Μελέτη για αναβάθμιση ψηφιακής παρουσίας Πάφου ως τουριστικού προορισμού

Η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας (ΕΤΑΠ) Πάφου συνεχίζει και το 2024 την υλοποίηση δράσεων αναβάθμισης της ψηφιακής παρουσίας της Πάφου ως προορισμού.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Εταιρείας, με στόχο την ολιστική προσέγγιση του ζητήματος, αυτή προγραμματίζει εντός Μαρτίου την έναρξη υλοποίησης μελέτης /αξιολόγησης του επιπέδου της ψηφιακής παρουσίας του προορισμού.

Στη συνέχεια θα αξιοποιήσουν τα ευρήματα για να χαράξουν την νέα στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ και θα προτείνουν διάφορες εισηγήσεις σε επαρχιακό επίπεδο αλλά και κεντρικά στο κράτος.

Στόχος, προστίθεται στην ανακοίνωση, είναι η ριζική αναβάθμιση του επιπέδου της ψηφιακής παρουσίας του προορισμού, των επιχειρήσεων και όλων των συμβαλλόμενων στην τουριστική βιομηχανία.

Παράλληλα ως προορισμός συνεχίζει η ΕΤΑΠ Πάφου «επενδύουμε στην επέκταση του θεσμού των έξυπνων πινακίδων (QR) με τη φάση 5, με τη δημιουργία περίπου επιπρόσθετων 25 πινακίδων που περιλαμβάνουν ένα ευρύ φάσμα επιλογών πληροφόρησης σε 5 γλώσσες, ακουστική ξενάγηση, πλούσια κείμενα, και φωτογραφικό υλικό , video, 360 περιήγηση, κ.ά.».

Επιπρόσθετα σημειώνει συνεχίζουν μαζί με ξενοδόχους, Hermes Αirports και Ελληνική Τράπεζα για τρίτη συνεχή χρονιά στην επένδυση πέραν των €220,000 σε ολόχρονη ψηφιακή εκστρατεία σε αγορές προτεραιότητας έτσι, ώστε η Πάφος να περιλαμβάνεται στις πρώτες επιλογές ταξιδιών το 2024 και ενισχύουν περαιτέρω την αναβάθμιση του ψηφιακού υλικού και εργαλείων που διαθέτει ο προορισμός.

Στο πρώτο τετράμηνο αναμένεται να λανσάρουν, όπως αναφέρεται, την ολοκληρωμένη έξυπνη εφαρμογή ανάδειξης του Μύθου της Θεάς Αφροδίτης, η οποία περιλαμβάνει τεχνολογικές καινοτομίες επαυξημένης πραγματικότητας κ.α, ενώ παράλληλα εξετάζουν την υιοθέτησή τεχνολογιών ΑΙ (Αrtificial Ιntelligence) στις υπηρεσίες του προορισμού μαζί με ομάδα συνεργατών.

Η Πάφος ως προορισμός, συνεχίζει η ΕΤΑΠ, έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια να επιτύχει σημαντική παρουσία στο ψηφιακό περιβάλλον, προσαρμόζεται στις ανάγκες των μεμονωμένων επισκεπτών του σήμερα και επενδύει συστηματικά σε νέες τεχνολογίες και καινοτόμες πρακτικές ως μέρος της στρατηγικής της, ώστε να συνεχίσει να ανταγωνίζεται επάξια ηχηρά ονόματα στην παγκόσμια τουριστική αρένα.

Δειτε Επισης

Συστάσεις Γερμανικού ΥΠΕΞ προς τουρίστες στην Κύπρο-Ζητά αυξημένη προσοχή και συνετή συμπεριφορά
Υφ. Πρόνοιας: Συμμορφώθηκε με τις υποδείξεις Επιτρόπου Προστασίας Δεδομένων
Πρόστιμο €5.000 στο Υφυπουργείο Πρόνοιας για κάμερες που κατέγραφαν ήχο
Επαναπατρίζονται σαραντατρείς Κύπριοι από το Ισραήλ και άλλοι έξι από το Ιράν
Επαναπατρίστηκαν πέραν των 1.500 Ισραηλινών με σκάφος από την Κύπρο
Μ. Λοττίδη Έντονη παρουσία της προσφυγικής κρίσης στην Κύπρο
Άσκηση για αξιολόγηση επιπέδου ανταπόκρισης σε μεγάλο τροχαίο συμβάν
Στην τελική ευθεία οι Παγκύπριες Εξετάσεις-Τα στατιστικά στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας
Στα καλύτερα της Ευρώπης το αεροδρόμιο Λάρνακας, σύμφωνα με το ACI Europe
Πάνω από 20 πτήσεις από Λάρνακα προς Ισραήλ και Ιορδανία-Στην Αρμενία ο έκτος Κύπριος που ήταν στο Ιράν