Ο Έλον Μασκ ανακοίνωσε και επίσημα το νέο λογότυπο του Twitter (pic)

Ο Έλον Μασκ και η διευθύνουσα σύμβουλος του Twitter Λίντα Γιακαρίνο αποκάλυψαν σήμερα ένα λογότυπο για το μέσο κοινωνικής δικτύωσης το οποίο δείχνει ένα λευκό "Χ" σε μαύρο φόντο σε αντικατάσταση του οικείου συμβόλου με το μπλε πουλί. "Το Χ είναι εδώ: Ας το κάνουμε", έγραψε σε ένα τουίτ η Γιακαρίνο, η οποία ανήρτησε επίσης φωτογραφία του λογότυπου που προβάλλεται στα γραφεία της εταιρίας στο Σαν Φρανσίσκο.

Οι λογαριασμοί της Γιακαρίνο και του Μασκ φέρουν το λογότυπο X, αν και το μπλε πουλί του Twitter εξακολουθεί να εμφανίζεται στην πλατφόρμα.

Το χάσταγκ "#GoodbyeTwitter" (Αντίο, τούιτερ) πλημμύρισε την πλατφόρμα σε μια αναφορά στο παλιό λογότυπο καθώς αρκετοί χρήστες επέκριναν το νέο. Ο Μασκ ανέφερε σε ανάρτηση χθες Κυριακή πως ήθελε να αλλάξει το λογότυπο του Twitter και έκανε δημοσκόπηση μεταξύ των εκατομμυρίων ακολούθων του στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης αν θα τους άρεσε να αλλάξει το χρώμα του ιστότοπου από μπλε σε μαύρο.

F1toFHCXoAA7fUK

Ανήρτησε φωτογραφία ενός στιλιζαρισμένου X σε μαύρο φόντο. Έκανε επίσης λόγο για "προσωρινό λογότυπο X" και έγραψε στο Twitter πως "σύντομα θα πούμε αντίο στη μάρκα Twitter και, σταδιακά, σε όλα τα πουλιά". Απαντώντας σε ένα τουίτ που ρωτούσε πώς θα αποκαλούνται τα "τουίτ" με το νέο λογότυπο "X", ο Μασκ απάντησε "x's". Το αρχικό λογότυπο του Twitter σχεδιάστηκε το 2012 από μία τριμελή ομάδα. "Το λογότυπο σχεδιάστηκε έτσι ώστε να είναι απλό, ισορροπημένο και ευδιάκριτο σε πολύ μικρά μεγέθη, όπως ένα 'e'", έγραψε σε ένα τουίτ ο Μάρτιν Γκράσερ, ένας από τους σχεδιαστές.

Μερικές εβδομάδες πριν ολοκληρώσει την απόκτηση του Twitter πέρυσι, ο Μασκ είχε πει πως η αγορά της εταιρίας θα επέσπευδε τη φιλοδοξία του να δημιουργήσει μια "εφαρμογή για όλα" με την επωνυμία "X" από τρία σε πέντε χρόνια.

Ο Μασκ αγόρασε το x.com από την PayPal το 2017, λέγοντας ότι έχει "συναισθηματική αξία". Ο Μασκ ήταν συνιδρυτής του x.com ως διαδικτυακής τράπεζας το 1999 η οποία αργότερα έγινε το PayPal.

Αν και η επίσημη σελίδα του Twitter στην πλατφόρμα έχει μετονομαστεί σε "X," το domain x.com δεν έχει ενεργοποιηθεί.

"To X είναι η μελλοντική κατάσταση απεριόριστης διαδραστικότητας -- επικεντρωμένο σε ηχητικά, βίντεο, μηνύματα, πληρωμές/τραπεζική-- δημιουργώντας μια παγκόσμια αγορά για ιδέες, αγαθά, υπηρεσίες και ευκαιρίες", έγραψε χθες η Γιακαρίνο στο Twitter.

Η Γιακαρίνο, πρώην επικεφαλής διαφήμισης της NBCUniversal, που άρχισε να εργάζεται ως διευθύνουσα σύμβουλος στο Twitter στις 5 Ιουνίου, ανέλαβε σε μια περίοδο που το μέσο κοινωνικής δικτύωσης προσπαθεί να αντιστρέψει μια βύθιση των διαφημιστικών εσόδων.

Αφότου εξαγόρασε το Twitter, η εταιρία αντιμετώπισε ταραχώδεις καιρούς, με απολύσεις, απότομη μείωση των διαφημιζομένων και τη μετεωρική άνοδο του Threads, της απάντησης της Meta στο Twitter.

F1yPk5VXoAA3rGZ

Πηγή: AΠΕ

Δειτε Επισης

Λίγοι μήνες στο διάστημα δεν προκαλούν μόνιμη γνωστική εξασθένηση
Επιστήμονες απάντησαν επιτέλους στο ερώτημα αν η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα
Ο «Guardian» δεν θα χρησιμοποιεί πλέον το «Χ» λόγω... Ίλον Μασκ
Έρευνες για φοροδιαφυγή στα γραφεία του Netflix στο Παρίσι και στο Άμστερνταμ
Αφαίρεσε σχεδόν όλες τις ταινίες με ιστορίες Παλαιστινίων δημιουργών το Netflix-Πλήθος αντιδράσεων
Η ακρόαση μουσικής μπορεί να επιταχύνει την ανάρρωση από χειρουργική επέμβαση
ΒΙΝΤΕΟ: Εντυπωσιακή η νέα δοκιμαστική πτήση του γιγαντιαίου Starship του Έλον Μασκ
Οδηγία Κομισιόν για πιο εύχρηστες ηλεκτρονικές συσκευές-Τι αλλάζει από τις 28 Δεκεμβρίου
Ανήλικες συνευρίσκονται με αγνώστους και «χάνουν» όσες μείνουν έγκυοι-Ανησυχία για το challenge
Κάθε τρία δευτερόλεπτα νοσεί κάποιος στον κόσμο με άνοια