Στο 94,44% το επίπεδο ικανοποίησης καταναλωτών το 2023

Το 94,44% έφτασε το επίπεδο ικανοποίησης των καταναλωτών από τις υπηρεσίες χειρισμού υποθέσεων αναφέρει στην Ετήσια Έκθεσή του για το 2023 το Ευρωπαϊκό Κέντρου Καταναλωτή (ΕΚΚ) Κύπρου.

Η πλειοψηφία των παραπόνων (54%) αφορούσαν σε είδη ένδυσης και υπόδησης, ακολουθούμενα από μεταφορές - 22% - και άλλα (15%).

Τα περισσότερα παράπονα αφορούσαν συναλλαγές μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου (50%), ενώ το 48% ήταν για αγορές από καταστήματα, 1% μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας, και 1% για άλλου είδους συναλλαγές.

Σύμφωνα με την Έκθεση, κατά τη διάρκεια του 2023, έλαβε συνολικά 606 αιτήματα πληροφόρησης και 710 διασυνοριακά παράπονα «με σημαντική αύξηση κατά 33% σε σύγκριση με το 2022».

Περίπου το 65% ερωτημάτων και υποθέσεων «επιλύθηκε επιτυχώς, από κοινού με τα ΕΚΚ των υπολοίπων κρατών-μελών, στην επίτευξη ικανοποιητικών για τα εμπλεκόμενα μέρη εξωδικαστικών συμβιβασμών», αναφέρεται.

Όπως σημειώνεται, «οι δεξιότητες αποτελεσματικής διαμεσολάβησης και η υψηλή νομική κατάρτιση των στελεχών του ΕΚΚ Κύπρου αντικατοπτρίζονται στο γεγονός ότι ήταν πολύ χαμηλό το ποσοστό εκείνων των υποθέσεων (7%) που παραπέμφθηκαν σε άλλους φορείς εναλλακτικής επίλυσης διαφορών».

«Αξιοσημείωτο είναι το επίπεδο ικανοποίησης των καταναλωτών από τις υπηρεσίες χειρισμού υποθέσεων του ΕΚΚ Κύπρου που φτάνει το 94,44%», προστίθεται στην Έκθεση. «Τα σχετικά υψηλά επίπεδα ικανοποίησης των καταναλωτών από τις υπηρεσίες μας αποτελούν ένα σταθερό, διαχρονικό επίτευγμα», αναφέρεται.

Σημειώνεται ότι στα πλαίσια του προγράμματος Εκπαίδευσης «Ασφαλείς Αγορές από το Διαδίκτυο» επωφελήθηκαν πάνω από 710 μαθητές Δημοτικών σχολείων.

Επιπλέον, λειτουργοί του ΕΚΚ Κύπρου συμμετείχαν σε τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές ενημερώνοντας το καταναλωτικό κοινό για τα δικαιώματα τους, κυρίως σε θέματα αεροπορικών μεταφορών και ηλεκτρονικών αγορών.

Το ΕΚΚ Κύπρου, το οποίο φιλοξενείται στην Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας, αναφέρει ακόμη η Έκθεση, «κατάφερε να εκπληρώσει με επιτυχία τους στόχους που είχαν τεθεί», να ενδυναμώσει και να βοηθήσει τους καταναλωτές στην αποτελεσματική προστασία των δικαιωμάτων τους, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα ότι είχαν συνεχή, πλήρη και εύκολη πρόσβαση στον εξωδικαστικό μηχανισμό επίλυσης διαφορών του Δικτύου ΕΚΚ.

Πηγή: KYΠΕ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ;

Δειτε Επισης

Οικογενειακή τραγωδία πίσω από το θανατηφόρο τροχαίο του 27χρονου στην Ηλεία
Ολονύχτιες οι έρευνες για εντοπισμό του τουρίστα στην Πάφο-Πληροφορίες ότι εντοπίστηκε το σκάφος
Μοναδικό θέαμα στην Εύβοια: Κοπάδι δελφινιών εμφανίστηκε στην Αιδηψό
Επιχείρηση εντοπισμού τουρίστα στην Πάφο-Πήγε σε παραλία στο Λατσί και έκτοτε χάθηκαν τα ίχνη του
Τον βασιλιά Κάρολο θα εκπροσωπήσει ο πρίγκιπας Ουίλιαμ στην κηδεία του πάπα Φραγκίσκου
Συνομιλία Τραμπ και Νετανιάχου-«Σε όλα τα θέματα είμαστε από την ίδια πλευρά»
Ξέσπασε πυρκαγιά στο Φρέναρος-Επηρεάστηκαν υποστατικά και ένα όχημα
Ισχυρή έκρηξη σε περιοχή με στρατιωτική βάση στην περιφέρεια Βλαντίμιρ
Σε κινητοποίηση η Πυροσβεστική έπειτα από φωτιά σε σπίτι στην Κλήρου
Ανατριχιαστικό βίντεο από τη στιγμή που η νταλίκα πέφτει πάνω σε αυτοκίνητα και διόδια στην Εγνατία