Η Microsoft προειδοποιεί πως η Κίνα θα χρησιμοποιήσει τεχνητή νοημοσύνη για να παρέμβει στις εκλογές στις ΗΠΑ
17:11 - 05 Απριλίου 2024
Τον κώδωνα του κινδύνου κρούει η Microsoft, προειδοποιώντας πως το καθεστώς του Πεκίνου θα επιχειρήσει να επηρεάσει τους ψηφοφόρους στις επερχόμενες εκλογές σε ΗΠΑ, Νότιο Κορέα και Ινδία με την βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης.
Όπως αναφέρει η βρετανική εφημερίδα «Guardian», έκθεση της αμερικανικής εταιρείας τεχνολογίας αναφέρει ότι «η ομάδα διαχείρισης απειλών της Microsoft προειδοποιεί ότι κυβερνοομάδες, που υποστηρίζονται από το κινεζικό κομμουνιστικό καθεστώς, έχουν βάλει στο... μάτι εκλογές υψηλού προφίλ που θα διενεργηθούν το τρέχον έτος, έχοντας την υποστήριξη της Βορείου Κορέας».
Ινδία, Νότια Κορέα και Ηνωμένες Πολιτείες ετοιμάζονται να στήσουν κάλπες και «είναι πιθανό να δούμε κινεζικούς κυβερνοχώρους και παράγοντες επιρροής, όπως και Βορειοκορεάτες, να συνεργάζονται με το Πεκίνο για να διαταράξουν την εκλογική τους διαδικασία», όπως αναφέρει η έκθεση.
Η Microsoft διευκρίνισε ότι «τουλάχιστον» η Κίνα θα δημιουργήσει και θα διανείμει μέσω των social media το περιεχόμενο - προϊόν της τεχνητής νοημοσύνης προκειμένου να «ωφελήσει την θέση της σε αυτές τις υψηλού προφίλ εκλογές».
Η αμερικανική εταιρεία τεχνολογίας ανέφερε, ακόμα, στην έκθεσή της ότι η Κίνα είχε ήδη επιχειρήσει μια εκστρατεία παραπληροφόρησης μέσω της τεχνητής νοημοσύνης στις προεδρικές εκλογές στην Ταϊβάν τον περασμένο Ιανουάριο.
Μια ομάδα υποστηριζόμενη από το Πεκίνο, ονόματι «Storm 1376», επίσης γνωστή ως Spamouflage ή Dragonbridge, ήταν ιδιαίτερα ενεργή κατά τη διάρκεια των εκλογών στην Ταϊβάν, επισημαίνει η βρετανική εφημερίδα και προσθέτει: «Οι ομιλητές - τηλεπαρουσιαστές δημιουργήθηκαν από το εργαλείο CapCut, το οποίο αναπτύχθηκε από την κινεζική εταιρεία ByteDance, την ιδιοκτήτρια του TikTok, όπως διευκρινίζει η Microsoft».
Η εταιρεία πρόσθεσε ότι οι κινεζικές ομάδες συνεχίζουν να πραγματοποιούν εκστρατείες επιρροής στις ΗΠΑ επισημαίνοντας ότι, ηθοποιοί- φερέφωνα του Πεκίνου χρησιμοποιούν λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να θέσουν «διχαστικά ερωτήματα» στους Αμερικανούς ψηφοφόρους και να προσπαθήσουν να κατανοήσουν ζητήματα που τους προβληματίζουν.
Πηγή: Πρώτο Θέμα