Νέες προκλήσεις από «υπεξ», τα ρίχνει στους Ε/κ για τη συμφόρηση στο οδόφραγμα Αγίου Δομέτιου

Το πρόβλημα της συμφόρησης στο οδόφραγμα του Αγίου Δομετίου δεν μπορεί να αποδοθεί στο κατοχικό καθεστώς, ισχυρίζεται το «υπουργείο εξωτερικών».

Σύμφωνα με το Γραφείο Τύπου και Πληροφοριών, η «Κίπρις» γράφει ότι το «υπεξ» αναφέρει στην ανακοίνωσή του ότι «καθώς οι αμοιβαίες διελεύσεις μεταξύ της τδβκ και της ελληνοκυπριακής διοίκησης της νότιας Κύπρου έχουν αυξηθεί ιδιαίτερα την τελευταία περίοδο, έχει καταστεί απαραίτητο να βρεθεί λύση στο πρόβλημα του συνωστισμού και των καθυστερήσεων που παρατηρούνται στις διελεύσεις και να ληφθούν συγκεκριμένα μέτρα προκειμένου οι διελεύσεις να γίνουν άνετες και γρήγορες σύμφωνα με την εποχή μας».

Προστίθεται ότι με αφορμή την αργή πρόοδο των διελεύσεων στο οδόφραγμα του Αγίου Δομετίου, λόγω των ελλείψεων που, όπως ισχυρίζεται, προκάλεσε η ελληνοκυπριακή πλευρά, η τουρκοκυπριακή πλευρά έθεσε το θέμα στην ημερήσια διάταξη της διμερούς Τεχνικής Επιτροπής για τις σημεία Διέλευσης, το μετέφερε στην ελληνοκυπριακή πλευρά και απαίτησε επείγουσα λύση. Το θέμα συνεχίζει να συζητείται στην Τεχνική Επιτροπή για τα σημεία διέλευσης η οποία συνεχίζει να πραγματοποιεί τακτικές συνεδριάσεις.

«Η τουρκοκυπριακή πλευρά», υποστηρίζει η ανακοίνωση, «χωρίς να περιμένει την εκτέλεση των απαραίτητων βελτιωτικών έργων από την ελληνοκυπριακή πλευρά, έχει ήδη υλοποιήσει το έργο που προβλέπει την αμφίδρομη διαπλάτυνση του δρόμου με πρόσθετες λωρίδες κυκλοφορίας στην τουρκική πλευρά της διάβασης του Αγίου Δομετίου και τα έργα αναμένεται να ολοκληρωθούν σε σύντομο χρονικό διάστημα. Ενώ είναι προφανές από πού προέρχεται η συμφόρηση στην σημείο διέλευσης του Αγίου Δομετίου, δεν είναι δυνατόν να γίνουν αποδεκτές οι προσπάθειες να αποδοθεί το πρόβλημα στην τ/κ πλευρά. 

Από την άλλη, η τουρκοκυπριακή πλευρά υπέβαλε νέα πρόταση και πρότεινε να ανοίξει το σημείο διέλευσης Μιας Μηλιάς μόνο για τη χρήση εμπορικών οχημάτων, προκειμένου να μειωθεί η συμφόρηση στον Άγιο Δομέτιο και να συμβάλει στην ανάπτυξη του εμπορίου στο πλαίσιο του Κανονισμού της Πράσινης Γραμμής. 

Όσον αφορά άλλα έργα που προβλέπεται να πραγματοποιηθούν στη νεκρή ζώνη, οι εργασίες συνεχίζονται μέσω των διμερών Τεχνικών Επιτροπών. Η τουρκοκυπριακή πλευρά υποστηρίζει ότι τα έργα που θα πραγματοποιηθούν στη νεκρή ζώνη θα πρέπει να πραγματοποιηθούν προς όφελος και των δύο πλευρών, με την ισότιμη συμμετοχή και συμβολή των μερών. 

Πηγή: KYΠΕ

Δειτε Επισης

Δεκαοκτάχρονος ανέκοψε τον δρόμο σε 81χρονη οδηγό, της επιτέθηκε και την έστειλε νοσοκομείο
Νέα κλιμάκωση του πολέμου στο Σουδάν μετά τις επιθέσεις σε αποθήκες καυσίμων-Θορυβημένος ο Γκουτέρες
Καραμπόλα έξι οχημάτων στον αυτοκινητόδρομο-Κυκλοφοριακό κομφούζιο
Σκαρφαλώνει στους 29 βαθμούς η θερμοκρασία
Ασυνήθιστος ο όγκος της διαρροής υγραερίου στην Έγκωμη-Πάνω από εκατό περιστατικά σε πέντε χρόνια
Αδράνεια εννέα ετών για τους φονικούς ΤΑΚΑΤΑ-Παραδοχές από Λουκά, με απόδοση ευθυνών και σε εταιρείες
Ξανά ενώπιον της Βουλής τα αντισταθμιστικά για τις κοινότητες στο Βασιλικό-«Πρέπει να έχουν όφελος οι κάτοικοι»
Το déjà vu για τον σφετερισμό, η έξαρση αδιαλλαξίας και το σκοτεινό μέλλον του Κυπριακού
Κούρσα για τρεις στην ΕΔΕΚ αλλά με πολλούς στο παρασκήνιο
H Yφ. Πολιτισμού υπογράφει στην Ιταλία Μνημόνιο Συναντίληψης για παράνομες αρχαιότητες