Άλλο ένα καλοκαίρι υπό τον φόβο των τετράτροχων στα παραλιακά μέτωπα-Στα συρτάρια τα μέτρα

Ακόμη ένα καλοκαίρι υπό τον φόβο της ανεξέλεγκτης χρήσης των τετράτροχων μοτοσικλετών στα παραλιακά μέτωπα πρόκειται να βιώσουμε, αφού παρά το γεγονός ότι τέθηκε προς συζήτηση από τον προηγούμενο Σεπτέμβριο ενώπιον της Βουλής η αντιμετώπιση της αλόγιστης κυκλοφορίας τετράτροχων, εντούτοις, έχει παραμείνει στα συρτάρια το ζήτημα, μαζί με τα μέτρα που βρίσκονταν ακόμη προς συζήτηση.

Τα όσα περιστατικά καταγράφηκαν το προηγούμενο καλοκαίρι με ανήλικους οδηγούς τετράτροχων ιδιαιτέρως στις περιοχές Αγίας Νάπας και Πρωταρά, προκάλεσαν έντονες αντιδράσεις τόσο στους πολίτες, όσο και στους αρμόδιους, οι οποίοι κλήθηκαν ενώπιον της Επιτροπής Μεταφορών για να συζητήσουν, αλλά και να λάβουν αποφάσεις για τον περιορισμό της ανεξέλεγκτης χρήσης των μοτοσικλετών.

Για το γεγονός ότι το θέμα παρέμεινε σε αδράνεια και δεν έχει υπάρξει κατάληξη, ενώ παράλληλα, βρισκόμαστε μια ανάσα από τους καλοκαιρινούς μήνες, όπου θα αρχίσουν να κυκλοφορούν και πάλι οι τετράτροχες μοτοσικλέτες στα παραλιακά μέτωπα, μίλησε στον REPORTER, ο εισηγητής του θέματος στη Βουλή και βουλευτής του ΔΗΚΟ, Χρίστος Ορφανίδης, ο οποίος εξήγησε ότι έπρεπε ήδη να έχει υπάρξει κατάληξη στο θέμα των μοτοσικλετών.

Όπως ανέφερε ο κ. Ορφανίδης, «επιβάλλεται να γίνει μια ρύθμιση για τις τετράτροχες, καθώς είναι ανεξέλεγκτη η χρήση τους και όπως έχει διαφανεί μάλιστα, δεν τηρούνται τα μέτρα που προνοούνται. Για παράδειγμα, μπορεί να διακινούνται μέσα στο δρόμο δέκα μοτοσικλετιστές με τετράτροχες ο ένας πίσω από τον άλλο και να δημιουργείται μια απόσταση 200 μέτρων, με αποτέλεσμα να προκαλείται κυκλοφοριακό κομφούζιο. Επίσης, αυτό που προβληματίζει ιδιαίτερα είναι ότι δεν τηρούνται τα μέτρα ασφάλειας και από τους ίδιους τους χρήστες των τετράτροχων».

Ο βουλευτής του ΔΗΚΟ, παραδέχθηκε επίσης ότι είναι ένα θέμα το οποίο έχει παραμείνει στα συρτάρια και δεν έχει ακόμη συζητηθεί, ενώ δεν έχουν γνωστοποιηθεί μέχρι στιγμής οι απόψεις της Αστυνομίας και του αρμόδιου Υπουργείου Μεταφορών, για να γνωρίζει και ο κόσμος τι συμβαίνει. «Αυτές οι μοτοσικλέτες δημιουργούν ταυτόχρονα οχληρία και ηχορύπανση, προκαλώντας αναστάτωση στους πολίτες, μέχρι και τις πρωινές ώρες. Ασφαλώς και σε κάποιες περιοχές, θα πρέπει να απαγορευτεί η διακίνηση τέτοιου είδους τετράτροχων».

Σημειώνεται ότι ο κ. Ορφανίδης, πρόκειται να θέσει εκ νέου το θέμα προς συζήτηση ως κατεπείγον πριν από την έναρξη της σεζόν, για να συζητηθεί στην Κοινοβουλευτική Επιτροπή Μεταφορών.

Έθεσαν τις ανησυχίες τους στους αρμόδιους οι επιχειρήσεις μοτοσικλετών

Την ίδια ώρα, σειρά συναντήσεων έχουν πραγματοποιήσει οι ενοικιαστές μοτοσικλετών με τους αρμόδιους φορείς, ώστε να διασφαλίσουν τις δικλείδες ασφαλείας διακίνησης των χρηστών και να μην έρθουν αντιμέτωποι με παρόμοιας φύσεως περιστατικά, όπως της περσινής καλοκαιρινής περιόδου.

Σε δηλώσεις του στον REPORTER ο Σύνδεσμος Ενοικιαστών των Μοτοσικλετών (ΕΝΕΜΟΤΟ), Νίκος Στυλιανού, ανέφερε ότι έχουν αρχίσει δειλά-δειλά οι ενοικιάσεις μοτοσικλετών, κυρίως στις παραλιακές περιοχές Αγίας Νάπας και Πρωτάρα, όπου αναμένεται το καλοκαίρι να ενοικιάζονται καθημερινώς. «Εμείς ήδη έχουμε πραγματοποιήσει συναντήσεις εγκαίρως φέτος με εκπροσώπους της Αστυνομίας, το Δημαρχείο, το Υφυπουργείο Τουρισμού και ζητήσαμε αστυνόμευση από νωρίς στους δρόμους και να μην αναμένουμε τον Ιούλιο όπως την περσινή σεζόν, για να βρισκόμαστε αντιμέτωποι με προβληματικά φαινόμενα», ανέφερε ο κ. Στυλιανού.

Επιπρόσθετα, από την πλευρά τους οι ενοικιαστές πραγματοποίησαν συναντήσεις με τους υποψήφιους περιφερειάρχες, από τους οποίους ζήτησαν να λάβουν από νωρίς τα μέτρα τους. «Ακόμη, θέσαμε ενώπιον των αρμόδιων ένα πάγιο αίτημά μας, για τουριστική Αστυνομία, αλλά δυστυχώς, κανείς δεν το λαμβάνει υπόψη. Συζητήσαμε επίσης με το Υπουργείο Μεταφορών, την απαγόρευση ορισμένων περιοχών για την κυκλοφορία των συγκεκριμένων μοτοσικλετών, αλλά έχουμε παραμείνει στη συζήτηση, χωρίς να λαμβάνουν κάποια απόφαση».

Όπως υπογράμμισε επίσης ο κ. Στυλιανού, «πρόκειται για ένα φαινόμενο, για το οποίο από την πλευρά μας δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι περισσότερο, παρά από το να προτείνουμε μέτρα. Από εκεί και πέρα πρέπει να υλοποιηθούν από τους αρμόδιους και να αναλάβει δράση η Αστυνομία».

Αυτό που πράττουν οι ενοικιαστές από την πλευρά τους, είναι να έχουν επάνω στα μηχανήματα κολλημένα αυτοκόλλητα μέσω των οποίων εφιστούν την προσοχή στους οδηγούς να φοράνε το κράνος τους, να οδηγούν μέσα στα όρια ταχύτητας και να βρίσκονται μέσα σε δρόμους που επιτρέπεται η διακίνηση τους. «Μόνο οδηγίες μπορούμε να δίνουμε στους χρήστες για την ορθή χρήση των μοτοσικλετών, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι περισσότερο. Δεν μπορούμε να τρέχουμε ξοπίσω τους χρήστες των μοτοσικλετών μας για να δούμε εάν τηρούν τους κανόνες οδικής ασφάλειας», υπέδειξε ο κ. Στυλιανού.

Δειτε Επισης

Συνομιλίες για το πυρηνικό πρόγραμμα με Γαλλία, Γερμανία και Βρετανία θα αρχίσει το Ιράν
Η Ουκρανία παρουσίασε συντρίμμια του Oreshnik-«Δεν έχουμε ξαναδεί κάτι τέτοιο»
Συνελήφθησαν άλλοι 24 παράνομοι αλλοδαποί-Άρχισαν οι διαδικασίες απέλασης
Δεν κάνουν πίσω οι εργαζόμενοι στον κλάδο σκυροδέματος-Συνεχίζεται η απεργία
«Την έχω ικανή για όλα, δεν της έχω εμπιστοσύνη»-Νέες αποκαλύψεις για την Ειρήνη Μουρτζούκου
Επεισοδιακή καταδίωξη καταζητούμενου για απαγωγή στη Λακατάμεια-Συγκρούστηκε με περιπολικό
Πυρκαγιά σε συνεργείο στη Λάρνακα-Κάηκαν ελαστικά και καναπέδες
Κόπηκαν δέντρα, έπεσαν αλουμίνια και πέτρες από υψώματα-Ζημιές από τους σφοδρούς ανέμους στη Λευκωσία
Ανησυχία για το νέο υπερηχητικό πυραυλο Oreshnik-Μπορεί να πλήξη τη Βαρσοβία σε 12 λεπτά
Αποφασίζουν τα επόμενα βήματα οι συντεχνίες του κλάδου σκυροδέματος-Το χρονικό της κρίσης