Βρετανοί κόβουν το ίντερνετ στο σπίτι λόγω ακρίβειας

Οργάνωση αρωγής στη Βρετανία κατηγορεί τις εταιρείες παροχής ευρυζωνικής σύνδεσης στο διαδίκτυο ότι αποκλείουν τους ασθενέστερους πολίτες από τις υπηρεσίες τους με τις αυξημένες τιμές τους.

Η οργάνωση Citizens Advice υπολογίζει με βάση έρευνα σε δείγμα 6.000 ενηλίκων πως έως και 1 εκατομμύριο πολίτες στη χώρα έχουν διακόψει τη σύνδεση ίντερνετ λόγω της ακρίβειας, με τις τιμές να είναι ακόμα και 17% αυξημένες φέτος.

Όσοι λαμβάνουν κοινωνικά επιδόματα δε, είναι έξι φορές πιο πιθανό να έχουν διακόψει τη σύνδεση τους τελευταίους 12 μήνες.

«Ο ρυθμός με τον οποίο άνθρωποι αποκλείονται από την πρόσβαση στο διαδίκτυο λόγω κόστους είναι ανησυχητικός», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος της Citizens Advice ντέιμ Κλαιρ Μόριαρτι.

Η οργάνωση ζητά από τις εταιρείες να διαφημίζουν πιο έντονα τις «κοινωνικές χρεώσεις», δηλαδή τις ειδικές προσφορές για υψηλής ποιότητα και χαμηλότερου κόστους ίντερνετ που προβλέπονται για τα πιο ευάλωτα νοικοκυριά.

Σύμφωνα με τη ρυθμιστική αρχή του τομέα των επικοινωνιών, την Ofcom, μόλις το 5% των νοικοκυριών που δικαιούνται τις κοινωνικές χρεώσεις τις διεκδικούν.

Πηγή: ΚYΠΕ

Δειτε Επισης

Αυτόν καταζητεί η Αστυνομία για την απόπειρα φόνου στον Κόρνο (pic)
Μειώθηκαν κατά 83,9% οι άδειες οικοδομής τον Ιούλιο 2024 λόγω μεταρρύθμισης ΤΑ
Αυξημένη κατά 24% η δυσαρέσκεια των καταναλωτών-Οι τέσσερις κύριες κατηγορίες παραπόνων
Στις φλόγες εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο στην Κάτω Πάφο-Προκλήθηκαν ζημιές (pic)
Πρόταση νόμου για υποχρεωτική τοποθέτηση βραχιολού σε κρατούμενους που μεταφέρονται με άδεια
Ολοκληρώθηκαν οι αγορεύσεις, επιφυλάχτηκε η απόφαση Ανωτάτου για το Φορέα Κοινωνικής Στήριξης
Μόνο στην Δύση ανησυχούν για την επιστροφή Τραμπ στην εξουσία-Οι υπόλοιποι το θεωρούν καλό
Ξεκαθαρίζει ο Κεραυνός για τις οφειλές των σωματείων-«Η προσέγγιση της Κυβέρνησης δεν θα διαφοροποιηθεί»
Στους 25 οι νεκροί από τις πυρκαγιές στο Λος Άτζελες-Ενισχύονται ξανά οι άνεμοι
Στην αντεπίθεση και η Ανόρθωση για τις οφειλές στο κράτος-«Μειωτικές προσεγγίσεις από σχετικούς και άσχετους»