Του έκλεισαν ραντεβού για μεταβίβαση δύο μήνες μετά, του έβαλαν... πέναλτι για καθυστέρηση
15:15 - 07 Απριλίου 2023
Κωμικοτραγικά είναι τα όσα συμβαίνουν εδώ και μήνες με τις μεταβιβάσεις οχημάτων στα γραφεία του Τμήματος Οδικών Μεταφορών, αφού οι πολίτες που επιχειρούν να κλείσουν ραντεβού σε κατά τόπους γραφεία τους δίδονται ημερομηνίες μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα, το οποίο σε κάποιες περιπτώσεις φθάνει ακόμα και στους δύο μήνες.
Σαν να μην φθάνει αυτό, όπως κατήγγειλε πολίτης στον REPORTER, όταν ήρθε επιτέλους η ημέρα του ραντεβού του, τον υπερχρέωσαν γιατί η αναγραφόμενη ημερομηνία στο έγγραφο μεταβίβασης ήταν πριν εξήντα εννέα μέρες και ως εκ τούτου έπρεπε να πληρώσει «πέναλτι» για την καθυστέρηση.
Σύμφωνα με την καταγγελία, πολίτης κάλεσε τον περασμένο Ιανουάριο σε γραφείο του Τμήματος Οδικών Μεταφορών για να κλείσει ραντεβού, ώστε να μεταβιβάσει όχημα από ιδιώτη σε εταιρεία, ενέργεια που όπως τον ενημέρωσαν από το Γραφείο του Πολίτη μπορεί να γίνει μόνο στα κατά τόπους γραφεία του Τμήματος Οδικών Μεταφορών.
Έχοντας ανά χείρας το έντυπο μεταβίβασης υπογεγραμμένο από τον ιδιώτη και την εταιρεία, ο πολίτης κάλεσε σε γραφείο του ΤΟΜ και ο υπάλληλος που μίλησε μαζί του, τον ενημέρωσε ότι το πλησιέστερο ραντεβού που υπήρχε τότε ήταν στις 3 Απριλίου. Μη έχοντας εναλλακτική επιλογή, ο πολίτης έκλεισε το ραντεβού.
Στις 3 Απριλίου λοιπόν, μετέβη όπως κατήγγειλε στον REPORTER, σε γραφείο του Τμήματος, όπου εξυπηρετήθηκε από υπάλληλο. Σε κάποια στιγμή, όταν ήρθε η ώρα να καταβάλει το παράβολο για την μεταβίβαση του οχήματος, αξίας €8,54, ο υπάλληλος τον ενημέρωσε ότι πρέπει να πληρώσει «πέναλτι», γιατί η αναγραφόμενη ημερομηνία στο έντυπο ήταν περί τα τέλη Ιανουαρίου και για το λόγω αυτό το κόστος θα ανερχόταν στα €13,67.
Τότε, ρώτησε τον υπάλληλο γιατί πρέπει να πληρώσει το συγκεκριμένο πέναλτι, δεδομένου ότι οι ίδιοι του έκλεισαν ραντεβού μετά από δύο μήνες, με τον υπάλληλο να του εξηγεί ότι το πρόβλημα ήταν η αναγραφόμενη ημερομηνία και πως δεν μπορούσε να κάνει κάτι, πέραν από το να τον παραπέμψει για να απευθύνει το παράπονό του στο Τμήμα Οδικών Μεταφορών.
Ο πολίτης, όπως εξήγησε στον REPORTER δεν είχε πρόβλημα να καταβάλει τα πέντε ευρώ επιπλέον, ωστόσο ενοχλήθηκε που έπρεπε να το πράξει χωρίς να φέρει οποιαδήποτε ευθύνη για την καθυστέρηση που παρατηρήθηκε στη μεταβίβαση του οχήματος. Μάλιστα, όπως του είπε ο υπάλληλος το πρόβλημα με τα ραντεβού είναι μεγάλο, αφού δεν υπάρχει αρκετό προσωπικό ώστε να εξυπηρετούνται ταχύτερα οι πολίτες και γι' αυτό τα ραντεβού καθυστερούν τόσο πολύ.
Σημειώνεται ότι εκείνη τη στιγμή άλλος πολίτης που είχε φθάσει στην αίθουσα του γραφείου και δεν γνώριζε ότι έπρεπε να κλείσει ραντεβού για μεταβίβαση οχήματος, του δόθηκε ημερομηνία 26 Απριλίου 2023, ενώ σύμφωνα πάντα με τον παραπονούμενο αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά που κλείνει ετεροχρονισμένο ραντεβού στο Τμήμα, αφού και στο πρόσφατο παρελθόν του είχαν δοθεί μεταγενέστερες ημερομηνίες που δεν ξεπερνούσαν όμως τον ένα μήνα.
Παραδέχθηκαν λάθος, διαμαρτύρονται έλλειψη προσωπικού
Πάντως, μιλώντας στον REPORTER, αρμόδια πηγή από το Τμήμα Οδικών Μεταφορών, προς τιμήν του παραδέχθηκε ότι πρόκειται για ολίσθημα και δεν επιχείρησε να κρυφτεί πίσω από δικαιολογίες για το περιστατικό, το οποίο ενδεχομένως να συνέβη και σε άλλες περιπτώσεις, αλλά θέλησε να επικοινωνήσει με τον πολίτη για να του επιστραφεί το επιπλέον ποσό που χρεώθηκε για τη μεταβίβαση.
Παρόλα αυτά, όπως εξήγησε το πρόβλημα που προκύπτει με τα ραντεβού στα γραφεία του Τμήματος Οδικών Μεταφορών το εξετάζουν και μελετούν τρόπους επίλυσής του, αφού δεν υπάρχει επαρκές προσωπικό, για να καλύψει τις ανάγκες που υπάρχουν.
Μάλιστα, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά σε συγκεκριμένο γραφείο, από τα έξι άτομα που εργάζονταν απουσιάζουν τρεις και έμειναν μόλις τρεις για να διεξέλθουν το φόρτο εργασίας, γεγονός που δημιουργεί πολλά προβλήματα τα οποία καθρεπτίζονται στους πολίτες που επιβαρύνονται από τις καθυστερήσεις που παρατηρούνται.