Αυτά είναι τα υπό ανάκληση οχήματα για αερόσακους-Δείτε αναλυτικά τους καταλόγους κάθε εταιρείας

Κατάλογο οχημάτων τα οποία είναι σε ανάκληση για αντικατάσταση/επιδιόρθωση των αερόσακων, έδωσε στη δημοσιότητα το Υπουργείο Μεταφορών.

Όπως αναφέρει, ο εν λόγω κατάλογος αφορά οχήματα που ήταν ενεργά, δηλαδή είχαν άδεια κυκλοφορίας σε ισχύ ή ήταν δηλωμένα ως ακινητοποιημένα στις 14/11/2024. Στον κατάλογο περιλαμβάνονται οχήματα που υπόκεινται στην υπό αναφορά ανάκληση. Σε κάποια οχήματα υπάρχει οδηγία για ΑΜΕΣΗ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ (4η στήλη) λόγω ανάκλησης του πιστοποιητικού καταλληλότητας και αφορά τα οχήματα που αναφέρονται στην παράγραφο 2 πιο πάνω.

Καλούνται όλοι οι ιδιοκτήτες να λάβουν σοβαρά υπόψη την σύσταση μη χρήσης που ανακοίνωσε το Υπουργείο τον Δεκέμβριο το 2024 και σε περίπτωση που αυτό δεν είναι δυνατό να λαμβάνουν μέτρα για περαιτέρω μείωση του κινδύνου όπως για παράδειγμα να μετακινούνται όπου μπορούν με άλλα οχήματα.

Ο πιο κάτω κατάλογος καταρτίστηκε με βάση πληροφόρηση σε σχέση με τα οχήματα που αναφέρονται στην παράγραφο 2 πιο πάνω, η οποία λήφθηκε από το Τμήμα Οδικών Μεταφορών μέχρι και τις 31.1.2025.

Η πληροφόρηση που αναφέρεται πιο πάνω έχει αποσταλεί στο Τμήμα Οδικών Μεταφορών από τους διανομείς του κατασκευαστή ή/και έχει εξαχθεί από αξιολόγηση / ανάλυση του συνόλου των ενεργών οχημάτων κατά τις 14.11.2024 που έγινε από το Κέντρο Αριστείας «Κοίος» του Πανεπιστημίου Κύπρου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Στα 276 τα οχήματα που ακινητοποιούνται-Ανακλήσεις και για φρένα από το Υπ. Μεταφορών

Η αξιολόγηση / ανάλυση του «Κοίος» βασίστηκε σε διαθέσιμη πληροφόρηση αναφορικά με ανακλήσεις για αερόσακους άλλων κρατών. Ως εκ τούτου, το αποτέλεσμα της εν λόγω αξιολόγησης δεν είναι εξαντλητικό.

Στον κατάλογο αναφέρεται για κάθε όχημα η πηγή πληροφόρησης, δηλαδή αν η πληροφόρηση προήλθε από τον κατασκευαστή (μέσω του διανομέα του) ή αν η πληροφόρηση εξήχθη από την ανάλυση που έγινε από το «Κοίος».

Στις περιπτώσεις που η πηγή πληροφόρησης είναι ο κατασκευαστής τότε η πληροφόρηση είναι τελεσίδικη και ο ιδιοκτήτης του οχήματος καλείται να μεριμνήσει για να ληφθούν τα απαραίτητα διορθωτικά μέτρα.

Στην περίπτωση που η πηγή πληροφόρησης εξάγεται από την ανάλυση του «Κοίος», ο ιδιοκτήτης του οχήματος καλείται να επικοινωνήσει με τον διανομέα του κατασκευαστή για επιβεβαίωση ότι το όχημα υπόκειται σε ανάκληση. Στη συνέχεια, ο ιδιοκτήτης καλείται να μεριμνήσει όπως ληφθούν τα απαραίτητα διορθωτικά μέτρα.

Για τις περιπτώσεις οχημάτων που υπόκεινται σε ανάκληση αερόσακων σύμφωνα με την πληροφόρηση που εξάγεται από το «Κοίος» και δεν υπάρχει διανομέας του κατασκευαστή, η πληροφόρηση θεωρείται τελεσίδικη και ο ιδιοκτήτης του οχήματος καλείται να μεριμνήσει για την λήψη των διορθωτικών μέτρων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Δειτε Επισης

Μεγάλος αριθμός κλοπιμαίων συσκευών και εργαλείων εντοπίστηκε σε διαμέρισμα στην Αμμόχωστο
Εξαφανίστηκαν από το Σάββατο τα ίχνη 15χρονου στη Λευκωσία (pic)
ΒΙΝΤΕΟ: Στοίβασε για τα καλά το χιόνι στο Τρόοδος-Ανοικτοί δρόμοι μόνο για οχήματα 4χ4 ή με αντιολισθητικές αλυσίδες
Μας τα χαλάει ο καιρός-Κίτρινη προειδοποίηση για καταιγίδες και χαλάζι
Οι 5 πιθανές αιτίες της συντριβής του μοιραίου ελικοπτέρου με τον CEO της Siemens και την οικογένειά του στη Νέα Υόρκη
Ο Νόμος δεν δέρνεται, αλλά ο επιβολέας του αυτομαστιγώνεται...
Διεύρυνε τον κομματικό πυρήνα του το Volt και βάζει μπρος για τις Βουλευτικές
Ν. Αναστασιάδης: Η ιστορική αλήθεια για τους λόγους κατάρρευσης της Διάσκεψης στο Κραν Μοντανά
Η εμμονή Τατάρ για «συνεργασία», η διασύνδεση απεσταλμένου και ΜΟΕ και η αναμονή για διορισμό
Χωρίς καθυστερήσεις οι αιτήσεις για παρένθετες μητέρες-Το μπέρδεμα με επιδοτήσεις και ο ρόλος του Συμβουλίου