Η Λευκωσία παρουσίασε λογότυπο της υποψηφιότητας για την Πολιτιστική Πρωτεύουσα 2030

Το λογότυπό της παρουσίασε η Λευκωσία 2030, υποψήφια Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης.

Σε ανακοίνωσή του, ο Δήμος Λευκωσίας αναφέρει ότι το λογότυπο είναι αποτέλεσμα διαγωνισμού που προκήρυξε η Λευκωσία 2030 και τον οποίο κέρδισε η ομάδα των DpS Athens και Semiotik Design Athens.

Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής της Λευκωσίας 2030 Γιώργος Γ. Παπαγεωργίου είπε πως στόχος για το 2030, είναι οι ακτίνες πολιτισμού της Λευκωσίας να φωτίσουν την επαρχία Λευκωσίας, να φωτίσουν την Κύπρο και τον κόσμο.

«Στόχος μας η Λευκωσία να αποτελέσει σημείο εκκίνησης για ακτινωτούς δρόμους διαλόγου, ακτινωτούς δρόμους συνεργασίας και συνδημιουργίας ανάμεσα στην πόλη και τα χωριά, ανάμεσα στην επαρχία Λευκωσίας και την Ευρώπη, ανάμεσα στην Κύπρο και τον κόσμο», ανέφερε.

Ο σχεδιασμός της Λευκωσίας 2030 απλώνεται σε όλη την επαρχία Λευκωσίας γι’ αυτό και στην παρουσίαση έδωσαν το παρών τους εκπρόσωποι δήμων και κοινοτήτων από όλη την επαρχία.

Σύμφωνα με το Δήμο «στόχος της προσπάθειας της Λευκωσίας είναι Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης 2030 να αποτελέσει όχι μόνο η πόλη της Λευκωσίας, αλλά και τα χωριά της, από τα Λύμπια μέχρι τον Κάμπο και τον Κάτω Πύργο».

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση στον πυρήνα του οράματος των σχεδιαστών βρίσκεται η ιστορία της Λευκωσίας, τα τείχη της Λευκωσίας, που αρχικά ήταν αμυντικά, ένα καταφύγιο για ντόπιους και ξένους.

«Για τη Λευκωσία 2030, όμως, ο ρόλος τους διευρύνεται. Αποτελούν τον πυρήνα της πρωτεύουσας. Τον πυρήνα της Κύπρου. Ένα πυρήνα που ακτινοβολεί και που αντλεί ενέργεια από όλους τους πολιτισμούς που πέρασαν και τους λαούς που σήμερα συνυπάρχουν, αντλεί ενέργεια από τις διαφορετικές κουλτούρες που περιβάλλουν την Κύπρο, σε επίπεδο Μεσογείου, σε επίπεδο Ευρώπης, σε επίπεδο κόσμου», προστίθεται.

Nicosia2023_1080x1080px_Nicosia2023-01_press-release-1024x1024

Βιογραφικά της σχεδιαστικής ομάδας

Η DpS Athens είναι ένα διεθνώς βραβευμένο γραφείο branding και design με επικεφαλής τον Δημήτρη Παπάζογλου. Το χαρτοφυλάκιο πελατών τους περιλαμβάνει το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, το Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας, το Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης (Αθήνα) και την Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδας.

Η Semiotik Design Office ιδρύθηκε το 2014 από τον Δημήτρη Κολιαδήμα, ο οποίος στο παρελθόν ήταν συνιδρυτής και δημιουργικός διευθυντής της Designers United. Το έργο τους έχει λάβει πολλές εθνικές και διεθνείς διακρίσεις, όπως D&AD, European Design Awards (ED), Red Dot Design Awards, Dieline, Pentawards, Type Directors Club (TDC) και Art Directors Club (ADCE Awards). Το χαρτοφυλάκιο πελατών τους περιλαμβάνει το ΕΜΣΤ | Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Αθηνών, το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, το Φεστιβάλ Δημήτρια (Θεσσαλονίκη).

Πηγή: ΚΥΠΕ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Δειτε Επισης

Θερμότερος του κανονικού αναμένεται ο Ιανουάριος-Απογοητευτικό το επίπεδο βροχής
Ανησυχούν για τις επιπτώσεις που θα έχουν τα έργα στο εμπορικό κέντρο της Λάρνακας οι καταστηματάρχες
Το 2024 ήταν το θερμότερο έτος που έχει καταγραφεί από το 1850
Τα στοιχεία των Υπηρεσιών Εφημερίας Προσωπικών Ιατρών κατά τα Σαββατοκύριακα, έδωσε ο ΟΑΥ
Καταγγέλλει μονομερείς ενέργειες για εκπροσώπηση κομμάτων στη σχολική εφορεία Δρομολαξιάς το ΕΛΑΜ
Βγήκε άσπρος καπνός-Τα βρήκαν τελικά γιατροί και ΟΚΥπΥ για το ποσό των οικονομικών κριτηρίων
Έφτασαν τους τέσσερις οι θάνατοι λόγω γρίπης Α-Απεβίωσε ηλικιωμένος
Προχωρεί με την ετοιμασία νέων εγγράφων προσφοροδότησης για δρόμο Πάφου-Πόλης το Τμ. Δημοσίων Έργων
Στην Αγλαντζιά τυχερό πεντάρι του Τζόκερ-Το ποσό που κέρδισε
Δεν τηρούσαν τα συμφωνηθέντα αλλά έπαιρναν βεβαιώσεις και περνούσαν τα κριτήρια κάποιες ομάδες