Απαντά ξανά για το eΔΕΑ το ΥΠΑΝ-«Άτοπη η προσπάθεια δημιουργίας αναστάτωσης»
11:30 - 22 Ιανουαρίου 2025
Απαντά εκ νέου στις αντιδράσεις που έχουν προκληθεί, αναφορά με το σύστημα εγγραφής των παιδιών Α' Δημοτικού μέσω της πλατφόρμας eΔΕΑ, το Υπουργείο Παιδείας, το οποίο τόνισε πως οι εγγραφές έχουν ξεπεράσει το 97,8%, ενώ σημείωσε πως η δημιουργία αναστάτωσης για μία προσπάθεια βελτίωσης της καθημερινότητας όλων, είναι άτοπη και αχρείαστη.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το Υπουργείο Παιδείας Αθλητισμού και Νεολαίας (ΥΠΑΝ) ανακοινώνει ότι στα πλαίσια μηχανογράφησης των λειτουργιών των σχολικών μονάδων έχει συμπληρωθεί με πλήρη επιτυχία το 97,8% των ηλεκτρονικών εγγραφών των γονέων/κηδεμόνων για την Α΄ τάξη δημοτικού. Τα οφέλη από την ηλεκτρονική διακυβέρνηση των σχολικών μονάδων είναι πολλαπλά, μέσω ενός φιλόδοξου συγχρηματοδοτούμενου έργου το οποίο άρχισε κατά τα προηγούμενα χρόνια και υλοποιείται κανονικά.
Το όλο έργο γνωστό ως eΔΕΑ καλύπτει τη μηχανογράφηση όλων των δραστηριοτήτων των σχολικών μονάδων και τη διασύνδεσή τους με το ΥΠΑΝ, ένα έργο μεγαλεπήβολο που θα αναβαθμίσει και βελτιώσει τις όλες δραστηριότητες/λειτουργίες, παρέχοντας τα εργαλεία για αναβάθμιση της παιδείας προς όφελος των μαθητών και της κοινωνίας ευρύτερα.
Η πρώτη αυτή φάση της υλοποίησης ανέδειξε στη συντριπτική πλειοψηφία της ότι δεν υπήρξαν ιδιαίτερα ζητήματα στο διαδικαστικό μέρος, αλλά, όπως ήταν αναμενόμενο, αναδείχθηκαν και σημεία που έχρηζαν βελτίωσης ή/και αλλαγών. Όλες οι αναγκαίες αλλαγές έχουν ήδη γίνει και προτρέπουμε όλους/ες να μην παραποιούν τα στοιχεία της ηλ. Πλατφόρμας για άλλες σκοπιμότητες.
Αναφορές που έχουν δει το φως της δημοσιότητας σε θεωρίες που διασυνδέθηκαν με την ταυτότητα φύλου ή τη θέση του μαθήματος των Θρησκευτικών στα σχολεία, δεν έχουν καμία θέση στην εφαρμογή ενός ηλεκτρονικού περιβάλλοντος αίτησης, αφού η πάγια και χρόνια πολιτική του ΥΠΑΝ στα εν λόγω θέματα είναι δεδομένη και δεν έχει αλλάξει.
Το ΥΠΑΝ, με τη βοήθεια των χρηστών των εργαλείων ηλεκτρονικής διακυβέρνησης (γονέων, εκπαιδευτικών κ.ά.) αλλά και όλων των ενδιαφερομένων, συνεχίζει να αναβαθμίζει και να βελτιώνει την προσφορά του στον δρόμο προς το ψηφιακό σχολείο, στόχος του οποίου είναι η διευκόλυνση εκπαιδευτικών και γονέων, αλλά και του συστήματος. Η δημιουργία αναστάτωσης για μια προσπάθεια βελτίωσης της καθημερινότητας όλων είναι άτοπη και αχρείαστη.