Παρατράγουδα για τις Παγκύπριες-Έντονες διαμαρτυρίες για το γραπτό των Μαθηματικών

Με παρατράγουδα συνεχίζονται οι Παγκύπριες Εξετάσεις, αφού υπάρχουν έντονες αντιδράσεις και φωνές, τόσο από πλευράς μαθητών και γονιών, όσο και καθηγητών για το βαθμό δυσκολίας του γραπτού των Μαθηματικών, με τις αναφορές που υπάρχουν να κάνουν λόγο για κάτι πρωτοφανές.

Αρκετοί υποψήφιοι εξετάζονταν το πρωί στο μάθημα των Μαθηματικών Κατεύθυνσης, με τους θεματοθέτες να θέτουν ψηλά τον πήχη δυσκολίας, κάθε χρόνο. Ωστόσο, όπως φάνηκε στην πράξη, ο βαθμός δυσκολίας που τέθηκαν για την φετινή εξεταστική περίοδο ήταν αρκετά μεγάλος, με αποτέλεσμα μαθητές να δυσκολεύονται στην επίλυση των ασκήσεων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Στη δημοσιότητα το γραπτό των Μαθηματικών των Παγκυπρίων που προκάλεσε αντιδράσεις

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρθηκε από πλευράς οργανωμένων γονέων στον REPORTER, ίσως να επρόκειτο για το πιο δύσκολο γραπτό στην ιστορία του θεσμού των Παγκύπριων Εξετάσεων, κάτι που προκάλεσε έντονη αναστάτωση στους υποψήφιους που παρακάθισαν στην εξέταση. Σημειώνεται πως αντιδράσεις για το βαθμό δυσκολίας υπήρξαν και από καθηγητές, που σε επικοινωνία που είχαν με την ηγεσία των οργανωμένων γονέων, ανέφεραν πως δεν είχαν ξαναδεί τέτοιο γραπτό.

Ουσιαστικά, το πρόβλημα που παρατηρήθηκε ήταν τόσο στην φρασεολογία που επέλεξαν οι θεματοθέτες για να επεξηγήσουν τις ασκήσεις που έθεσαν, όσο και στο μέγεθος τους, με αποτέλεσμα αρκετοί μαθητές να δυσκολεύονται στην κατανόησή τους. Μάλιστα, όπως αναφέρθηκε στον REPORTER, καθηγητές χρειάστηκε να καταφύγουν στη χρήση λεξικών, για να μπορέσουν να κατανοήσουν κάποιες από τις λέξεις που χρησιμοποιήθηκαν. Στο μεταξύ, οι οργανωμένοι γονείς άρχισαν να διερευνούν και αναφορές ότι υπήρχαν ασκήσεις που ενδεχομένως να ήταν εκτός της εξεταστέας ύλης, ωστόσο αυτό θα διαπιστωθεί σε κατοπινό στάδιο.

Ενήμερο το Υπουργείο Παιδείας

Σημειώνεται πως οι καταγγελίες των υποψηφίων και των εκπαιδευτικών έχουν φτάσει και στο Υπουργείο Παιδείας, αφού και εκεί λήφθηκαν τηλεφωνήματα για παράπονα για τον βαθμό δυσκολίας. Οι οργανωμένοι γονείς είχαν επικοινωνία με την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και ζήτησαν τη λήψη μέτρων, ώστε να βοηθηθούν οι μαθητές.

Συγκεκριμένα, το Υπουργείο Παιδείας εξετάζει δύο σενάρια για να βοηθηθούν οι μαθητές. Το ένα είναι να υπάρξει ένας οδηγός διόρθωσης για τους αρμοδίους, στον οποίο θα αναφέρεται να είναι πιο ευέλικτοι και ελαστικοί, εκεί και όπου μπορούν να είναι και το δεύτερο είναι να υπάρξει μεγαλύτερη αναγωγή στο μάθημα, από εκείνη που υπάρχει πάντα.

Την ίδια ώρα, στο τραπέζι υπάρχει και μία άλλη πρόταση από πλευράς γονέων, όπως υπάρξει μία αξιολόγηση των θεματοθετών από πλευράς των αρμόδιων υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας, καθώς όπως διαπιστώθηκε, κάθε χρόνο καταγράφονται παράπονα για το γραπτό των Μαθηματικών.

Δειτε Επισης

Πρώτη Κυρία: Στόχος η θεσμοθέτηση του Φεστιβάλ «Πάμε Τρόοδος»
Θλίψη ΠτΔ για το θάνατο του Χ. Μυλωνά. «Διέπρεψε στους τομείς των επιχειρήσεων»
Λύπη για καθυστέρηση ανέγερσης ειδικού σχολείου «Απ. Λουκάς» εκφράζει η ΠΟΕΔ
Με μεγάλη προσέλευση επισκεπτών ξεκίνησε το Φεστιβάλ «Πάμε Τρόοδος»
Περιοδεία ΠτΔ σε όλες τις επαρχίες-«Να δημιουργήσουμε τις συνθήκες για να έχουμε περισσότερο κόσμο στην ύπαιθρό»
Εκδήλωση διαμαρτυρίας από ιδιοκτήτες ελλιμενισμένων σκαφών στη Μαρίνα Λάρνακας
Συστήνεται η διυπουργική επιτροπή για τη μεταρρύθμιση του συνταξιοδοτικού-Οι βασικές αλλαγές που δρομολογούνται
Οι ιδιωτικές σχολές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ζητούν απομάκρυνση από την Επιτροπή Παιδείας του Χρ. Σαββίδη
Συνάντηση Δήμου Ακάμα-φορέων για το πολεοδομικό έργο στους Τάφους των Βασιλέων και Κόλπων των Κοραλλίων
Απεβίωσε ο Χαράλαμπος Μυλωνάς-Χαρακτηρίστηκε ως ο πρωτεργάτης της Κυπριακής Ναυτιλίας