Tρένα χωρίς οδηγούς από τα μέσα δεκαετίας 2030 στην Ιαπωνία

Τα τρένα Shinkansen, γνωστά και ως bullet trains, θα μπορούσαν να κυκλοφορούν στην Ιαπωνία χωρίς οδηγούς από τα μέσα της δεκαετίας του 2030, ανακοίνωσε ένας από τους κύριους σιδηροδρομικούς φορείς της χώρας, η East Japan Railway (JR East).

Εξήγησε ότι από το 2028 θα αρχίσει η αυτοματοποίηση των τρένων σε τμήματα μιας διαδρομής, με οδηγούς στις καμπίνες αλλά με τα περισσότερα καθήκοντά τους να είναι αυτόματα.

Το 2030 η εταιρεία ευελπιστεί να βάλει στις διαδρομές τρένα χωρίς οδηγό σε μια σύντομη γραμμή εκτός υπηρεσίας, προτού τα κυκλοφορήσει επισήμως μεταξύ Τόκιο και Νιγκάτα.

Τα σχέδια αφορούν την ανάγκη για συνεχή καινοτομία της σιδηροδρομικής τεχνολογίας, αλλά αυτό βοηθά και στην αντιμετώπιση της μεγάλης έλλειψης εργατικού δυναμικού.

Η μέγιστη ταχύτητα του τρένου Shinkansen στη διαδρομή Ζοέτσου είναι 275 χιλιόμετρα την ώρα, αλλά σε άλλες γραμμές η ταχύτητα φθάνει και στα 300.

Πηγή: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Προχώρησε σε αναπροσαρμογή κλινών στα νοσηλευτήρια ΟΚΥπΥ-Αναμονή για μη επείγοντα περιστατικά
Με ποιους αθόρυβους τρόπους η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει δραματικά τις ζωές μας
Την ανάγκη για επανακατασκευή του δρόμου Έμπας-Τάλας ήγειρε ο κοινοτάρχης-«Έχουν σημειωθεί πολλές τροχαίες συγκρούσεις»
Βαριές κατηγορίες για τους 19 του κυκλώματος προστασίας οίκων ανοχής-Στο μικροσκόπιο πάνω από 70 ονόματα
«Έχασα μια φίλη στη φωτιά»-Η περιγραφή εθελόντριας που βοηθά τους πυρόπληκτους του Λος Άντζελες
Πίεση στο σύστημα υγείας από τις λοιμώξεις-«Μόλις το 45% των ατόμων πάνω των 65 έχουν εμβολιαστεί»
Παραμονή Συμβασιούχων Ειδικών Αστυφυλάκων ζητά ο ΣΑΚ-«Κάθετη διαφωνία με την προσέγγιση του Αρχηγείου και του Υπουργείου»
Δεκάδες νεκροί μετά από αεροπορικό βομβαρδισμό σε χωριό της πολιτείας Ραχίν
Επί τάπητος η διαχείριση πλαστικών γεωργικών αποβλήτων-Οι κανονισμοί και η θέσπιση νομοθετικού πλαισίου
Έκθεση Γκουτέρες για τις Καλές του Υπηρεσίες-«Συμφωνία για νέα σημεία διέλευσης θα αποτελούσε μήνυμα πολιτικής βούλησης»