Πέραν των 120 χιλιάδων τα εξώδικα από τις κάμερες σε έξι μήνες-Χιλιάδες τα απλήρωτα πρόστιμα

Τα κοντέρ φαίνεται να έσπασαν τα συστήματα φωτοεπισήμανσης στους δρόμους μέσα σε λίγους μήνες, αφού καθημερινώς είναι εκατοντάδες οι οδηγοί που φωτογραφίζουν οι κάμερες για διάφορες τροχαίες παραβάσεις, ωστόσο χιλιάδες είναι τα πρόσταμα που παραμένουν ακόμη ανεξόφλητα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που εξασφάλισε ο REPORTER, για το 2022, ο συνολικός έγκυρος αριθμός περιστατικών που καταγράφηκαν ήταν 134.428, ενώ από την 1η Ιανουαρίου του 2023 μέχρι και τον Ιούνιο, τα περιστατικά ήταν συνολικά, 120.751. Σημειώνεται ότι από αυτά τα περιστατικά προκύπτουν, είτε εξώδικα, είτε ποινικοί φάκελοι, είτε επιστολές προς εταιρείες.

Όσον αφορά τον αριθμό των εξώδικων που καταχωρήθηκαν για το 2022, ήταν 84.837, ενώ από την 1η Ιανουαρίου μέχρι και τον Ιούνιο της φετινής χρονιάς, τα εξώδικα ήταν συνολικά 59.704.

Την ίδια ώρα ωστόσο, ιδιαίτερο προβληματισμό για τις Αρχές, προκαλεί το γεγονός ότι υπάρχουν αρκετές χιλιάδες εξώδικα πρόστιμα, τα οποία παραμένουν ανεξόφλητα. Πιο συγκεκριμένα, για το 2022, ο αριθμός των εξωδίκων που πληρώθηκαν ήταν 51.175 και τα απλήρωτα 4.241. Ενώ, από την 1η Ιανουαρίου, μέχρι τον Ιούνιο του 2023 ήταν 23.558 και τα απλήρωτα 3.509.

Πάντως, ανάμεσα στα ερωτήματα των οδηγών για τα συστήματα φωτοεπισήμανσης, κυριαρχεί η απορία για το χρονικό διάστημα που χρειάζεται ώστε να επιδοθεί ένα εξώδικο πρόστιμο. Σύμφωνα με την αρμόδια πηγή, ένα πρόστιμο επιδίδεται έπειτα από πέντε μέχρι δεκαπέντε ημέρες από την ημέρα της παράβασης, εκτός αν υπάρχουν άλλοι παράγοντες και προκύψει περαιτέρω καθυστέρηση.

Επιπρόσθετα, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, έχουν αρχίσει ήδη να αποστέλλονται υποθέσεις στα Γραφεία Εισαγγελίας των Επαρχιακών Αστυνομικών Διευθύνσεων, για να καταχωρηθούν στο Δικαστήριο και εντός του τρέχοντος έτους, αναμένεται να αρχίσει η εκδίκαση τους.

Αναφορικά με την επιλογή των σημείων εγκατάστασης των σταθερών συσκευών φωτοεπισήμανσης, σύμφωνα με τους αρμόδιους, αυτό έχει γίνει στο παρελθόν με γνώμονα τα μελανά και επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου, όπως αυτά είχαν καθοριστεί μέσα από μελέτη του Γραφείου Στατιστικής και Χαρτογράφησης, στη βάση της πρόκλησης σε αυτά τα σημεία θανατηφόρων ή σοβαρών οδικών συγκρούσεων.

Δειτε Επισης

Σε τροχιά εκλογών η ΕΔΕΚ-Παραιτήθηκαν και άλλοι αξιωματούχοι μετά τον Σιζόπουλο
Άλλαξαν γεμιστήρα την ώρα της εκτέλεσης οι δράστες-Βρέθηκαν πάνω από 30 κάλυκες στο σημείο
Κλειστές λωρίδες στον αυτοκινητόδρομο προς Λεμεσό Δευτέρα και Τρίτη λόγω εργασιών
Αποχωρεί από την Προεδρία της ΕΔΕΚ ο Μαρίνος Σιζόπουλος
Ποιος είναι ο «Θαμνάκιας» που γάζωσαν στο Χαλάνδρι-Το παρελθόν του με την Greek Mafia
Υπό έλεγχο η πυρκαγιά στο Σκουλλί-Σκυτάλη στην Αστυνομία για διερεύνηση των αιτίων
Απαραίτητη η κρατική βούληση για τις λαμπρατζιές-«Το νομοσχέδιο από μόνο του δεν μπορεί να εγγυηθεί»
Βρέθηκε καμένο το όχημα που χρησιμοποιήθηκε στην φονική επίθεση στο Χαλάνδρι
Επιδοκιμασίες με το… σταγονόμετρο από τα κόμματα για την προσωρινή λύση στο υδατικό
Πυρκαγιά σε πέντε μέτωπα εκδηλώθηκε στην επαρχία Πάφου-Ενεργό μόνο το ένα