Σε απόγνωση οι καταναλωτές από τις απάτες επιχειρήσεων-Ξεπέρασαν τις τριάντα οι καταγγελίες

Πέραν των τριάντα καταγγελιών καταγράφηκαν το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας, από καταναλωτές οι οποίοι φέρονται να έπεσαν θύματα απάτης από επιχειρήσεις, με τον Κυπριακό Σύνδεσμο Καταναλωτών, να διερευνά την κάθε καταγγελία ξεχωριστά και να παραπέμπει τους καταναλωτές στις αρμόδιες υπηρεσίες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Καταναλωτών, υπήρξαν συνολικά 32 καταγγελίες από καταναλωτές, ενώ ένας μεγάλος αριθμός εξ αυτών των καταγγελιών, γύρω στις 23, είχαν να κάνουν με ελαττωματικά προϊόντα και τις εγγυήσεις τους. Σε δηλώσεις της στον REPORTER, η νομική λειτουργός του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών, Βιργινία Χρήστου, ανέφερε ότι «υπήρχαν καταναλωτές οι οποίοι έπαιρναν τα προϊόντα τους τα οποία εμπίπτουν μέσα στα δυο χρόνια εγγύησης στην εταιρεία και εκεί υπήρχε μια διαφορά με το κατά πόσο θα επιστραφούν τα χρήματα πίσω στον καταναλωτή, ή θα αντικατασταθεί το προϊόν ή θα γίνει επιδιόρθωση. Σημαντικό ωστόσο, είναι το γεγονός ότι το κομμάτι που αφορά τα ελαττωματικά προϊόντα, διαφέρει από περίπτωση σε περίπτωση».

Από την πλευρά του ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών, καθοδηγεί τον καταναλωτή με βάση τα γεγονότα που του παρατίθενται και από εκεί και πέρα εξηγεί για το τι ορίζει η Νομοθεσία. Για παράδειγμα, όπως ανέφερε η κα. Χρήστου, υπάρχουν επιχειρήσεις που λένε στους καταναλωτές ότι όταν αγοράζουν ένα καινούργιο προϊόν σε έκπτωση, το χρονικό πλαίσιο της εγγύησης τους, μειώνεται στον ένα χρόνο. Κάτι τέτοιο, σύμφωνα με την ίδια, «δεν ισχύει, καθώς όλα τα καινούργια προϊόντα, είτε είναι σε έκπτωση, είτε σε προσφορά, είτε τα έχει η επιχείρηση πέραν των δέκα χρονών εκεί, όλα έχουν δυο χρόνια εγγύηση, ενώ τα μεταχειρισμένα ένα χρόνο εγγύηση. Επίσης, υπάρχουν περιπτώσεις καταναλωτών οι οποίοι αγόρασαν ένα προϊόν από κυπριακή εταιρεία και όταν το πήραν πίσω για επιδιόρθωση, η εταιρεία τους κάλεσε να επικοινωνήσουν με τους προμηθευτές ή κατασκευαστές που βρίσκονται σε άλλες χώρες κράτη μέλη της Ε.Ε. Αυτό είναι παράνομο με βάση τον Νόμο και κανένας καταναλωτής δεν οφείλει να επικοινωνεί με τεχνικούς και προμηθευτές που είναι σε άλλες χώρες».

Όσον αφορά τις υπόλοιπες καταγγελίες, αυτές αφορούσαν την ακρίβεια και ανησυχία των καταναλωτών για τα καύσιμα και το ρεύμα. Ακόμη, υπήρξαν παράπονα από καταναλωτές, οι οποίοι δεν μπορούν να ανταποκριθούν στην ακρίβεια και ζητούσαν από τον Σύνδεσμο να αντιδράσει άμεσα ώστε να καλυτερεύσει ο τρόπος ζωής τους. Σύμφωνα με τη νομική λειτουργό, υπήρξε περίπτωση πολίτη, ο οποίος έχασε και το σπίτι του και παραπέμφθηκε στις αρμόδιες αρχές, για να λάβει τη στήριξη που απαιτείται.

Δειτε Επισης

ΠΑΣΥΚΑΦ: Στις 9.945 τα περιστατικά καρκίνου του προστάτη τα τελευταία 23 χρόνια
ΒΙΝΤΕΟ: Ορατοί και από την Κύπρο οι πύραυλοι που εκτόξευσε κατά του Ισραήλ το Ιράν
«Εφιαλτικό σενάριο αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ»-Πώς σχολιάζουν τις εξελίξεις οι ειδικοί
Ολοκλήρωσαν τη φοίτηση στο ΕΣΦΕ και επιστρέφουν στο σχολείο τέσσερα παιδιά-«Ενθαρρυντικά αποτελέσματα»
Ασφαλείς οι ασθενείς και συνοδοί τους που βρίσκονται στο Ισραήλ-Συνεχής επικοινωνία Δαμιανού με πρεσβεία
Αναμένεται απότομη αύξηση τιμών καυσίμων τις επόμενες μέρες λόγω της επίθεσης του Ισραήλ
Οι καταστηματάρχες επιμένουν σε εφαρμογή της απόφασης για άνοιγμα Μακαρίου
Σε πλήρη εγρήγορση οι υπηρεσίες για την εκτροπή πτήσεων-Αποβιβάστηκαν 2.427 από τα αεροπλάνα
Διαχειρίσιμη η κατάσταση με την ύδρευση στην Πάφο-«Δύσκολη κατάσταση για άρδευση»
Συνωστισμός αεροσκαφών στο αεροδρόμιο Λάρνακας από τις μαζικές εκτροπές πτήσεων προς το Ισραήλ (vid&pics)