Σειρά επιμορφώσεων από το ΥΠΑΝ για το εκπαιδευτικό υλικό της ειδικής εκπαίδευσης

Την πρώτη από μία σειρά επιμορφώσεων πραγματοποίησε σήμερα το Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας (ΥΠΑΝ), στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, στη Λευκωσία, σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής της Ελλάδας (ΙΕΠ), σχετικά με την αξιοποίηση του υλικού που έχει  δημιουργηθεί από το ΙΕΠ για την Ειδική Εκπαίδευση και το οποίο διατίθεται στον σύνδεσμο: https://prosvasimo.iep.edu.gr/el/.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του ΥΠΑΝ, η εν λόγω επιμόρφωση θα επαναληφθεί τις επόμενες μέρες, Πέμπτη και Παρασκευή (6-7 Ιουνίου) στις επαρχίες Λεμεσού και Λάρνακας αντίστοιχα.                                 

Στη σημερινή επιμόρφωση, σημειώνει η ανακοίνωση, παρευρέθηκε η Υπουργός Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας, Αθηνά Μιχαηλίδου, η οποία αναφέρθηκε στη σημασία της ενημέρωσης των εκπαιδευτικών, καθώς η διαφοροποιημένη διδασκαλία αποτελεί βασική προτεραιότητά του Υπουργείου και μέρος της προσπάθειας για τη μετάβαση από την Ειδική στην Ενιαία Εκπαίδευση και τη διαμόρφωση του συμπεριληπτικού σχολείου.

Από την πλευρά του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής παρευρέθηκε ο Προϊστάμενος του Τμήματος Εκπαιδευτικής Καινοτομίας και Ειδικής και Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης, Πήλιουρας Παναγιώτης, ο οποίος κατά τη έναρξη της επιμόρφωσης, ενημέρωσε τους/τις εκπαιδευτικούς για το έργο του ΙΕΠ.  

Στη συνέχεια ακολούθησε η κεντρική εισήγηση με θέμα «Προσβάσιμο εκπαιδευτικό υλικό για τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας στο πλαίσιο της ειδικής και συμπεριληπτικής εκπαίδευσης» κατά τη διάρκεια της οποίας παρουσιάστηκε μέρος του εκπαιδευτικού υλικού που είναι αναρτημένο στην σχετική πλατφόρμα του ΙΕΠ.

Ακολούθησαν τρεις παράλληλες συνεδρίες από τις Συμβούλους του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Χαντζούλη Ελένη, Γελαστοπούλου Μαρία και Αφεντουλίδου Άννα, οι οποίες απευθύνονταν σε εκπαιδευτικούς Δημοτικής Εκπαίδευσης Α’-Γ’ τάξεων, εκπαιδευτικούς Ειδικής Εκπαίδευσης και Μέσης Εκπαίδευσης αντίστοιχα.

Αναφέρεται ότι στις συνεδρίες αυτές, «αναδείχθηκαν συμπεριληπτικές διαφοροποιημένες στρατηγικές και καλές πρακτικές, προσαρμοσμένες στις ανάγκες του κάθε ακροατηρίου». Μέσω της αλληλεπίδρασης με το υλικό είχε προκληθεί ενδιαφέρουσα συζήτηση και δημιουργήθηκαν οδοί για την αξιοποίηση του εν λόγω υλικού στο κυπριακό σχολείο.

Πηγή: KΥΠΕ

Δειτε Επισης

Την δεύτερη υψηλότερη τιμή ηλεκτρικής ενέργειας κατέγραψε η Κύπρος το 2024
Το 25% των καμένων περιοχών στην Κύπρο εντοπίζεται εντός των περιοχών Natura2000
Μηνύματα για μεταρρύθμιση Δημόσια Υπηρεσίας, ΑΤΑ και εισηγήσεις ΔΝΤ από ηγεσία ΠΑΣΥΔΥ στο 62ο Συνέδριο
Πρώτο τρίμηνο του 2026 ξεκινά ο δημόσιος διαγωνισμός για το πάρκο στο Πεντάκωμο
Έντονη διαμαρτυρία ΠΙΣ για τα συνεχόμενα προβλήματα στο λογισμικό του ΓεΣΥ
Παραμένουν οι διαφωνίες για την αύξηση των μελών της ΡΑΕΚ-«Δεν υπήρξε μελέτη και διαβούλευση»
Βλάβη σε αγωγό επηρεάζει την ύδρευση σε περιοχή της Λεμεσού
Ξεπέρασε το ένα εκατομμύριο η επιβατική κίνηση Απριλίου
Καμπανάκι Ελεγκτικής σε Υπουργείο Παιδείας για ανάθεση έργων με τη μέθοδο συνοπτικών διαδικασιών
Σκαρφαλώνει στους 29 βαθμούς η θερμοκρασία