Νέα απάτη-Πήρε τηλέφωνο σε περίπτερο και ζήτησε να του ακυρώσουν PaySafe
15:21 - 05 Αυγούστου 2023
Υπόθεση απόσπασης περιουσίας με ψευδείς παραστάσεις, που σχετίζεται με προπληρωμένες πιστωτικές κάρτες «PaySafe» διερευνά η Αστυνομία, στη Λεμεσό, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Συγκεκριμένα, η υπόθεση καταγγέλθηκε χθες Παρασκευή, στο ΤΑΕ Λεμεσού, από υπάλληλο περιπτέρου. Σύμφωνα με την παραπονούμενη, νωρίς το απόγευμα χθες δέχθηκε κλήση, στο τηλέφωνο του περιπτέρου, από άγνωστο πρόσωπο, ο οποίος μιλώντας ελληνικά, της ανέφερε ότι είναι υπάλληλος της εταιρείας, η οποία προμηθεύει το συγκεκριμένο περίπτερο με προπληρωμένες πιστωτικές κάρτες «PaySafe».
Ο άγνωστος, ζήτησε από την παραπονούμενη, να εκδώσει μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή του περιπτέρου, προπληρωμένες πιστωτικές κάρτες των €100, με σκοπό όπως της ανέφερε, να τις ακυρώσει. Η παραπονούμενη ακολούθησε τις οδηγίες του αγνώστου, ο οποίος μετά από κάθε έκδοση κάρτας, έλεγε στην παραπονούμενη ένα οχταψήφιο αριθμό, ο οποίος ήταν δήθεν ο αριθμός ακύρωσης της κάρτας. Μετά την έκδοση της 29ης κάρτας, ο ηλεκτρονικός υπολογιστής παρουσίασε πρόβλημα και ο άγνωστος διέκοψε την επικοινωνία.
Από έλεγχο, που διενήργησε στη συνέχεια η παραπονούμενη, μέσω της προμηθεύτριας εταιρείας, διαπίστωσε ότι επρόκειτο για απάτη και προσπάθησε να ακυρώσει τις πιο πάνω κάρτες, καταφέρνοντας να ακυρώσει 13 από αυτές, ενώ οι υπόλοιπες εξαργυρώθηκαν.
Το ΤΑΕ Λεμεσού διερευνά την υπόθεση, αναφέρεται.
Με αφορμή το συγκεκριμένο περιστατικό, η Αστυνομία απευθύνει εκ νέου έκκληση στους πολίτες και κυρίως στους ιδιοκτήτες περιπτέρων, υπεραγορών και άλλων καταστημάτων όπου διατίθενται προς πώληση κάρτες «PaySafe» να μην εκδίδουν κάρτες, μέσω τηλεφώνου σε οποιοδήποτε άτομο και να προχωρήσουν άμεσα σε σχετική ενημέρωση του προσωπικού τους. Επίσης τους καλεί αν αντιληφθούν τη διάπραξη τέτοιου αδικήματος, να καταγγέλλουν άμεσα το γεγονός, στην Αστυνομία, δηλώνοντας τον αριθμό της κάρτας που χρεώθηκε.