«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Η Coca-Cola, μάς εμπνέει να κάνουμε πράξεις καλοσύνης αυτά τα Χριστούγεννα

Με βασικό μήνυμα ”Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες”, η Coca-Cola επιστρέφει και φέτος με την καμπάνια που εξυμνεί το πνεύμα των Χριστουγέννων που όλοι κρύβουμε μέσα μας. Σε συνέχεια της περσινής επιτυχίας, η καμπάνια που αγαπήθηκε, μάς υπενθυμίζει ότι ακόμη και μόνο μια πράξη καλοσύνης των Χριστουγέννων μπορεί να ζωντανέψει τον Άγιο Βασίλη μέσα μας, δείχνοντας πώς η πραγματική μαγεία της εποχής πολλαπλασιάζεται όταν μοιράζεται.

Η καμπάνια της Coca-Cola γιορτάζει το πνεύμα του Άγιου Βασίλη που υπάρχει μέσα στον καθένα μας, τονίζοντας τη δύναμη της ανθρώπινης σύνδεσης και αληθινής επαφής και την επίδραση της καλοσύνης. Ανθρώπινη σύνδεση και συντροφικότητα — ποιος καλύτερος τρόπος για να νιώσουμε την καρδιά των Χριστουγέννων και το πνεύμα των γιορτών;

Η Coca-Cola έχει μια μακροχρόνια σχέση με την εικόνα του Άγιου Βασίλη μετά την αρχική χρήση σε χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις, τη δεκαετία του 1920. Το 1931, η εταιρεία ανέθεσε στον Haddon Sundblom, έναν εικονογράφο που γεννήθηκε στο Μίσιγκαν, να δημιουργήσει εικόνες του Άγιου Βασίλη που χρησιμοποιήθηκαν στην καμπάνια της μάρκας για τις διακοπές. Οι εμβληματικές εικόνες είναι συνώνυμες με την Coca-Cola και τα πρωτότυπα βρίσκονται σε γκαλερί τέχνης σε όλο τον κόσμο. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που το κόκκινο της Coca-Cola έχει συνδεθεί με το χρώμα της στολής του Αγίου Βασίλη, ενώ οι διαφημίσεις της εταιρείας αποτελούν σε παγκόσμιο επίπεδο το έναυσμα για την επίσημη έναρξη της Χριστουγεννιάτικης περιόδου.

Το γιορτινό πνεύμα δεν περιορίζεται στις οθόνες μας, καθώς αυτές τις μέρες βρίσκεται σε εξέλιξη η χριστουγεννιάτικη περιοδεία του φορτηγού της Coca-Cola με τον Άι Βασίλη σε όλη την Κύπρο, που χαρίζει χαμόγελα στα πρόσωπα μικρών και μεγάλων. Ειδικά για τα παιδιά που έχουν την ευκαιρία να τον δουν από κοντά, να φωτογραφηθούν μαζί του και να πάρουν το αναμνηστικό δωράκι τους. Η περιοδεία θα συνεχιστεί μέχρι τις 19 Δεκεμβρίου και στο σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε τις στάσεις στην διαδρομή του που καλύπτει όλη την ελεύθερη Κύπρο.

Η Coca-Cola , πιστή στη δέσμευσή της να ανταποδίδει αξία στην κοινωνία και να δημιουργεί προοπτικές για ένα καλύτερο αύριο, μοιράζει χαμόγελα στα παιδιά και τις οικογένειες τους μέσω του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού. Σε συνεργασία με τις υπεραγορές Σκλαβενίτη, η Coca-Cola ΗΒC Kύπρου μέσα από επιλεγμένα προϊόντα από το χαρτοφυλάκιό της, καλύπτει το κόστος για 100 πακέτα αγάπης, τα οποία ισοδυναμούν με 500 Χριστουγεννιάτικα γεύματα, τα οποία θα διοχετευτούν σε ευάλωτες οικογένειες που το έχουν ανάγκη μέσω της δράσης «Πακέτα Αγάπης» του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού.

Και φέτος, η Coca-Cola σε καλεί να ζήσεις έντονα τη γιορτινή εμπειρία, γεμίζοντας ζεστασιά τις καρδιές όλων, και να γιορτάσεις με τους αγαπημένους σου την πιο ξεχωριστή εποχή του χρόνου.

1

Δειτε Επισης

Το ταξίδι μιας ιδέας που έγινε παγκόσμιο εργαλείο ενδυνάμωσης
Όταν ο ρόλος συναντά την προσωπικότητα
Από την Κύπρο στο κέντρο των ευρωπαϊκών χρηματοοικονομικών εξελίξεων
Ηγεσία με αυθεντικότητα: Όταν τα φώτα σβήνουν και μένει ο άνθρωπος
Φόρος τιμής στον Κίκη Λαζαρίδη-Η ΚΟΕ απένειμε την «Ηθική αμοιβή αριστείας, αξίας, τιμής» στον Επίτιμο Πρόεδρό της (pics)
Κωτσόβολος – Πρόγραμμα Δεύτερο Σπίτι: Όταν οι συσκευές αποκτούν «δεύτερη ζωή»
Κωτσόβολος – Πρόγραμμα Δεύτερο Σπίτι: Όταν οι συσκευές αποκτούν «δεύτερη ζωή»
Η Τάσια Γιανναρά Γιαλλουρίδου στο Inspire 2025: Εκεί που η στρατηγική αλλάζει το παιχνίδι
Μια... Anassa γεμάτη αναζωογόνηση και ένα τριήμερο με την όμορφη θέα του Kόλπου της Χρυσοχούς (pics)
Η Zooki παρουσιάζει το νέο Magnesium Zooki – Ο πιο απολαυστικός τρόπος να χαλαρώσεις, να ανακάμψεις και να επαναφορτιστείς!