Αποσύρεται ακατάλληλος αυτόματος διακόπτης από την κυπριακή αγορά (pic)

Το Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Υπηρεσιών ανακοίνωσε ότι έχει εντοπίσει στην αγορά αυτόματο διακόπτη διαρροής με ενσωματωμένη προστασία από υπερένταση (RCBO), με εμπορική επωνυμία: Iskra, κατασκευαστή Iskra, d.o.o (στη συσκευασία), μοντέλο KAFI, με χαρακτηριστικά: 2 pole, 230 V, 30 mA, C32, με διανομέας του προϊόντος την AGELCO SALES LTD, που περιέχει κίνδυνο ηλεκτροπληξίας.

Στην ανακοίνωση που μεταδίδει το ΓΤΠ, το Τμήμα πληροφορεί το καταναλωτικό κοινό ότι η πιθανότητα υλοποίησης του κινδύνου είναι απομακρυσμένη, λαμβανομένης υπόψη της φύσης και του βαθμού του, εντούτοις, συνιστά αντικατάσταση του προϊόντος, παρόλο που αυτή δεν είναι αναγκαία.

Καλεί περαιτέρω τους αδειοδοτημένους ηλεκτρολόγους που έχουν στην κατοχή τους το προϊόν αυτό να μην το χρησιμοποιήσουν / εγκαταστήσουν και να το επιστρέψουν άμεσα στον πωλητή, δηλαδή στο κατάστημα από το οποίο το έχουν προμηθευτεί.

Σημειώνει ότι, το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί στον διανομέα, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την αποτελεσματική και αποδοτική εκτέλεση της απόσυρσης.

Επιπρόσθετα, αναφέρει ότι σύμφωνα με τον περί Ορισμένων Πτυχών που αφορούν στις Συμβάσεις για τις Πωλήσεις Αγαθών Νόμο του 2021, σε περίπτωση αγοράς μη συμμορφούμενου προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται αρχικά δωρεάν επισκευή ή αντικατάστασή του.

Σημειώνεται επίσης πως η υποχρέωση επισκευής ή αντικατάστασης των αγαθών περιλαμβάνει την αφαίρεση των μη συμμορφούμενων αγαθών και την εγκατάσταση των υποκατάστατων αγαθών ή των επισκευασθέντων αγαθών ή την ανάληψη των δαπανών της εν λόγω αφαίρεσης και εγκατάστασης.

Σε περίπτωση που η επισκευή ή αντικατάσταση δεν είναι εφικτή, τότε ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση (δηλαδή να τερματίσει τη σύμβαση και να ζητήσει επιστροφή των χρημάτων που έχει καταβάλει).

Υπενθυμίζει ακόμα ότι τα πιο πάνω δικαιώματα ισχύουν για περίοδο δύο ετών από την αρχική παράδοση του προϊόντος στον καταναλωτή και ότι την αποκλειστική ευθύνη έναντι του καταναλωτή έχει πάντα ο τελικός πωλητής.

Διευκρινίζει ότι στην περίπτωση που ο πωλητής αρνείται να ανταποκριθεί στα πιο πάνω δικαιώματα του καταναλωτή, καλείται ο καταναλωτής να υποβάλει γραπτώς το παράπονό του μέσω της ιστοσελίδας της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή.

Τέλος, καλεί οποιοσδήποτε γνωρίζει σημείο πώλησης τέτοιου προϊόντος ή χρειάζεται επιπρόσθετες πληροφορίες ή διευκρινίσεις να επικοινωνεί με το Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Υπηρεσιών στα τηλέφωνα 22800514 και 22800522 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση msa@ems.mcw.gov.cy ή στο φαξ 22348202.

download

Δειτε Επισης

Τις εισηγήσεις για τις τ/κ περιουσίες κατέθεσε η ΠΕΠ ενώπιον της Επ. Προσφύγων
Δαπάνες €0,5 εκ. για αναβάθμιση παραλιών στον Προϋπολογισμό 2025
Μέχρι τέλος έτους η μελέτη για τον εκσυγχρονισμό επιδομάτων-Καταγράφηκαν 42 διαφορετικά
Στήριξη στο αναπτυξιακό πρόγραμμα του ΤΕΠΑΚ εξέφρασε η Υπουργός Παιδείας
Γύρω στις έξι χιλιάδες τα διαφιλονικούμενα κτήματα παγκυπρίως
Στήριξη από την πολιτεία ζητούν οι επανεγκατασταθέντες Μαρωνίτες
Καταβολή ΕΕΕ σε άτομα με αναπηρία, ανεξάρτητα από το οικογενειακό εισόδημα, επιδιώκει η Βουλή
Μαθητές επιδίδονται σε τζόγο και challenges μέσω κινητών-Υπογραμμίζει την ανάγκη για απαγόρευση η ΥΠΑΝ
Τέσσερις χιλιάδες νέες διαγνώσεις καρκίνου στην Κύπρο κάθε χρόνο-Το 40% είναι μεταξύ 16-64 ετών
Σε τροχιά αναπλήρωσης της θέσης του ΓΔ ο ΟΑΥ-Τα επόμενα βήματα και η διαδικασία που θα ακολουθηθεί