«Χειρόφρενο» για το Pame Express η έλλειψη οδηγών, προαναγγέλλει όμως και άλλα δρομολόγια το Υπουργείο

Ένα χρόνο από την έναρξη του Park and Ride, που σκοπό είχε την αποσυμφόρηση στους δρόμους τις ώρες αιχμής, το αρμόδιο Υπουργείο προσπαθεί μέσω σειράς ενεργειών να το επεκτείνει, τόσο σε σημεία εντός της Λευκωσίας, όσο και σε άλλες επαρχίες, ωστόσο, χειρόφρενο στην υλοποίηση του οράματος, ανεβάζει η έλλειψη οδηγών.

Μιλώντας στον REPORTER ο Υπουργός Μεταφορών, Αλέξης Βαφεάδης, ανέφερε πως, «η έλλειψη οδηγών δυσκολεύει το όραμα του Υπουργείου να αυξήσει τα σημεία, ενώ υπήρχε και ο κίνδυνος να μειωθούν τα δρομολόγια. Ευτυχώς, έχουμε καταφέρει να διατηρήσουμε τα ίδια επίπεδα εξυπηρέτησης, χωρίς να επηρεαστούν τα υφιστάμενα. Οπότε, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, η αύξηση των δρομολογίων μένει για λίγο στον πάγο μέχρις ότου μπορέσουμε να λύσουμε αυτό το πρόβλημα».

Από πλευρά Υπουργείου, συνέχισε ο κ. Βαφεάδης, «έχουμε θέσει πολύ φιλόδοξους στόχους για την αύξηση της επιβατικής κίνησης και δεν θα τους πετύχουμε, εάν δεν καταφέρουμε να λύσουμε αυτό το θέμα».

Σε σχέση με την επιβατική κίνηση που υπάρχει στη Λευκωσία και κατά πόσο υπήρξαν αποτελέσματα στην αποφόρτιση της τροχαία κίνησης, ο κ. Βαφεάδης σημείωσε πως καθημερινά το Pame Express εξυπηρετεί περίπου 300 με 400 άτομα, κάτι το οποίο επέφερε κάποια μείωση στον αριθμό των οχημάτων στο οδικό δίκτυο. Παρ’ όλα αυτά, επρόκειτο για ένα πιλοτικό έργο, ώστε το Υπουργείο να μπορεί να επεξεργαστεί την επιτυχία που μπορεί να προκύψει από τη συγκεκριμένη υπηρεσία.

«Το μοντέλο του Park and Ride, με ενέργειες του Υπουργείου, προσπαθούμε να το επεκτείνουμε και σε άλλα σημεία όπως και σε άλλες επαρχίες για να βοηθήσουμε στην αποσυμφόρηση, πρώτα στη Λευκωσία και στη Λεμεσό και στη συνέχεια στη Λάρνακα», ανέφερε.

Όσον αφορά την επαρχία Λάρνακας, αυτή τη στιγμή το Υπουργείο μελέτα προσφορές για την κατασκευή δύο νέων χώρων, τα οποία είναι η Ριζοελία και το Καλό Χωριό Λάρνακας. Σημειώνεται ότι, το έργο χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Ερωτηθείς κατά πόσο το Pame Express θα επεκταθεί και στη Πάφο, o κ. Βαφεάδης απάντησε πως έχει έρθει σε επαφή με την ανάδοχο εταιρία επιβατικών μεταφορών της πόλης, όμως δεν εκτιμάται ότι το Park and Ride θα βοηθήσει αυτή τη στιγμή. Παρ’ όλα αυτά, θα συνεχίσουν οι ενέργειες από πλευράς Υπουργείου, ώστε να βρεθούν οι χώροι όπου θα μπορούσε, στο μέλλον, να χρησιμοποιηθούν για το Park and Ride.

Αναφορικά με την επαρχία Λεμεσού, συνεχίζονται οι διαβουλεύσεις για να μπορέσει να προχωρήσει στο επόμενο στάδιο, με τους σταθμούς που μελετώνται είναι τα Πολεμίδεια και το Τσίρειο.

Σημειώνεται ότι, το αρμόδιο Υπουργείο βρίσκεται σε συνεχείς διαβουλεύσεις και με το Δήμαρχο Λεμεσού, του οποίου οι στόχοι ταυτίζονται πλήρως, σύμφωνα με τον κ. Βαφεάδη, με αυτούς του Υπουργείου, ενώ μελετώνται τρόποι για το πώς μπορεί να εξυπηρετήσει περαιτέρω ομάδες πληθυσμού στη Λεμεσό.

Δειτε Επισης

Με φυσικό φάκελο εκτός «Ιππόδαμου» θα εξετάζει πολεοδομικές αιτήσεις ο ΕΟΑ Αμμοχώστου
Στην Επιτροπή Μεταφορών την επόμενη Πέμπτη η σύμβαση δρόμου Πάφου - Πόλης Χρυσοχούς
Νέο σημείο διέλευσης για οχήματα στη Λευκωσία, ζητά ο Χαρμαντζί-Επίσκεψη με Προύντζο στην Πράσινη Γραμμή
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από την πρεσβεία της Τουρκίας στο Λονδίνο
Αντιμετώπιση της λειψυδρίας με 28 στοχευμένες Δράσεις-Πλάνο για νέες μονάδες αφαλάτωσης
Πράσινο Υπουργικού για αυτονόμηση του ΟΚΥΠΥ-Οι πέντε άξονες και οι δράσεις που αποφασίστηκαν
Σε πέντε πυλώνες η Εθνική Στρατηγική για πρόληψη και διαχείριση της βίας στα σχολεία
Καταγγελίες της Οργάνωσης Τυφλών για δημόσιες μεταφορές-«Απαξιωτική και επιθετική συμπεριφορά»
Αρχίζει η υποβολή αιτήσεων για τα στεγαστικά σχέδια του ΥΠΕΣ-Οι δικαιούχοι και οι προϋποθέσεις
Συννεφιασμένος ο καιρός-Στους 25 βαθμούς η θερμοκρασία