Πώς απαντά η διευθύντρια του OAY στα παράπονα για αναπάντητες κλήσεις στα εφημερεύοντα

Ικανοποιητικά προχωρεί για ένα χρόνο τώρα ο θεσμός των εφημερευόντων γιατρών, δίνοντας οφέλη προς τον κόσμο, δήλωσε στο ΚΥΠΕ η Διευθύντρια του Οργανισμού Ασφάλισης Υγείας (ΟΑΥ) Έφη Καμίτση, σημειώνοντας ότι συνεχώς γίνονται απολογισμοί και ο θεσμός βελτιώνεται ακόμη περισσότερο.

«Ο θεσμός εφημερευόντων γιατρών πάει καλά, έχει ένα χρόνο που λειτουργεί τώρα. Λειτουργεί από πέρσι τον Ιούλιο με διάφορες προσαρμογές που κάναμε στις ώρες κατά τα Σαββατοκύριακα και τις δημόσιες αργίες. Τα κέντρα είναι σταθερά οπότε ο κόσμος έμαθε πού να πάει. Πάντα τον xειμώνα βλέπουμε αυξήσεις λόγω των ιώσεων, υπάρχουν αυξημένοι όγκοι», είπε η κ. Καμίτση.

Κληθείσα να σχολιάσει ότι υπάρχουν παράπονα ότι δεν απαντούν τα τηλέφωνα κατά τις ώρες εφημερίας, ανέφερε ότι «δεν λάβαμε τέτοιου είδους παράπονα, δεν είχαμε κάποιο ιδιαίτερο θέμα. Δεν έτυχε να πάρουμε παράπονα από κόσμο».

Η κ. Καμίτση διαβεβαίωσε ότι γίνοντας συνεχώς βελτιώσεις. «Τον Σεπτέμβριο κάναμε ένα απολογισμό και προβήκαμε σε κάποιες βελτιώσεις. Με το κλείσιμο της σεζόν του xειμώνα θα μιλήσουμε με τους γιατρούς και τον κόσμο και θα δούμε αν χρειάζεται οποιαδήποτε άλλη αναπροσαρμογή για να γίνει», πρόσθεσε.

Οι ώρες λειτουργίας των Υπηρεσιών Εφημερίας τα Σάββατα, τις Κυριακές και τις Δημόσιες Αργίες είναι από τις 11.00 έως τις 17.00.

Επιπρόσθετα, το τηλεφωνικό κέντρο ξεκινά τη λειτουργία του 30 λεπτά πριν από την έναρξη λειτουργίας των ΥΕ.

Υπενθυμίζεται ότι οι Υπηρεσίες Εφημερίας ΠΙ παρέχονται σε ενήλικες και παιδιά, οι οποίοι είναι δικαιούχοι του ΓεΣΥ, κατά τα Σαββατοκύριακα και τις Δημόσιες Αργίες, και αφορούν στην παροχή φροντίδας υγείας για έκτακτα προβλήματα όπως είναι η οξεία έναρξη ανησυχητικών συμπτωμάτων, ο απότομος και έντονος πόνος, η επιδείνωση συμπτωμάτων σοβαρής χρόνιας ασθένειας, ο υψηλός πυρετός που συνοδεύεται από άλλα συμπτώματα.

Οι δικαιούχοι δεν πρέπει να απευθύνονται στις υπηρεσίες εφημερίας ΠΙ για προϋπάρχουσες ιατρικές καταστάσεις, έκδοση επαναλαμβανόμενων συνταγών, έκδοση παραπεμπτικών σε άλλες υπηρεσίες του ΓεΣΥ ή στις περιπτώσεις που δεν έχουν τον χρόνο να επισκεφθούν τον Προσωπικό Ιατρό τους.

Για την εξυπηρέτησή τους, οι δικαιούχοι επικοινωνούν τηλεφωνικώς με τις Υπηρεσίες Εφημερίας ΠΙ της επαρχίας τους κατά τις ώρες λειτουργίας των Υπηρεσιών Εφημερίας. Κατόπιν αξιολόγησης του προβλήματος υγείας, διευθετείται ραντεβού εντός της ημέρας και των ωρών λειτουργίας των υπηρεσιών εφημερίας. Τονίζεται ότι, για την εύρυθμη εξυπηρέτηση των δικαιούχων, οι υπηρεσίες λειτουργούν μόνο με προγραμματισμένα ραντεβού.

Δειτε Επισης

Πορεία προς Υπ. Εργασίας από εργαζόμενους στον κλάδο έτοιμου σκυροδέματος
Καταιγίδες και χαλάζι στο καιρικό μενού-Στους 24 βαθμούς η θερμοκρασία
Μπαίνει στο χορό και η Ελεγκτική για την ρήξη στην Υγεία-Σε αδιέξοδο για τα οικονομικά κριτήρια
Αυτοί είναι οι μαγικοί αριθμοί που χαρίζουν πάνω από 1 εκ. ευρώ στο Τζόκερ
Ανοίγει ξανά η πλατφόρμα Post2Santa για αποστολή γραμμάτων στον Άγιο Βασίλη
Τον θεμέλιο λίθο για τη Μονάδα Κυκλοτρονίου στο Ογκολογικό κατέθεσε ο Πρόεδρος
Υπερψηφίστηκε νομοθεσία που ενισχύει πλαίσιο καταπολέμησης εταιρικής φοροδιαφυγής
Ψηφίστηκε νόμος για κύρωση συμφωνίας ΚΔ-Ελλάδας για φυσικές καταστροφές
Ανακαλούνται τα επιβληθέντα πρόστιμα για πραγματικούς δικαιούχους εταιρειών
Δεν αλλάζει το νομοσχέδιο για Συνήγορο του Ασθενή το Υπ. Υγείας-Μπήκε στο τελικό στάδιο στη Βουλή