«Χειρόφρενο» για το Pame Express η έλλειψη οδηγών, προαναγγέλλει όμως και άλλα δρομολόγια το Υπουργείο

Ένα χρόνο από την έναρξη του Park and Ride, που σκοπό είχε την αποσυμφόρηση στους δρόμους τις ώρες αιχμής, το αρμόδιο Υπουργείο προσπαθεί μέσω σειράς ενεργειών να το επεκτείνει, τόσο σε σημεία εντός της Λευκωσίας, όσο και σε άλλες επαρχίες, ωστόσο, χειρόφρενο στην υλοποίηση του οράματος, ανεβάζει η έλλειψη οδηγών.

Μιλώντας στον REPORTER ο Υπουργός Μεταφορών, Αλέξης Βαφεάδης, ανέφερε πως, «η έλλειψη οδηγών δυσκολεύει το όραμα του Υπουργείου να αυξήσει τα σημεία, ενώ υπήρχε και ο κίνδυνος να μειωθούν τα δρομολόγια. Ευτυχώς, έχουμε καταφέρει να διατηρήσουμε τα ίδια επίπεδα εξυπηρέτησης, χωρίς να επηρεαστούν τα υφιστάμενα. Οπότε, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, η αύξηση των δρομολογίων μένει για λίγο στον πάγο μέχρις ότου μπορέσουμε να λύσουμε αυτό το πρόβλημα».

Από πλευρά Υπουργείου, συνέχισε ο κ. Βαφεάδης, «έχουμε θέσει πολύ φιλόδοξους στόχους για την αύξηση της επιβατικής κίνησης και δεν θα τους πετύχουμε, εάν δεν καταφέρουμε να λύσουμε αυτό το θέμα».

Σε σχέση με την επιβατική κίνηση που υπάρχει στη Λευκωσία και κατά πόσο υπήρξαν αποτελέσματα στην αποφόρτιση της τροχαία κίνησης, ο κ. Βαφεάδης σημείωσε πως καθημερινά το Pame Express εξυπηρετεί περίπου 300 με 400 άτομα, κάτι το οποίο επέφερε κάποια μείωση στον αριθμό των οχημάτων στο οδικό δίκτυο. Παρ’ όλα αυτά, επρόκειτο για ένα πιλοτικό έργο, ώστε το Υπουργείο να μπορεί να επεξεργαστεί την επιτυχία που μπορεί να προκύψει από τη συγκεκριμένη υπηρεσία.

«Το μοντέλο του Park and Ride, με ενέργειες του Υπουργείου, προσπαθούμε να το επεκτείνουμε και σε άλλα σημεία όπως και σε άλλες επαρχίες για να βοηθήσουμε στην αποσυμφόρηση, πρώτα στη Λευκωσία και στη Λεμεσό και στη συνέχεια στη Λάρνακα», ανέφερε.

Όσον αφορά την επαρχία Λάρνακας, αυτή τη στιγμή το Υπουργείο μελέτα προσφορές για την κατασκευή δύο νέων χώρων, τα οποία είναι η Ριζοελία και το Καλό Χωριό Λάρνακας. Σημειώνεται ότι, το έργο χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Ερωτηθείς κατά πόσο το Pame Express θα επεκταθεί και στη Πάφο, o κ. Βαφεάδης απάντησε πως έχει έρθει σε επαφή με την ανάδοχο εταιρία επιβατικών μεταφορών της πόλης, όμως δεν εκτιμάται ότι το Park and Ride θα βοηθήσει αυτή τη στιγμή. Παρ’ όλα αυτά, θα συνεχίσουν οι ενέργειες από πλευράς Υπουργείου, ώστε να βρεθούν οι χώροι όπου θα μπορούσε, στο μέλλον, να χρησιμοποιηθούν για το Park and Ride.

Αναφορικά με την επαρχία Λεμεσού, συνεχίζονται οι διαβουλεύσεις για να μπορέσει να προχωρήσει στο επόμενο στάδιο, με τους σταθμούς που μελετώνται είναι τα Πολεμίδεια και το Τσίρειο.

Σημειώνεται ότι, το αρμόδιο Υπουργείο βρίσκεται σε συνεχείς διαβουλεύσεις και με το Δήμαρχο Λεμεσού, του οποίου οι στόχοι ταυτίζονται πλήρως, σύμφωνα με τον κ. Βαφεάδη, με αυτούς του Υπουργείου, ενώ μελετώνται τρόποι για το πώς μπορεί να εξυπηρετήσει περαιτέρω ομάδες πληθυσμού στη Λεμεσό.

Δειτε Επισης

Άμεση ψήφιση νομοθεσίας για ξενόγλωσσα προπτυχιακά ζητούν Πρυτάνεις Πανεπιστήμιο Κύπρου και ΤΕΠΑΚ
Συνελήφθη ο 29χρονος που μαχαίρωσε τον συγκάτοικό του στη Λεμεσό
Στους στόχους της Ρωσίας η αμερικανική βάση στην Πολωνία-«Μεγαλώνει ο πυρηνικός κίνδυνος» λέει η Μόσχα
Ο άγριος καυγάς της Μουρτζούκου με την 17χρονη σύντροφό της-«Μην παίρνεις την αστυνομία, θα πεθάνεις»
Μαθητές σκαρφάλωσαν σε εν κινήσει λεωφορείο, άλλος πυροβολούσε με πλαστικά σφαιρίδια-Σωρεία καταγγελιών στη Βουλή
Τις πρώτες βοήθειες παρείχε η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν σε συνεπιβάτη της σε πτήση της Swiss Air
Με βεληνεκές 5.800 χιλιομέτρων ο ρωσικός πύραυλος που εκτοξεύθηκε προς το Ντνίπρο
Σύγκληση απόψεων για ελέγχους των Τakata μέσω ΜΟΤ-Σκέψεις και για ακινητοποίηση οχημάτων
Αυτές είναι οι διευθετήσεις και τα μέτρα της Αστυνομίας για τον ποδοσφαιρικό αγώνα ΠΑΦΟΣ F.C.-ΑΠΟΕΛ
Σε ομάδα εργασίας στις Βρυξέλλες το Γραφείο Εφόρου Ελέγχου Κρατικών Ενισχύσεων