Διαρροή οξυγόνου καθήλωσε το Boeing 737 του Μπλίνκεν στην Ελβετία-Αναγκάστηκε να αλλάξει αεροσκάφος

Απρόοπτο καθυστέρησε την επιστροφή του επικεφαλής της αμερικανικής διπλωματίας Άντονι Μπλίνκεν στις ΗΠΑ από την Ελβετία, όπου συμμετείχε στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ που διεξάγεται στο Νταβός.

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ και η συνοδεία του αναχώρησαν με ελικόπτερα από το ελβετικό θέρετρο. Ακολούθως επιβιβάστηκαν στο ειδικά διαμορφωμένο Boeing 737, αλλά ενημερώθηκαν πως το αεροσκάφος κρίθηκε μη ασφαλές για πτήση εξαιτίας διαρροής οξυγόνου, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Reuters που αναμεταδίδει πληροφορίες του Bloomberg.

Σύμφωνα με το CNN, ο Αμερικανός ΥΠΕΞ, αναγκάστηκε να αλλάξει αεροπλάνο για να επιστρέψει στην Ουάσινγκτον.

Αυτό είναι το τελευταίο πλήγμα για τη φήμη της Boeing. Υπενθυμίζεται ότι στις 5 Ιανουαρίου, σε ένα αεροσκάφος της Alaska Airlines ένα κομμάτι του αποκολλήθηκε μετά την απογείωση, κι ενώ βρισκόταν στα 16.000 πόδια, αφήνοντας μια τεράστια τρύπα.

Ευτυχώς κανείς δεν καθόταν στο κάθισμα δίπλα στην τρύπα και δεν υπήρξαν σοβαροί τραυματισμοί. Όμως το περιστατικό οδήγησε στην προσωρινή απαγόρευση πτήσεων όλων των αεροσκαφών 737 Max 9, καθώς οι αεροπορικές εταιρείες διατάχθηκαν να τα επιθεωρήσουν για πιθανή ελαττωματική συναρμολόγηση και χαλαρά ή ελλιπή μπουλόνια. Ενώ η αιτία του ατυχήματος αυτού βρίσκεται ακόμη υπό διερεύνηση, ο διευθύνων σύμβουλος της Boeing, Ντέιβ Καλχούν, αναγνώρισε ότι ένα «λάθος» της εταιρείας οδήγησε στο περιστατικό.

Το εν λόγω αεροσκάφος της Alaska Airlines είναι νεότερη έκδοση του 737 από αυτό στο οποίο είχε οριστεί να ταξιδέψει ο Μπλίνκεν, το οποίο είναι παλαιότερο μοντέλο τροποποιημένο για χρήση από τον στρατό. Αλλά η νεότερη έκδοση του 737, το 737 Max, είχε μια σειρά από σοβαρά προβλήματα πολύ πριν από το περιστατικό της Alaska Airlines αυτόν τον μήνα.

Δύο συντριβές αεροσκαφών τύπου 737 Max, το 2018 στην Ινδονησία και στις αρχές του 2019 στην Αιθιοπία, προκάλεσαν τον θάνατο και των 346 επιβατών στις πτήσεις και οδήγησαν σε 20μηνη καθήλωση του αεροσκάφους, ενώ η Boeing εργαζόταν για να βρει λύση στο σχεδιαστικό ελάττωμα που προκάλεσε τις τραγωδίες.

Σημειώνεται ότι μόλις τον περασμένο Δεκέμβριο η Boeing ζήτησε από τις αεροπορικές εταιρείες να επιθεωρήσουν όλα τα αεροσκάφη 737 Max για μια πιθανή χαλαρή βίδα στο σύστημα πηδαλίου, το οποίο είναι ζωτικής σημασίας για τον έλεγχο του αεροπλάνου.Απρόοπτο καθυστέρησε την επιστροφή του επικεφαλής της αμερικανικής διπλωματίας Άντονι Μπλίνκεν στις ΗΠΑ από την Ελβετία, όπου συμμετείχε στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ που διεξάγεται στο Νταβός.

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ και η συνοδεία του αναχώρησαν με ελικόπτερα από το ελβετικό θέρετρο. Ακολούθως επιβιβάστηκαν στο ειδικά διαμορφωμένο Boeing 737, αλλά ενημερώθηκαν πως το αεροσκάφος κρίθηκε μη ασφαλές για πτήση εξαιτίας διαρροής οξυγόνου, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Reuters που αναμεταδίδει πληροφορίες του Bloomberg.

Σύμφωνα με το CNN, ο Αμερικανός ΥΠΕΞ, αναγκάστηκε να αλλάξει αεροπλάνο για να επιστρέψει στην Ουάσινγκτον.

Αυτό είναι το τελευταίο πλήγμα για τη φήμη της Boeing. Υπενθυμίζεται ότι στις 5 Ιανουαρίου, σε ένα αεροσκάφος της Alaska Airlines ένα κομμάτι του αποκολλήθηκε μετά την απογείωση, κι ενώ βρισκόταν στα 16.000 πόδια, αφήνοντας μια τεράστια τρύπα.

Ευτυχώς κανείς δεν καθόταν στο κάθισμα δίπλα στην τρύπα και δεν υπήρξαν σοβαροί τραυματισμοί. Όμως το περιστατικό οδήγησε στην προσωρινή απαγόρευση πτήσεων όλων των αεροσκαφών 737 Max 9, καθώς οι αεροπορικές εταιρείες διατάχθηκαν να τα επιθεωρήσουν για πιθανή ελαττωματική συναρμολόγηση και χαλαρά ή ελλιπή μπουλόνια. Ενώ η αιτία του ατυχήματος αυτού βρίσκεται ακόμη υπό διερεύνηση, ο διευθύνων σύμβουλος της Boeing, Ντέιβ Καλχούν, αναγνώρισε ότι ένα «λάθος» της εταιρείας οδήγησε στο περιστατικό.

Το εν λόγω αεροσκάφος της Alaska Airlines είναι νεότερη έκδοση του 737 από αυτό στο οποίο είχε οριστεί να ταξιδέψει ο Μπλίνκεν, το οποίο είναι παλαιότερο μοντέλο τροποποιημένο για χρήση από τον στρατό. Αλλά η νεότερη έκδοση του 737, το 737 Max, είχε μια σειρά από σοβαρά προβλήματα πολύ πριν από το περιστατικό της Alaska Airlines αυτόν τον μήνα.

Δύο συντριβές αεροσκαφών τύπου 737 Max, το 2018 στην Ινδονησία και στις αρχές του 2019 στην Αιθιοπία, προκάλεσαν τον θάνατο και των 346 επιβατών στις πτήσεις και οδήγησαν σε 20μηνη καθήλωση του αεροσκάφους, ενώ η Boeing εργαζόταν για να βρει λύση στο σχεδιαστικό ελάττωμα που προκάλεσε τις τραγωδίες.

Σημειώνεται ότι μόλις τον περασμένο Δεκέμβριο η Boeing ζήτησε από τις αεροπορικές εταιρείες να επιθεωρήσουν όλα τα αεροσκάφη 737 Max για μια πιθανή χαλαρή βίδα στο σύστημα πηδαλίου, το οποίο είναι ζωτικής σημασίας για τον έλεγχο του αεροπλάνου.

Πηγή: Πρώτο Θέμα

Δειτε Επισης

Συμφωνία με Συμβούλιο Ευρώπης για ίδρυση ειδικού δικαστηρίου υπέγραψε ο Ζελένσκι
Εμπλοκή στα συμπεράσματα για την Ουκρανία στη Σύνοδο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου
Διαψεύδει πως μεταφέρθηκαν τα αποθέματα ουρανίου του Ιράν ο Τραμπ-Επιμένει ότι καταστράφηκαν από τις ΗΠΑ
Ολόκληρο σκωτσέζικο νησί με ερειπωμένο κάστρο πωλείται έναντι 6,45 εκατ. Ευρώ
Ο επικεφαλής της Μοσάντ ευχαριστεί τη CIA για "την κοινή δράση" κατά του Ιράν
ΒΙΝΤΕΟ: Άνδρας υπό την επήρεια ουσιών πέταξε με δύναμη νήπιο σε αεροδρόμιο και δίνει μάχη να κρατηθεί στη ζωή
Η Σιρίν Εμπαντί προβλέπει ότι το καθεστώς θα ανατραπεί από μια ειρηνική επανάσταση
Η Μόνικα Λεβίνσκι μιλά για τον Μπιλ Κλίντον-«Εγώ τον αγαπούσα, αυτός έκανε κατάχρηση εξουσίας»
Ερντογάν: «Ο Τραμπ έχει καλή θέληση όσον αφορά τα F35»
Ο Πούτιν δεν θα παραστεί στη σύνοδο BRICS στη Βραζιλία λόγω εντάλματος από ΔΠΔ