Μελέτη για αναβάθμιση ψηφιακής παρουσίας Πάφου ως τουριστικού προορισμού

Η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας (ΕΤΑΠ) Πάφου συνεχίζει και το 2024 την υλοποίηση δράσεων αναβάθμισης της ψηφιακής παρουσίας της Πάφου ως προορισμού.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Εταιρείας, με στόχο την ολιστική προσέγγιση του ζητήματος, αυτή προγραμματίζει εντός Μαρτίου την έναρξη υλοποίησης μελέτης /αξιολόγησης του επιπέδου της ψηφιακής παρουσίας του προορισμού.

Στη συνέχεια θα αξιοποιήσουν τα ευρήματα για να χαράξουν την νέα στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ και θα προτείνουν διάφορες εισηγήσεις σε επαρχιακό επίπεδο αλλά και κεντρικά στο κράτος.

Στόχος, προστίθεται στην ανακοίνωση, είναι η ριζική αναβάθμιση του επιπέδου της ψηφιακής παρουσίας του προορισμού, των επιχειρήσεων και όλων των συμβαλλόμενων στην τουριστική βιομηχανία.

Παράλληλα ως προορισμός συνεχίζει η ΕΤΑΠ Πάφου «επενδύουμε στην επέκταση του θεσμού των έξυπνων πινακίδων (QR) με τη φάση 5, με τη δημιουργία περίπου επιπρόσθετων 25 πινακίδων που περιλαμβάνουν ένα ευρύ φάσμα επιλογών πληροφόρησης σε 5 γλώσσες, ακουστική ξενάγηση, πλούσια κείμενα, και φωτογραφικό υλικό , video, 360 περιήγηση, κ.ά.».

Επιπρόσθετα σημειώνει συνεχίζουν μαζί με ξενοδόχους, Hermes Αirports και Ελληνική Τράπεζα για τρίτη συνεχή χρονιά στην επένδυση πέραν των €220,000 σε ολόχρονη ψηφιακή εκστρατεία σε αγορές προτεραιότητας έτσι, ώστε η Πάφος να περιλαμβάνεται στις πρώτες επιλογές ταξιδιών το 2024 και ενισχύουν περαιτέρω την αναβάθμιση του ψηφιακού υλικού και εργαλείων που διαθέτει ο προορισμός.

Στο πρώτο τετράμηνο αναμένεται να λανσάρουν, όπως αναφέρεται, την ολοκληρωμένη έξυπνη εφαρμογή ανάδειξης του Μύθου της Θεάς Αφροδίτης, η οποία περιλαμβάνει τεχνολογικές καινοτομίες επαυξημένης πραγματικότητας κ.α, ενώ παράλληλα εξετάζουν την υιοθέτησή τεχνολογιών ΑΙ (Αrtificial Ιntelligence) στις υπηρεσίες του προορισμού μαζί με ομάδα συνεργατών.

Η Πάφος ως προορισμός, συνεχίζει η ΕΤΑΠ, έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια να επιτύχει σημαντική παρουσία στο ψηφιακό περιβάλλον, προσαρμόζεται στις ανάγκες των μεμονωμένων επισκεπτών του σήμερα και επενδύει συστηματικά σε νέες τεχνολογίες και καινοτόμες πρακτικές ως μέρος της στρατηγικής της, ώστε να συνεχίσει να ανταγωνίζεται επάξια ηχηρά ονόματα στην παγκόσμια τουριστική αρένα.

Δειτε Επισης

Ποιοι είναι οι τζιχαντιστές που πήραν τον έλεγχο στο Χαλέπι και η σύγκρουσή τους με την Αλ Κάιντα
Νεκρός κτηνοτρόφος από την κακοκαιρία στη Λήμνο-Παρασύρθηκε από χείμαρρο
Σοβαροί κίνδυνοι σε κτίριο που στεγάζει δημόσιες υπηρεσίες-Για κατάρρευση οροφής και μούχλα κάνει λόγο η Ισότητα
Γέρνουν προς το «ναι» οι εργοδότες, κλειστά χαρτιά από συντεχνίες στην πρόταση Παναγιώτου για το σκυρόδεμα
Πυρά ΑΚΕΛ σε Κυβέρνηση και ΔΗΣΥ-«Θα θυσιάσουν μια για πάντα τη λύση του Κυπριακού για χατίρι του ΝΑΤΟ;»
Εξήντα εννέα κυπριακές αρχαιότητες επαναπατρίζονται-Φυλάσσονταν σε διαμέρισμα στη Βιέννη
Τουλάχιστον 32 Παλαιστίνιοι σκοτώθηκαν σε ισραηλινά στρατιωτικά πλήγματα στη Γάζα
ΒΙΝΤΕΟ: Η μπανάνα στον τοίχο πωλήθηκε για 6,2 εκ. και φαγώθηκε από τον αγοραστή της
Περισσότεροι από 100 διαδηλωτές συνελήφθησαν στη φιλοευρωπαϊκή διαδήλωση στη Γεωργία
Δίνει μάχη για τη ζωή του ο 24χρονος που πήδηξε από εν κινήσει όχημα-Νοσηλεύεται στη ΜΕΘ