Πηγαίνουν στις αντιπροσωπείες να διευθετήσουν ραντεβού για αλλαγή ΤΑΚΑΤΑ επειδή δεν απαντούν στα τηλέφωνα
15:34 - 05 Φεβρουαρίου 2025
Περί τα 30 παράπονα πολιτών δέχθηκε, τις τελευταίες μέρες, η επαρχιακή επιτροπή Λεμεσού, του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών, σε σχέση με το θέμα της αντικατάστασης αερόσακων Takata, δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο Αντιπρόεδρος της Επιτροπής, Μάριος Κωνσταντίνου.
Όπως και στις υπόλοιπες επαρχίες, τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην όλη διαδικασία οι πολίτες, ανέφερε, αφορούν στην δυσκολία τηλεφωνικής επικοινωνίας με τις επίσημες αντιπροσωπείες των αυτοκινήτων που επηρεάζονται, αλλά και σε χρεώσεις που δυο εταιρείες επέλεξαν να επιβάλουν για έλεγχο εισαγόμενων μεταχειρισμένων οχημάτων.
Στην πρώτη περίπτωση, όπως εξήγησε, τα τηλέφωνα που οι αντιπροσωπείες παρέχουν, για την εξυπηρέτηση τους, δεν ανταποκρίνονται στις κλήσεις των πολιτών, ενώ κάποιοι χρειάστηκε να μεταβούν στις αντιπροσωπείες για να διευθετήσουν ραντεβού. «Ο κόσμος προσπαθούσε να τηλεφωνήσει για να μάθει περισσότερα αλλά δεν απαντούσαν τα τηλέφωνα», συμπλήρωσε.
Επιπρόσθετα, συνέχισε, παράπονα καταγράφονται και για την απόφαση δυο επίσημων εισαγωγέων αυτοκινήτων να επιβάλουν χρέωση 120 και 160 ευρώ αντίστοιχα, ως διοικητικά έξοδα, ενώ όπως σημείωσε, «μια από αυτές τις εταιρείες σε υποχρέωνε να μπεις διαδικτυακά στο σύστημα τους και να προπληρώσεις τα 160 ευρώ, ώστε να προγραμματιστεί ραντεβού για εισαγόμενα μεταχειρισμένα οχήματα». Οι πολίτες, πρόσθεσε, παραπονιούνται γιατί να πληρώσουν για κάτι για το οποίο δεν φέρουν την ευθύνη.
Ο Αντιπρόεδρος της επαρχιακής επιτροπής Λεμεσού του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών ανέφερε ακόμη ότι «την Τρίτη φαίνεται μέσα από την ημερήσια διάταξη της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Εμπορίου ότι υπάρχει θέμα για τις ανακλήσεις και ενδεχομένως να συζητηθεί και το θέμα για τις χρεώσεις».
Μέχρι σήμερα, πρόσθεσε, η επαρχιακή επιτροπή Λεμεσού έχει λάβει 30 καταγγελίες για το θέμα που προέκυψε με τις ανακλήσεις οχημάτων και την αντικατάσταση των αερόσακων Takata, καλώντας τους πολίτες να αναφέρουν τα παράπονα τους, είτε μέσω της ιστοσελίδας www.katanalotis.org.cy , είτε στο τηλέφωνο 22516112.
«Προτρέπουμε τον κόσμο να μας ενημερώνει και θα προχωρούμε στις ανάλογες ενέργειες σε μια προσπάθεια επίλυσης των προβλημάτων», κατέληξε ο κ. Κωνσταντίνου.
Πηγή: ΚΥΠΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
- Η διευκρίνηση CTC Automotive για ανάκληση οχημάτων Volvo-«Πλήρης αίσθηση ευθύνης προς τους πελάτες μας»
- Οδηγίες ΤΟΥΟΤΑ στους πελάτες της για τους αερόσακους-Όσα πρέπει να γνωρίζουν
- Διέταξε έρευνα για πιθανά ποινικά αδικήματα για τους ΤΑΚΑΤΑ το Υπουργικό-Εγκρίθηκε η δωρεάν μεταφορά των «272»
- Καταγγέλλει ότι ήταν στη λίστα ανακλήσεων, ρώτησε αν ισχύει και του είπαν γράψε... λάθος-Τεράστιο μπάχαλο
- Στο σκοτάδι η Αστυνομία για εφαρμογή διαταγμάτων των ΤΑΚΑΤΑ-Δυσοίωνες οι προβλέψεις για το χρονοδιάγραμμα
- Χαώδης η επόμενη μέρα των διαταγμάτων, σωρεία καταγγελιών-Όσα ισχύουν για τις 80.000 χιλιάδες ανακλήσεις