Δεκάδες οι καταγγελίες καταναλωτών για τις τιμές των προϊόντων-Βλέπουν αύξηση αντί μείωση

Οι πρώτες καταγγελίες έχουν αρχίσει να γίνονται από πλευράς καταναλωτών, οι οποίοι εκφράζουν τη δυσφορία και την αγανάκτησή τους για τις τιμές των προϊόντων τις τελευταίες ημέρες, καθώς μετά και την απόφαση για την επιβολή του μηδενικού συντελεστή ΦΠΑ σε συγκεκριμένα είδη, εντούτοις, υπάρχουν προϊόντα σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, που αντί να μειωθεί η τιμή, έχει αυξηθεί, κάτι που τους αναγκάζει να προχωρούν σε παράπονο στην Υπηρεσία Προστασίας του Καταναλωτή.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, συνολικά μέχρι στιγμής, έχουν καταγραφεί γύρω στις είκοσι καταγγελίες, όπου καταναλωτές εξέφρασαν το παράπονό τους, προς την αρμόδια Υπηρεσία. Πιο συγκεκριμένα, δυο καταγγελίες, αφορούσαν τη μη συμμόρφωση επιχειρήσεων με το διάταγμα του Υπουργού Οικονομικών και τα υπόλοιπα παράπονα, αφορούσαν περιπτώσεις στις οποίες οι καταναλωτές κατήγγελλαν ότι παρατηρούσαν αύξηση στις τιμές των προϊόντων, ενώ ανέμεναν με τον μηδενικό συντελεστή ΦΠΑ να μειωνόταν αντίστοιχα η τιμή του προϊόντος.

Σε δηλώσεις της στον REPORTER, η Νομική Λειτουργός του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών, Βιργινία Χρήστου, ανέφερε ότι «οι καταναλωτές, εξέφρασαν την ανησυχία τους ως προς την εφαρμογή του συγκεκριμένου μέτρου, που το τονίζουμε και πάλι ότι εμείς τασσόμαστε υπέρ του μέτρου και οτιδήποτε έχει σχέση με την εξάλειψη της ακρίβειας ή μείωση των οικονομικών επιβαρύνσεων του καταναλωτή, αλλά σίγουρα, αναμέναμε ότι θα υπήρχαν αυτά τα προβλήματα στην αγορά».

Ουσιαστικά, ενώ οι καταναλωτές, ανέμεναν ότι θα αντίκρυζαν μειωμένες τιμές, αντιθέτως, βρίσκουν τα εν λόγω προϊόντα σε πιο αυξημένες τιμές, σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Πάντως, από την πλευρά του ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών, έχει συνάψει συμφωνίες με 63 συνολικά υπεραγορές, στα πλαίσια των οποίων μπορεί να προβαίνει σε διαμεσολάβηση για επίλυση καταναλωτικών διαφορών, εκεί και όταν υπάρχει ανάγκη. «Οπόταν, αυτές οι καταγγελίες που έχουν φθάσει κοντά μας, τις παίρνουμε μια προς μια, επικοινωνούμε με τις αγορές και τους φούρνους αντίστοιχα και μέσα από συζήτηση που γίνεται, καταλήγουμε στο κατά πόσο οι αυξήσεις τις οποίες παρατηρούν οι καταναλωτές είναι δικαιολογημένες, ή κατ’ επέκταση αδίκως έχουν τεθεί εκεί».

Εκ πρώτης όψεως ωστόσο, έχουν αξιολογηθεί μέχρι στιγμής γύρω στις οκτώ καταγγελίες και «μπορούμε να πούμε ότι και στις οκτώ μετά από στοιχεία που μας έχουν κοινοποιήσει και οι υπεραγορές, έχουμε καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η αύξηση η οποία παρατηρήθηκε, είναι δικαιολογημένη».

Αξίζει να σημειωθεί, ότι οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνούν με την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή στο 1429, είτε αυτό αφορά κάτι το οποίο είδαν και σχετίζεται με αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων, είτε αυτό αφορά τη μη συμμόρφωση των εταιρειών με το σχετικό διάταγμα, που είναι και το πιο σοβαρό παράπτωμα.

Δειτε Επισης

Επικεφαλής Ανθρ. Θεμάτων: Έμπρακτη η στήριξη Kυβέρνησης σε εγκλωβισμένους
Α. Αριστοτέλους στην Μαρωνίτικη κοινότητα-«Νιώθουμε περήφανοι για τους αγώνες και την προσφορά σας»
Απεβίωσε ο νομικός Ευστάθιος Ευσταθίου-«Τίμησε την πατρίδα από πολλά σημαντικά βήματα»
Συννεφιασμένος με ανέμους ο καιρός-Η πρόγνωση για την ημέρα των Χριστουγέννων
Στόχος του ΟΑΥ η αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών-Στο επίκεντρο η αντιμετώπιση των καταχρήσεων και η ενδυνάμωση του ΓεΣΥ
Χωρίς σύστημα καταγραφής κεραυνών η Κύπρος-Προσπάθειες απόκτησης από τη Μετεωρολογική Υπηρεσία
«Εν να κάμουμεν τζι’ εμείς γιορτές»-Ξεκίνησε η διαλογή προϊόντων σε οικογένειες για τα Χριστούγεννα (pics)
Κολύμπησαν για όγδοη χρονιά στη Λεμεσό για τους «Μικρούς Ήρωες»
Καταδικάζει ο ΠτΔ την επίθεση στη Γερμανία-«Βαθιά σοκαρισμένος και συντετριμμένος»
Τίθεται σε ισχύ η κίτρινη προειδοποίηση για καταιγίδες