Διαρροή οξυγόνου καθήλωσε το Boeing 737 του Μπλίνκεν στην Ελβετία-Αναγκάστηκε να αλλάξει αεροσκάφος

Απρόοπτο καθυστέρησε την επιστροφή του επικεφαλής της αμερικανικής διπλωματίας Άντονι Μπλίνκεν στις ΗΠΑ από την Ελβετία, όπου συμμετείχε στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ που διεξάγεται στο Νταβός.

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ και η συνοδεία του αναχώρησαν με ελικόπτερα από το ελβετικό θέρετρο. Ακολούθως επιβιβάστηκαν στο ειδικά διαμορφωμένο Boeing 737, αλλά ενημερώθηκαν πως το αεροσκάφος κρίθηκε μη ασφαλές για πτήση εξαιτίας διαρροής οξυγόνου, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Reuters που αναμεταδίδει πληροφορίες του Bloomberg.

Σύμφωνα με το CNN, ο Αμερικανός ΥΠΕΞ, αναγκάστηκε να αλλάξει αεροπλάνο για να επιστρέψει στην Ουάσινγκτον.

Αυτό είναι το τελευταίο πλήγμα για τη φήμη της Boeing. Υπενθυμίζεται ότι στις 5 Ιανουαρίου, σε ένα αεροσκάφος της Alaska Airlines ένα κομμάτι του αποκολλήθηκε μετά την απογείωση, κι ενώ βρισκόταν στα 16.000 πόδια, αφήνοντας μια τεράστια τρύπα.

Ευτυχώς κανείς δεν καθόταν στο κάθισμα δίπλα στην τρύπα και δεν υπήρξαν σοβαροί τραυματισμοί. Όμως το περιστατικό οδήγησε στην προσωρινή απαγόρευση πτήσεων όλων των αεροσκαφών 737 Max 9, καθώς οι αεροπορικές εταιρείες διατάχθηκαν να τα επιθεωρήσουν για πιθανή ελαττωματική συναρμολόγηση και χαλαρά ή ελλιπή μπουλόνια. Ενώ η αιτία του ατυχήματος αυτού βρίσκεται ακόμη υπό διερεύνηση, ο διευθύνων σύμβουλος της Boeing, Ντέιβ Καλχούν, αναγνώρισε ότι ένα «λάθος» της εταιρείας οδήγησε στο περιστατικό.

Το εν λόγω αεροσκάφος της Alaska Airlines είναι νεότερη έκδοση του 737 από αυτό στο οποίο είχε οριστεί να ταξιδέψει ο Μπλίνκεν, το οποίο είναι παλαιότερο μοντέλο τροποποιημένο για χρήση από τον στρατό. Αλλά η νεότερη έκδοση του 737, το 737 Max, είχε μια σειρά από σοβαρά προβλήματα πολύ πριν από το περιστατικό της Alaska Airlines αυτόν τον μήνα.

Δύο συντριβές αεροσκαφών τύπου 737 Max, το 2018 στην Ινδονησία και στις αρχές του 2019 στην Αιθιοπία, προκάλεσαν τον θάνατο και των 346 επιβατών στις πτήσεις και οδήγησαν σε 20μηνη καθήλωση του αεροσκάφους, ενώ η Boeing εργαζόταν για να βρει λύση στο σχεδιαστικό ελάττωμα που προκάλεσε τις τραγωδίες.

Σημειώνεται ότι μόλις τον περασμένο Δεκέμβριο η Boeing ζήτησε από τις αεροπορικές εταιρείες να επιθεωρήσουν όλα τα αεροσκάφη 737 Max για μια πιθανή χαλαρή βίδα στο σύστημα πηδαλίου, το οποίο είναι ζωτικής σημασίας για τον έλεγχο του αεροπλάνου.Απρόοπτο καθυστέρησε την επιστροφή του επικεφαλής της αμερικανικής διπλωματίας Άντονι Μπλίνκεν στις ΗΠΑ από την Ελβετία, όπου συμμετείχε στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ που διεξάγεται στο Νταβός.

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ και η συνοδεία του αναχώρησαν με ελικόπτερα από το ελβετικό θέρετρο. Ακολούθως επιβιβάστηκαν στο ειδικά διαμορφωμένο Boeing 737, αλλά ενημερώθηκαν πως το αεροσκάφος κρίθηκε μη ασφαλές για πτήση εξαιτίας διαρροής οξυγόνου, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Reuters που αναμεταδίδει πληροφορίες του Bloomberg.

Σύμφωνα με το CNN, ο Αμερικανός ΥΠΕΞ, αναγκάστηκε να αλλάξει αεροπλάνο για να επιστρέψει στην Ουάσινγκτον.

Αυτό είναι το τελευταίο πλήγμα για τη φήμη της Boeing. Υπενθυμίζεται ότι στις 5 Ιανουαρίου, σε ένα αεροσκάφος της Alaska Airlines ένα κομμάτι του αποκολλήθηκε μετά την απογείωση, κι ενώ βρισκόταν στα 16.000 πόδια, αφήνοντας μια τεράστια τρύπα.

Ευτυχώς κανείς δεν καθόταν στο κάθισμα δίπλα στην τρύπα και δεν υπήρξαν σοβαροί τραυματισμοί. Όμως το περιστατικό οδήγησε στην προσωρινή απαγόρευση πτήσεων όλων των αεροσκαφών 737 Max 9, καθώς οι αεροπορικές εταιρείες διατάχθηκαν να τα επιθεωρήσουν για πιθανή ελαττωματική συναρμολόγηση και χαλαρά ή ελλιπή μπουλόνια. Ενώ η αιτία του ατυχήματος αυτού βρίσκεται ακόμη υπό διερεύνηση, ο διευθύνων σύμβουλος της Boeing, Ντέιβ Καλχούν, αναγνώρισε ότι ένα «λάθος» της εταιρείας οδήγησε στο περιστατικό.

Το εν λόγω αεροσκάφος της Alaska Airlines είναι νεότερη έκδοση του 737 από αυτό στο οποίο είχε οριστεί να ταξιδέψει ο Μπλίνκεν, το οποίο είναι παλαιότερο μοντέλο τροποποιημένο για χρήση από τον στρατό. Αλλά η νεότερη έκδοση του 737, το 737 Max, είχε μια σειρά από σοβαρά προβλήματα πολύ πριν από το περιστατικό της Alaska Airlines αυτόν τον μήνα.

Δύο συντριβές αεροσκαφών τύπου 737 Max, το 2018 στην Ινδονησία και στις αρχές του 2019 στην Αιθιοπία, προκάλεσαν τον θάνατο και των 346 επιβατών στις πτήσεις και οδήγησαν σε 20μηνη καθήλωση του αεροσκάφους, ενώ η Boeing εργαζόταν για να βρει λύση στο σχεδιαστικό ελάττωμα που προκάλεσε τις τραγωδίες.

Σημειώνεται ότι μόλις τον περασμένο Δεκέμβριο η Boeing ζήτησε από τις αεροπορικές εταιρείες να επιθεωρήσουν όλα τα αεροσκάφη 737 Max για μια πιθανή χαλαρή βίδα στο σύστημα πηδαλίου, το οποίο είναι ζωτικής σημασίας για τον έλεγχο του αεροπλάνου.

Πηγή: Πρώτο Θέμα

Δειτε Επισης

BINTEO: Πήγαν να απαγάγουν την κόρη επιχειρηματία στο Παρίσι-Ήταν μαζί με των δύο ετών γιο της
Επιμένει ο Ζελένσκι για την ανάγκη παρουσίας Τραμπ στην Τουρκία-«Θα δώσει ένα επιπλέον κίνητρο στον Πούτιν»
Φρίκη στη Βραζιλία-Συνελήφθησαν 25χρονη και σύντροφός της για τον βιασμό και τον φόνο 20μηνου βρέφους
Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο ακυρώνει την απόφαση της Κομισιόν να αποκρύψει τα μηνύματα φον ντερ Λάιεν-Μπουρλά
Σε ισχύ η εκεχειρία στον εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ και Κίνας-Οι δεσμοί που αίρονται και τα σημεία τριβής που παραμένουν
Νέα ισραηλινή διαταγή απομάκρυνσης κατοίκων από βόρειο τμήμα Γάζας
Σε τεντωμένο σχοινί οι ειρηνευτικές συνομιλίες Ρωσίας-Ουκρανίας στην Τουρκία, κυρώσεις αν δεν πάει ο Πούτιν
Διαβεβαιώσεις Τραμπ-«Έχουμε πλαίσιο πολύ γερής συμφωνίας με την Κίνα»
Άρχισε η ακρόαση για το αν θα απελευθερωθούν οι αδελφοί Μενέντεζ
Τουλάχιστον 21 νεκροί εξαιτίας κατανάλωσης νοθευμένων αλκοολούχων ποτών στην Ινδία