Ξεκίνησαν και πάλι οι διαδρομές τρένων στην Ινδία-Στους 275 νεκρούς ο τραγικός απολογισμός

Τα επιβατικά και εμπορικά τρένα άρχισαν να περνούν και πάλι σήμερα από το σημείο της χειρότερης σιδηροδρομικής τραγωδίας που έχει σημειωθεί τις τελευταίες δεκαετίες στην Ινδία, ενώ ο απολογισμός του δυστυχήματος αναθεωρήθηκε προς τα κάτω.

Οι ινδικές αρχές είχαν κάνει λόγο αρχικά για 288 νεκρούς, όμως η κυβέρνηση του κρατιδίου Οντίσα αναθεώρησε τον απολογισμό σε 275 νεκρούς, καθώς κάποια πτώματα είχαν καταμετρηθεί από λάθος δύο φορές.

Από τους 1.175 τραυματίες οι 382 εξακολουθούν να νοσηλεύονται, επεσήμαναν χθες Κυριακή οι αρχές. Ωστόσο εξακολουθεί να υπάρχει φόβος ότι θα αυξηθεί ο αριθμός των νεκρών καθώς τα νοσοκομεία είναι γεμάτα τραυματίες, πολλοί από τους οποίους βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση.

Χθες ο Ινδός υπουργός Σιδηροδρόμων Ασουίνι Βαϊσνάου δήλωσε ότι εντοπίστηκαν τα αίτια και οι υπεύθυνοι για τη σιδηροδρομική τραγωδία που σημειώθηκε την Παρασκευή στο ανατολικό τμήμα της χώρας.

Σύμφωνα με τον ίδιο, «η αλλαγή που έγινε κατά την ηλεκτρονική σύμπλεξη ευθύνεται για το δυστύχημα», μια αναφορά στο περίπλοκο σύστημα σηματοδότησης με το οποίο γίνεται η διαχείριση των γραμμών του σιδηροδρόμου προκειμένου να αποφεύγονται τέτοιου είδους συγκρούσεις.

Ο υπουργός παρακολούθησε χθες το βράδυ, με τα χέρια του σε σχήμα προσευχής, το πέρασμα ενός πρώτου τρένου φορτωμένου με κάρβουνα από το σημείο τoυ δυστυχήματος.

india-1

Προς το παρόν επικρατεί σύγχυση για τα αίτια της τραγωδίας, αλλά η εφημερίδα Times οf India, επικαλούμενη την προκαταρκτική έκθεση, αναφέρει σήμερα ότι «ανθρώπινο λάθος» ενδέχεται να προκάλεσε τη σύγκρουση των τριών τρένων, μία από τις χειρότερες σιδηροδρομικές τραγωδίες στην ιστορία της Ινδίας.

Το Coromandel Express, που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Καλκούτα- Μαντράς, έλαβε άδεια να εισέλθει στην κεντρική σιδηροδρομική γραμμή, αλλά λόγω ανθρώπινου λάθους μπήκε σε άλλη στην οποία ήδη βρισκόταν εμπορική αμαξοστοιχία, εξηγεί η εφημερίδα.

india-3

Το επιβατικό τρένο προσέκρουσε με ταχύτητα 130 χιλιομέτρων την ώρα πάνω στην εμπορική αμαξοστοιχία. Τρία βαγόνια έπεσαν στη διπλανή σιδηροδρομική γραμμή, με αποτέλεσμα να χτυπήσουν το πίσω μέρος ενός τρένου εξπρές που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Μπανγκαλόρ- Καλκούτα. Αυτή η σύγκρουση προκάλεσε τις περισσότερες ζημιές, προσθέτουν οι Times.

Στο παρελθόν η Ινδία βίωσε πολλές σιδηροδρομικές τραγωδίες, ωστόσο τα τελευταία χρόνια η ασφάλεια του δικτύου έχει βελτιωθεί σημαντικά, χάρη στις επενδύσεις και την τεχνολογική εξέλιξη.

Το χειρότερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στη χώρα ήταν εκείνο της 6ης Ιουνίου 1981, όταν επτά βαγόνια ενός τρένου που διέσχιζε μια γέφυρα έπεσαν στον ποταμό Μπαγκμάτι, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 800-1.000 άνθρωποι.

india-4

Πηγή: Πρώτο Θέμα

Δειτε Επισης

Ο Νετανιάχου έδωσε το «πράσινο φως» για την έναρξη διαπραγματεύσεων της δεύτερης φάσης εκεχειρίας με την Χαμάς
Επιστήμονες εντόπισαν τον μεγαλύτερο λευκό καρχαρία στη Φλόριντα
Σε επιφυλακή και η Τουρκία για το ενδεχόμενο έκρηξης του ηφαιστείου της Σαντορίνης–«Η τέφρα μπορεί να φτάσει εδώ»
Ήττα του Έλον Μασκ σε γερμανικό δικαστήριο–Ζητά από το Χ να δώσει δεδομένα ενόψει των εκλογών
Νετανιάχου: Σοκαριστική εικόνα των σκελετωμένων 3 Ισραηλινών ομήρων που απελευθέρωσε σήμερα η Χαμάς
Σε 27 χρόνια φυλάκιση καταδικάστηκε η μητέρα της δίχρονης Σίλα στην Τουρκία
Τον σχηματισμό νέας κυβέρνησης ανακοίνωσε η προεδρία του Λιβάνου
Κάθειρξη 25 ετών για 15χρονο από τη Φλόριντα που βίασε 91χρονη γειτόνισσά του
Πατριός στη Βρετανία τράνταξε μέχρι θανάτου 22 μηνών αγοράκι γιατί τον ενοχλούσε το κλάμα του
Ελεύθεροι οι τρεις Ισραηλινοί όμηροι, μετά από 16 μήνες αιχμαλωσίας-H Χαμάς τους ανάγκασε να μιλήσουν στο πλήθος