Υπόθεση μαγείας και εντοπισμός κοκάλων αλεπούς και νεκροκεφαλής με φίδια-«Πιστεύω στην Θεά του Θανάτου»
16:00 - 30 Οκτωβρίου 2024
Ένταλμα έρευνας για υπόθεση μαγείας βρέθηκε ενώπιον του Ανωτάτου, το οποίο εξέτασε αίτημα ύποπτης, που επιδιώκει την ακύρωση του, εκφράζοντας τη θέση πως έχει το δικαίωμα να πιστεύει σε οποιαδήποτε θρησκεία, ενώ από την άλλη, υπάρχει μαρτυρία ενώπιον της Αστυνομίας πως έταζε ουρανούς με τα άστρα, έναντι αμοιβής.
Σύμφωνα με την μαρτυρία που τέθηκε ενώπιον του Ανωτάτου, το οποίο απέρριψε το αίτημα, αναφέρεται πως η αιτήτρια επιδίδεται επί πληρωμή «σε μαγεία, σε μαύρη μαγεία και σε διάβασμα ταρώ». Μάλιστα σε ζωντανό βίντεο της, σε συγκεκριμένη εφαρμογή, φέρεται να διαφημίζει ότι σε περίπτωση που κάποια γυναίκα επιθυμεί κάποιον άντρα και αυτός δεν την θέλει, αυτή μπορεί με την άσκηση μαγείας να τον κάνει να την θέλει, αφού προηγουμένως πληρωθεί.
Σύμφωνα με το ίδιο μαρτυρικό υλικό, πληροφοριοδότης της Αστυνομίας, της ζήτησε να την βοηθήσει για να συνάψει ερωτική σχέση με άντρα, νεαρότερο της, με την αιτήτρια να της ζητά χρήματα για να πετύχει κάτι τέτοιο.
Όταν τον εν λόγω πρόσωπο αρνήθηκε να δώσει τα χρήματα, τότε δέχθηκε απειλές από τον συμβίο της αιτήτριας. Περαιτέρω, το εν λόγω πρόσωπο σε πρόσφατη επίσκεψη του στην οικία και υποστατικά της αιτήτριας, «είδε ότι πίσω από την κουζίνα της οικίας της, υπάρχει μια ξύλινη αποθήκη την οποία χρησιμοποιεί ως βωμό και μέσα σε αυτήν υπάρχουν κόκαλα, αγάλματα και άλλα συναφή με μαγεία αντικείμενα, τα οποία της υπέδειξε η ίδια η ύποπτη».
Τι εντοπίστηκε στην οικία της
Σύμφωνα με τα όσα καταγράφονται στην απόφαση, η Αστυνομία στις 18.9.2024 εξασφάλισε ένταλμα έρευνας σε σχέση με την οικία, υποστατικά και ξύλινη αποθήκη της ύποπτης που διατηρεί στην Κακοπετριά, όπου αναζητούσε «παράνομα αποκρύπτονται χρηματικά ποσά και αντικείμενα, όπως κόκαλα, αγάλματα και άλλα συναφή με μαγεία αντικείμενα, για τα οποία υπάρχει εύλογη υποψία να πιστεύεται ότι θα παράσχουν μαρτυρία για απόδειξη του προαναφερόμενου αδικήματος».
Η Αστυνομία προχώρησε σε εκτέλεση του εντάλματος έρευνας, και στο πλαίσιο εκτέλεσης αυτού, κατέσχεσε από τα πιο πάνω υποστατικά αρκετά αντικείμενα, μεταξύ των οποίων:
«1. Τρία κόκαλα αλεπούς.
2. Δύο κόκαλα αλεπούς σε μεταλλικό δίσκο με βάση καθρέφτη στο οποίο υπήρχε ένα κουτί με 78 κάρτες ταρώ, κέρματα, κλπ.
3. Δοχείο εντός του οποίου υπήρχε ένας σκελετός κεφαλιού φιδιού, ένα δέρμα φιδιού, και ένα κουκουνάρι.
4. Μία γυάλινη νεκροκεφαλή με φίδια.
5. Διάφανα σακουλάκια εντός των οποίων υπήρχαν τρίχες με ονόματα προσώπων.
6. Κρανίο κριαριού με κέρατα.
7. Ένα πιπελό με νεκροκεφαλές και κοράκια.
8. Ένα πιπελό με δράκο χρώματος γκρίζου.
9. Ένα δράκο πλαστικό μαύρο με φτερά.
10. Καπέλο μάγισσας.
11. Μαύρη κάπα.
12. Πλαστική μάσκα χρώματος γκρίζου-δράκος.
13. Ένα φλυτζάνι νεκροκεφαλή, στο οποίο υπήρχε χρηματικό ποσό σε χαρτονομίσματα και σε κέρματα.
14. Τράπουλα ταρώ.
15. Κεριά μαύρα, κεριά κόκκινα.
16. Ρούχινα πανιά που απεικόνιζαν γάτα με νεκροκεφαλές και δέντρο.
17. Μια μεταλλική αράχνη.
18. Ένα κρεμμύδι.
19. Ένα σκόρδο.
20. Ένα τετράγωνο μαύρο πανί με το σχήμα Πεντάλφας.
[.]»
Η θέση της αιτήτριας, όπως προβάλλεται μέσα από την Ένορκη Δήλωση, είναι πως αυτή πιστεύει στη Θεά «Santa Muerte», θρησκεία, όπως λέει, «που ανάγεται από το Μεξικό», ενώ από την πλευρά του ο συνήγορος της, Θ. Στ. Παπαβασιλείου, ανέφερε περαιτέρω στην αγόρευση του, πως «η Θεότητα της "Santa Muerte" είναι Θεά. Όπως οι παλιοί αρχαίοι Έλληνες πίστευαν στον Ποσειδώνα, στον Δία, στην Αφροδίτη, τούτη είναι η "Θεά του Θανάτου" στο Μεξικό».
Πέραν των πιο πάνω, στην ένορκη δήλωση της η αιτήτρια ανέφερε:
«Έξω από την οικία μου, διαθέτω μια μικρή αποθήκη όπου εντός αυτής, έχω τοποθετημένα διάφορα αντικείμενα προς τιμή της θεότητας SANTA MUERTE στην οποία πιστεύω. Άλλωστε είναι συνταγματικό μου δικαίωμα να πιστεύω σε όποιον θεό πιστεύω. Το δικαίωμα μου να πιστεύω στην κάθε θεότητα έχει έκαστος πολίτης της Κυπριακής Δημοκρατίας ή κάθε πολίτης που ανήκει στις μειονότητες, όπως οι λατίνοι, οι μουσουλμάνοι κοκ. Όπως έχει ο Χριστιανός Ορθόδοξος ένα μικρό εκκλησάκι ή ένα εικονοστάσι στην οικία του ή στην αυλή του ή ένας μουσουλμάνος δωμάτιο και ένα κοράνι για να προσεύχεται στον Αλλάχ, έτσι έχω και εγώ ένα δωμάτιο ειδικά κατασκευασμένο, για την Θεά Santa Muerte. Κανένας νόμος δεν μου απαγορεύει να κατέχω ή να διατηρώ δωμάτιο προς την θεότητα που εγώ πιστεύω. Προς τιμή της Θεάς Santa Muerte, όπως και οι Ελληνορθόδοξοι ιερείς, έχω διάφορα λιβάνια και καπνιστήρια και κεριά που ανάβω προς την Θεά Santa Muerte τα οποία μένουν αναμμένα όσο εγώ διαλογίζομαι ή προσεύχομαι προς την Θεά Santa Muerte. Η παρουσία στο ειδικό διαρρυθμισμένο δωμάτιο προς τιμή της θεάς Santa Muerte γίνεται από εμένα αποκλειστικά και κάποιες φορές ήταν παρών και ο πρώην συμβίος μου Ρ.Δ. Είναι η άποψη μου, ότι η Αστυνομία, δεν σεβάστηκε την θρησκεία της θεάς Santa Muerte και εισήλθε εντός του δωματίου που είναι διαρρυθμισμένο ειδικά για αυτή, στον ναό της, την δική της εκκλησία και παραβιάζοντας το δικαίωμα μου στην θρησκεία παρέλαβαν από το εσωτερικό αυτού, διάφορα αντικείμενα που είναι προς όφελος της θεάς Sana Muerte, όπως κεριά, καθρέφτες, λιβάνια, αρωματικά στικς.»
Το Ανώτατο, μπορεί να συμφώνησε με τη θέση της αιτήτριας πως με βάση το Σύνταγμα έκαστος έχει το δικαίωμα ελευθερίας σκέψεως, συνειδήσεως και θρησκείας, ωστόσο υπέδειξε πως δεν είναι σε αυτό το στάδιο που θα αποφασιστεί κατά πόσο έχει διαπράξει το αδίκημα της μαγείας ή μαγγανείας εντός της οικίας και των υποστατικών της.
«Ούτε βεβαίως αποφασίζεται τώρα κατά πόσο τα εντοπισθέντα και κατασχεθέντα από την Αστυνομία οστά της αλώπεκος, πέντε τον αριθμό, και όλα τα άλλα, σχετίζονται με το αδίκημα που η Αστυνομία διερευνά ή συνιστούν περιεχόμενο ναού που η αιτήτρια διατηρεί «για απόδοση φόρου τιμής» προς τη θεότητα «Santa Muerte». Και ασφαλώς, δεν χρειάζεται να πω οτιδήποτε για την καταγωγή της εν λόγω θηλυκής θεότητας «Santa Muerte» ή στην Ελληνική γλώσσα, «Αγία του Θανάτου».
Σε σχέση με τη θέση της υπεράσπισης αναφορικά με το χρηματικό ποσό που ζήτησε η αιτήτρια για μαγεία, δεν δόθηκε τελικά, το Ανώτατο διαφώνησε, λέγοντας πως «εάν υπήρχε μαρτυρία πως εδόθη και η αμοιβή, τότε θα ομιλούσαμε και για τη διάπραξη του αδικήματος της εξασφάλισης χρημάτων με ψευδείς παραστάσεις».
Συνεπώς, με βάση τα πιο πάνω, το Ανώτατο απέρριψε το αίτημα για έκδοση διατάγματος που να ακυρώνει το ένταλμα έρευνας, λέγοντας πως το μαρτυρικό υλικό που είχε τεθεί ενώπιον του πρωτόδικου Δικαστηρίου, ικανοποιούσε τις προϋποθέσεις έκδοσης του εντάλματος έρευνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Βεντέτα δικαστών και σοβαρές κατηγορίες-«Ένας γράφει την απόφαση και τη δίνει στους άλλους που συμφωνούν»