Τέθηκε σε εφαρμογή ο Ψηφιακός Πολίτης-«Νέα εποχή ψηφιακής εξυπηρέτησης για τους πολίτες»

Τέθηκε σε εφαρμογή ο Ψηφιακός Πολίτης, με την Κυβέρνηση να εκφράζει ικανοποίηση, αναφέροντας πως εγκαινιάζεται μία νέα εποχή ψηφιακής εξυπηρέτησης για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις.

Συγκεκριμένα, οι πολίτες μπορούν να βρουν την εφαρμογή του Ψηφιακού Πολίτη και να την κατεβάσουν από το app store ή το play store, ωστόσο για να συνδεθούν, θα πρέπει πρώτα να έχουν λογαριασμό στο Cy Login, μέσω του οποίου θα αναγνωρίζεται αυτόματα ο πολίτης και τα στοιχεία του. Ουσιαστικά οι δύο υπηρεσίες θα είναι συνδεδεμένες και τα στοιχεία θα μεταφέρονται αυτόματα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Εγένετο Ψηφιακός Πολίτης-Τι θα περιλαμβάνει η εφαρμογή και διαδικασία έγγραφής στο Cy Login

Στα πρώτα της στάδια, η εφαρμογή θα μπορεί να εξυπηρετήσει μόνο για συγκεκριμένα στοιχεία τους πολίτες, όμως στην πορεία αναμένεται να προστεθούν κι άλλα δεδομένα που θα κριθούν ότι εξυπηρετούν το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού. Ουσιαστικά, κάθε πολίτης θα μπορεί να έχει στην εφαρμογή την ταυτότητα, την άδεια οδήγησής και το ΜΟΤ του, ενώ στην πορεία θα προστεθεί η κάρτα φιλάθλου, που βρίσκεται σε διαδικασία εκσυγχρονισμού από τον Κυπριακό Οργανισμό Αθλητισμού.

Σε ανακοίνωσή της, η Προεδρία της Δημοκρατίας αναφέρει πως «ο Ψηφιακός Πολίτης είναι γεγονός, εγκαινιάζοντας σήμερα μια νέα εποχή ψηφιακής εξυπηρέτησης για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις. Μέσω της εφαρμογής, κάθε πολίτης μπορεί πλέον να εκδίδει και να αποθηκεύει επίσημα έγγραφα σε ψηφιακή μορφή, για κάθε νόμιμη χρήση στη χώρα».

Στην ανακοίνωση προστίθεται πως «οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα σε πρώτη φάση να αποκτήσουν ψηφιακό δελτίο ταυτότητας, άδεια οδήγησης και πιστοποιητικό καταλληλότητας οχήματος. Έτσι, οι διαδικασίες γίνονται πιο εύκολες, καθώς πλέον δεν απαιτείται η κατοχή έντυπων εγγράφων. Πρόκειται για ένα σημαντικότατο βήμα προς τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό της χώρας μας, που στοχεύει στη δημιουργία ενός σύγχρονου, φιλικού και αποτελεσματικού κράτους».

Καταλήγοντας, η Κυβέρνηση υποδεικνύει πως «η απλοποίηση των διαδικασιών, η εξοικονόμηση χρόνου και η βελτίωση των υπηρεσιών είναι στο επίκεντρο της προσπάθειάς μας, με απώτερο σκοπό την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής όλων των Κυπρίων και τη βελτίωση της καθημερινότητάς τους. Η νέα εποχή είναι εδώ: εύκολα, απλά, ψηφιακά».

Δειτε Επισης

Πρόθεση Νομικής Υπηρεσίας για διαγραφή εξώδικων από κάμερες σε περιοχές που σχετίζονται με τις πυρκαγιές
Ενώπιον Υπουργικού τα πρώτα σχέδια αποζημιώσεων-Αρχές Αυγούστου κατακυρώνεται η προσφορά για σύστημα έγκαιρης προειδοποίησης
Συναγερμός στην Αμμόχωστο-Τηλεφώνημα για εκρηκτικούς μηχανισμούς σε υποστατικά και δημόσιους χώρους
Πυρετώδης προσπάθεια για πλήρη αποκατάσταση ηλεκτροδότησης-Λειτουργούν κανονικά οι σταθμοί κινητής
Γερανός κατέπεσε πάνω σε σπίτι στο Περιστέρι-Συγκλονιστικές εικόνες
Αυξάνεται ο αριθμός των νεκρών στις συγκρούσεις Ταϊλάνδης-Καμπότζης παρά την έκκληση για εκεχειρία
Αποκαρδιωτικές εικόνες στο Βουνί-Το πριν και το μετά της εκκλησίας του Αγίου Ιωάννη του Ρώσου
Μητέρα τέρας δολοφόνησε τα δίδυμά της και τα πέταξε σαν σκουπίδια-Συνελήφθη μετά από πέντε χρόνια
Προτείνουν ενέργειες οι Οικολόγοι, ζητούν απόδοση ευθυνών-«Οι πολίτες δεν ανέχονται προκλητικές δηλώσεις άμυνας»
Στεγάστηκαν μέσω της Πολιτικής Άμυνας 160 άτομα-Μεταφέρθηκαν σε σπίτια, ξενοδοχεία και κέντρα φιλοξενίας