Οδηγίες ΤΟΥΟΤΑ στους πελάτες της για τους αερόσακους-Όσα πρέπει να γνωρίζουν

Διευκρινίσεις σε σχέση με τις ενέργειες που πρέπει να κάνουν οι πολίτες που έχουν οχήματα μάρκας ΤΟΥΟΤΑ, έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία, ώστε να απλοποιηθούν οι διαδικασίες, για τα 27 και πλέον χιλιάδες οχήματά της, τα οποία ανακαλούνται.

Ανάμεσα σε άλλα αναφέρει τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσουν όσοι έχουν αποκτήσει οχήματα με ευρωπαϊκή έγκριση τύπου, δηλαδή από Κύπρο, Αγγλία και λοιπά και τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσουν όσοι τα απέκτησαν από τρίτες χώρες.

Δίνει παράλληλα τηλέφωνο επικοινωνίας, για όλους τους ενδιαφερόμενους, ώστε να μπορούν να καλούν οι πολίτες.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, «αγαπητοί ιδιοκτήτες αυτοκινήτων Toyota, είμαστε δίπλα σας για να αντιμετωπίσουμε μαζί την αναστάτωση που εύλογα σας έχει προκαλέσει η διαδικασία ανάκλησης των αερόσακων TAKATA. Λυπούμαστε ειλικρινά για την ταλαιπωρία και θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η ασφάλειά σας είναι και παραμένει για εμάς η απόλυτη προτεραιότητά μας. Για αυτόν τον λόγο, δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό και εργαζόμαστε όσο πιο εντατικά μπορούμε, ώστε να σας εξυπηρετήσουμε το συντομότερο δυνατόν».

Όπως εξηγεί, «για να κάνουμε τη διαδικασία όσο πιο εύκολη γίνεται, σας παρακαλούμε να ακολουθήσετε τις πιο κάτω οδηγίες:

✔ Για οχήματα με Ευρωπαϊκή Έγκριση Τύπου EC-WVTA (Ευρωπαϊκών Προδιαγραφών), π.χ. Κύπρου, Αγγλίας κτλ.

🔗 Επισκεφθείτε τον σύνδεσμο https://forms.toyota.com.cy/recalls/eu-form-en και ακολουθήστε τα βήματα.

✔ Για οχήματα χωρίς Ευρωπαϊκή Έγκριση Τύπου EC-WVTA (Μη Ευρωπαϊκών Προδιαγραφών), π.χ. Ιαπωνίας, Μαλαισίας, Σιγκαπούρης, Αυστραλίας κτλ.

🔗 Επισκεφθείτε τον σύνδεσμο https://www.toyota.com.cy/forms/recall-enquiry και ακολουθήστε τα βήματα.

✔ Αν δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα παραπάνω μέσα:

📄 Μπορείτε να προσκομίσετε ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ του τίτλου ιδιοκτησίας του οχήματός σας (κοτσιάνι) σε οποιονδήποτε εκθεσιακό μας χώρο παγκύπρια».

Σημειώνει ότι το τηλέφωνο εξυπηρέτησης για τις ανακλήσεις ΤΑΚΑΤΑ είναι: +357 22285700

Καταληκτικά αναφέρει πως «θέλουμε επίσης να γνωρίζετε ότι, αν υπάρξει καθυστέρηση στην απάντησή μας, αυτό οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στον μεγάλο αριθμό αιτημάτων. Ωστόσο, να είστε σίγουροι ότι καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να σας εξυπηρετήσουμε το συντομότερο δυνατό. Σας ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση και την υπομονή σας».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Δειτε Επισης

Αυτή είναι η διαδικασία έκδοσης κάρτας δωρεάν μετακίνησης για τους ιδιοκτήτες ακινητοποιημένων οχημάτων
Τούρκος καθηγητής Γεωλογίας επιμένει πως είναι ηφαιστειακοί και όχι τεκτονικοί οι σεισμοί στη Σαντορίνη
Καλεί τους πολίτες να μην αποδέχονται να πληρώσουν για ΤΑΚΑΤΑ η Ένωση Καταναλωτών
Τέλη του χρόνου ολοκληρώνεται το Κέντρο Φιλοξενίας Λίμνες στη Μενόγεια
Προς ποινικοποίηση το πορνογραφικό υλικό που παράγεται από ΑΙ-Υπήρξαν δυσκολίες σε νομικές υποθέσεις
Πηγαίνουν στις αντιπροσωπείες να διευθετήσουν ραντεβού για αλλαγή ΤΑΚΑΤΑ επειδή δεν απαντούν στα τηλέφωνα
Η διευκρίνηση CTC Automotive για ανάκληση οχημάτων Volvo-«Πλήρης αίσθηση ευθύνης προς τους πελάτες μας»
Error στο ΥΠΑΝ για την ηλεκτρονική εγγραφή μαθητών-Φωνές για πρόχειρο προγραμματισμό
Εκσυγχρονίζονται οι διαδικασίες για υιοθεσία-Εισάγεται εκπαίδευση και αποκάλυψη πληροφοριών
Το δόγμα «Περισσότερη Αμερική» και η βούληση Τραμπ για απόκτηση νέων εδαφών