυτά τα αυτοκίνητα που δεν προορίζονταν για την κυπριακή αγορά διαφέρει από κατασκευαστή σε κατασκευαστή.

Για παράδειγμα, ο κ. Άννινος είπε ότι το αίτημα ενός διανομέα προς το κατασκευαστή του για πληροφόρηση μπορεί να παίρνει λιγότερο χρόνο από το αίτημα κάποιου άλλου διανομέα προς τον δικό του κατασκευαστή και πρόσθεσε ότι μπορεί ακόμη να διαφέρει μεταξύ των κατασκευαστών και «η διαδικασία που ακολουθείται για να ανοίξουμε την ανάκληση για να διενεργηθεί η εργασία και μετά να κλείσουμε την ανάκληση».

Ακόμα και εντός του ίδιου ομίλου (για διαφορετικές μάρκες αυτοκινήτων) υπάρχουν διαφορές τόσο για την πληροφόρηση όσο και για την διαδικασία, πρόσθεσε.

Τα ελεύθερα αποθέματα δεσμεύονται συνεχώς

Ερωτηθείς κατά πόσον διατηρούν αρκετά αποθέματα ανταλλακτικών οι διανομείς, ο κ. Άννινος είπε στο ΚΥΠΕ ότι «αν έχουμε αποθέματα, είναι ήδη δεσμευμένα σε ραντεβού».

Είπε ακόμη ότι τα ελεύθερα αποθέματα συνεχώς δεσμεύονται σε ραντεβού, ενώ οι παραγγελίες που έχουν γίνει ετοιμάζονται ή είναι καθοδόν ή περιμένουμε παραλαβές από εβδομάδα σε εβδομάδα.

«Συνεχώς κινούμαστε προς την σωστή κατεύθυνση, αλλά μόλις έχουμε ελεύθερα δεσμεύονται από τα ραντεβού», πρόσθεσε.

Σημείωσε ότι «τα αρμόδια τμήματα της κάθε εταιρείας βλέπουν τις ανάγκες και κάνουν τον προγραμματισμό τους».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ:

Δειτε Επισης

Προβλήματα στους δρόμους προκαλεί η χιονόπτωση στο Τρόοδος-Ανοιχτοί μόνο σε οχήματα με αλυσίδες
Δεσμεύονται συνεχώς τα αποθέματα αερόσακων-Οι διανομείς ζητούν κατανόηση και υπομονή
Ένταλμα σύλληψης εναντίον προσώπου για τις απειλές κατά του Πρόεδρου, με φόντο την υπόθεση του σφετεριστή
Αυτή είναι η διαδικασία έκδοσης κάρτας δωρεάν μετακίνησης για τους ιδιοκτήτες ακινητοποιημένων οχημάτων
Καλεί τους πολίτες να μην αποδέχονται να πληρώσουν για ΤΑΚΑΤΑ η Ένωση Καταναλωτών
Τέλη του χρόνου ολοκληρώνεται το Κέντρο Φιλοξενίας Λίμνες στη Μενόγεια
Προς ποινικοποίηση το πορνογραφικό υλικό που παράγεται από ΑΙ-Υπήρξαν δυσκολίες σε νομικές υποθέσεις
Πηγαίνουν στις αντιπροσωπείες να διευθετήσουν ραντεβού για αλλαγή ΤΑΚΑΤΑ επειδή δεν απαντούν στα τηλέφωνα
Η διευκρίνηση CTC Automotive για ανάκληση οχημάτων Volvo-«Πλήρης αίσθηση ευθύνης προς τους πελάτες μας»
Οδηγίες ΤΟΥΟΤΑ στους πελάτες της για τους αερόσακους-Όσα πρέπει να γνωρίζουν