Βίντεο με την επίθεση Αυγενάκη σε υπάλληλο του αεροδρομίου στην Αθήνα-«Ζητώ συγγνώμη»
09:20 - 03 Ιουλίου 2024
Βίντεο που φαίνεται να δείχνει τον πρώην υπουργό και νυν βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, Λευτέρη Αυγενάκη να επιτίθεται σε υπάλληλο αεροπορικής εταιρείας στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» ήρθε σήμερα στο φως της δημοσιότητας στην Ελλάδα, προκαλώντας έντονες πολιτικές αντιδράσεις.
Το περιστατικό συνέβη πριν από λίγες ημέρες και άρχισε να γίνεται ευρέως γνωστό μετά από καταγγελία της ΟΣΕΥΠΕ (Ομοσπονδία Συλλόγων Εργαζομένων στις Υπηρεσίες των Αεροδρομίων) για περιστατικό βιαιοπραγίας από πρώην Υπουργό της Κυβέρνησης κατά υπαλλήλου αεροπορικής εταιρείας. Το επεισόδιο έλαβε χώρα στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, όταν, σύμφωνα με τις καταγγελίες, ο Λευτέρης Αυγενάκης μπέρδεψε την πύλη και έχασε την πτήση του, παρά τις τρεις αναγγελίες με το όνομά του. Ακολούθησε έντονος λεκτικός διαπληκτισμός με υπάλληλο της εταιρείας αλλά και χειροδικία κατά του υπαλλήλου, όπως καταγράφεται στο βίντεο.
Ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης μιλώντας στον ΑΝΤ1 είπε ότι έχει επικοινωνήσει με τον πρώην Υπουργό και τού έχουν ζητηθεί εξηγήσεις. Παρέπεμψε δε, για τις όποιες αποφάσεις σε μεταγενέστερο χρόνο λέγοντας χαρακτηριστικά: «Ας δούμε πρώτα τι εξηγήσεις θα δώσει». Παράλληλα, με ανακοινώσεις τους τα κόμματα της αντιπολίτευσης ζήτησαν την αποπομπή του κ. Αυγενάκη από την Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΝΔ.
Ο κ. Αυγενάκης, πάντως, με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ισχυρίζεται πως είναι «υπερβολές» τα περί «άγριου ξυλοδαρμού»
«Λυπάμαι ξεκάθαρα και ζητώ συγνώμη για την ένταση και την αναστάτωση που προκλήθηκε πρόσφατα στο αεροδρόμιο με υπάλληλο εταιρείας, στην προσπάθεια μου να μπορέσω να επιβιβαστώ στην πτήση μου για το Ηράκλειο. Την ίδια στιγμή όμως, είμαι έκπληκτος από τις υπερβολές και ανακρίβειες που διακινούνται σε δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για περιστατικό "άγριου ξυλοδαρμού", "λιποθυμιών", "χειροδικιών" απο μέρους μου. Πράγματι υπήρξε ένα περιστατικό λεκτικής έντασης με υπάλληλο της εταιρείας καθώς δεν μου επέτρεψε να επιβιβαστώ επικαλούμενος ότι είχε ολοκληρωθεί η επιβίβαση, ενώ όπως με τα μάτια μου διαπίστωνα οι επιβάτες ήταν στη φυσούνα επιβίβασης», αναφέρει σε ανάρτησή του.
«Τέλος αρνείτο κατ’ επανάληψη να μου επιτρέψει την δυνατότητα επικοινωνίας με προϊστάμενό του ή άλλο υπεύθυνο της αεροπορικής εταιρείας ως ύστατη προσπάθεια να καταφέρω να ταξιδέψω στην ώρα μου, κάτι που με οδήγησε να προσπαθήσω να πάρω το τηλέφωνο από τα χέρια του για να μιλήσω ο ίδιος. Ωστόσο το περιστατικό παρέμεινε σε επίπεδο διαφωνίας και λεκτικής έντασης μόνο» αναφέρει.
Πηγή: ΚΥΠΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ