Φορτηγό πλοίο υπό ελληνική σημαία δέχθηκε επίθεση ανοικτά της Υεμένης

Η βρετανική εταιρεία για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας Ambrey ανακοίνωσε πως αμερικανικής ιδιοκτησίας φορτηγό πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου υπό ελληνική σημαία ζήτησε στρατιωτική συνδρομή δηλώνοντας πως δέχθηκε «πυραυλική επίθεση» σε απόσταση περίπου 93 μιλίων ανατολικά του Άντεν της Υεμένης.

Πηγές του υπουργείου Ναυτιλίας αναφέρουν σχετικά με την απόπειρα στο υπό ελληνική σημαία πλοίο, ότι πρόκειται για ένα Bulk carrier με φορτίο σιτηρών από την Αργεντινή για το Άντεν.

Έχει 23 μέλη πλήρωμα, μεταξύ των οποίων 5 Έλληνες και είναι όλοι καλά στην υγεία τους.

Οι ίδιες πηγές  αναφέρουν ότι το πλοίο δεν χτυπήθηκε. Έγιναν 2 απόπειρες επίθεσης πολύ κοντά στο πλοίο με αποτέλεσμα να σπάσει ένα τζάμι σε ένα κρένι του πλοίου.

Το πλοίο φέρει την επωνυμία Sea Champion και σύμφωνα με στοιχεία του Εquasis, το διαχειρίζεται η εταιρεία MEGA shipping line που έχει έδρα τον Πειραιά.

Η κρίση στην Ερυθρά

Στο μεταξύ, οι συνέπειες της κρίσης στην Ερυθρά Θάλασσα αποτυπώνονται και στα αποτελέσματα διακίνησης containers για τον Ιανουάριο που δημοσιοποίησε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες διαχείρισης λιμένων, η Cosco Shipping Ports, η οποία ελέγχει τους δυο από τους τρεις προβλήτες του λιμανιού του Πειραιά.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η Cosco Shipping Ports, η διακίνηση containers στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά κατέγραψε μείωση 12,7% τον Ιανουάριο αποτέλεσμα την αλλαγή δρομολογίων που επέβαλαν οι… Χούθι, με τις επιθέσεις τους σε πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα. Ακόμη μεγαλύτερη θα είναι η πτώση τον μήνα Φεβρουάριο όπως εκτιμούν παράγοντες που παρακολουθούν τις εξελίξεις στα λιμάνια.

Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα υποχρέωσε όλες σχεδόν τις ναυτιλιακές εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (και όχι μόνο) να επιλέγουν να στέλνουν τα πλοία τους γύρω από την Αφρική. Οι αλλαγές δρομολογίων από την Άπω Ανατολή προς την Ευρώπη, μέσω Νότιας Αφρικής ευνοούν τα λιμάνια της Δυτικής και Βόρειας Ευρώπης αλλά και του Μαρόκου, εις βάρος του Πειραιά που παύει πλέον να είναι το πρώτο λιμάνι στην Ευρώπη μετά το Σουέζ, με αποτέλεσμα να χάνει ένα σημαντικό φορτίο που προοριζόταν για μεταφόρτωση.

Πηγή: Ιn

Δειτε Επισης

Ένας νεκρός, 15 τραυματίες σε ρωσικό πλήγμα στο Κριβί Ριχ της Ουκρανίας
Καταγγέλλει ξανά το «ειδεχθές έγκλημα» μετά την παραδοχή του Ισραήλ για δολοφονία του Χανίγια
Αρχές του νέου έτους το προσχέδιο για ενιαία νομοθεσία για ΑμεΑ-Δεν τίθεται θέμα αποκοπής παροχών
Κολλημένοι στο σερφάρισμα στα social media οι Κύπριοι-«Κάποιοι προτιμούν την επίπλαστη ζωή του διαδικτύου»
Τα έργα εκατομμυρίων που αναβαθμίζουν την ποιότητα υγείας, τα ανοικτά κεφάλαια και οι στόχοι του Υπουργείου
Γεμίζουν τα κρεβάτια στα παιδιατρικά τμήμα λόγω του κοκτέιλ λοιμώξεων-Υπό πίεση το σύστημα
Τα νέα διεθνή ρεζιλίκια και η άμεση ανάγκη για αλλαγή νοοτροπίας στην Αστυνομία
Εκατό χρόνια φυλακή σε ομόφυλο ζευγάρι από τη Τζόρτζια για τον βιασμό των υιοθετημένων παιδιών του
Οι 330 φετινές εκτελέσεις στη Σαουδική Αραβία συνιστούν ρεκόρ των τελευταίων δεκαετιών
Ο νέος υπουργός Οικονομικών της Γαλλίας είχε γλιτώσει από θαύμα στην επίθεση στους Δίδυμους Πύργους