Σε απόγνωση οι καταναλωτές από τις απάτες επιχειρήσεων-Ξεπέρασαν τις τριάντα οι καταγγελίες

Πέραν των τριάντα καταγγελιών καταγράφηκαν το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας, από καταναλωτές οι οποίοι φέρονται να έπεσαν θύματα απάτης από επιχειρήσεις, με τον Κυπριακό Σύνδεσμο Καταναλωτών, να διερευνά την κάθε καταγγελία ξεχωριστά και να παραπέμπει τους καταναλωτές στις αρμόδιες υπηρεσίες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Καταναλωτών, υπήρξαν συνολικά 32 καταγγελίες από καταναλωτές, ενώ ένας μεγάλος αριθμός εξ αυτών των καταγγελιών, γύρω στις 23, είχαν να κάνουν με ελαττωματικά προϊόντα και τις εγγυήσεις τους. Σε δηλώσεις της στον REPORTER, η νομική λειτουργός του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών, Βιργινία Χρήστου, ανέφερε ότι «υπήρχαν καταναλωτές οι οποίοι έπαιρναν τα προϊόντα τους τα οποία εμπίπτουν μέσα στα δυο χρόνια εγγύησης στην εταιρεία και εκεί υπήρχε μια διαφορά με το κατά πόσο θα επιστραφούν τα χρήματα πίσω στον καταναλωτή, ή θα αντικατασταθεί το προϊόν ή θα γίνει επιδιόρθωση. Σημαντικό ωστόσο, είναι το γεγονός ότι το κομμάτι που αφορά τα ελαττωματικά προϊόντα, διαφέρει από περίπτωση σε περίπτωση».

Από την πλευρά του ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών, καθοδηγεί τον καταναλωτή με βάση τα γεγονότα που του παρατίθενται και από εκεί και πέρα εξηγεί για το τι ορίζει η Νομοθεσία. Για παράδειγμα, όπως ανέφερε η κα. Χρήστου, υπάρχουν επιχειρήσεις που λένε στους καταναλωτές ότι όταν αγοράζουν ένα καινούργιο προϊόν σε έκπτωση, το χρονικό πλαίσιο της εγγύησης τους, μειώνεται στον ένα χρόνο. Κάτι τέτοιο, σύμφωνα με την ίδια, «δεν ισχύει, καθώς όλα τα καινούργια προϊόντα, είτε είναι σε έκπτωση, είτε σε προσφορά, είτε τα έχει η επιχείρηση πέραν των δέκα χρονών εκεί, όλα έχουν δυο χρόνια εγγύηση, ενώ τα μεταχειρισμένα ένα χρόνο εγγύηση. Επίσης, υπάρχουν περιπτώσεις καταναλωτών οι οποίοι αγόρασαν ένα προϊόν από κυπριακή εταιρεία και όταν το πήραν πίσω για επιδιόρθωση, η εταιρεία τους κάλεσε να επικοινωνήσουν με τους προμηθευτές ή κατασκευαστές που βρίσκονται σε άλλες χώρες κράτη μέλη της Ε.Ε. Αυτό είναι παράνομο με βάση τον Νόμο και κανένας καταναλωτής δεν οφείλει να επικοινωνεί με τεχνικούς και προμηθευτές που είναι σε άλλες χώρες».

Όσον αφορά τις υπόλοιπες καταγγελίες, αυτές αφορούσαν την ακρίβεια και ανησυχία των καταναλωτών για τα καύσιμα και το ρεύμα. Ακόμη, υπήρξαν παράπονα από καταναλωτές, οι οποίοι δεν μπορούν να ανταποκριθούν στην ακρίβεια και ζητούσαν από τον Σύνδεσμο να αντιδράσει άμεσα ώστε να καλυτερεύσει ο τρόπος ζωής τους. Σύμφωνα με τη νομική λειτουργό, υπήρξε περίπτωση πολίτη, ο οποίος έχασε και το σπίτι του και παραπέμφθηκε στις αρμόδιες αρχές, για να λάβει τη στήριξη που απαιτείται.

Δειτε Επισης

Εκτονώθηκε η κρίση, δεν θα υπάρχει κλιμάκωση μέτρων από τους γιατρούς-Όσα συμφώνησαν με Δαμιανό
Ξεκινούν διαβουλεύσεις με το Υπ. Υγείας οι γιατροί-Χρονοδιάγραμμα μέχρι τέλος Φεβρουαρίου
Πράσινο φως από ΕΠΑ για απόκτηση της CNP από Ελληνική-Πότε αναμένεται η ολοκλήρωση της εξαγοράς
Έντονη η Κυβέρνηση με τους γιατρούς για την κρίση-«Αθέτησαν τα συμφωνηθέντα»
Εξαγόρασε την ExxonMobil Κύπρου και αποκτά τα 68 πρατήρια Esso η Petrolina-Στα €48,6 εκατ. το τίμημα της συμφωνίας
Συννεφιασμένος ο καιρός, στους 18 βαθμούς Κελσίου η θερμοκρασία
Υψίστης σημασίας συνάντηση στο Υπουργείο Υγείας για εκτόνωση της κρίσης-Δεν παρίσταται ο ΟΚΥπΥ
Κάλυψαν την τρύπα με τα προσωπικά δεδομένα, έμειναν άλλα κενά για τη βία και παρενόχληση στην εργασία
Κόλλησαν οι διαδικασίες για αφαίρεση του συρματοπλέγματος στην Πράσινη Γραμμή
Συνεδρία Υπουργού Γεωργίας με αγροτικές οργανώσεις-Επί τάπητος ανομβρία και επιδότηση γεωργών